هزینه راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی در سال 1403

یکشنبه, 27 اسفند 1402 09:30
امتیاز شما به این مطلب
(29 رای‌ها)

راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی

 

این روزها خرید آنلاین مواد غذایی بیشتر از قبل در میان مردم طرفدار پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی یکی از ایده های نو و پر سود در ایران خواهد بود. اما برای راه اندازی یک سوپر مارکت اینترنتی موفق، باید اطلاعاتی در مورد نحوه راه اندازی آن داشته باشید، که در ادامه ما اطلاعات کاملی در مورد هزینه راه اندازی سوپرمارکت 1403 و نحوه راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی به شما خواهیم گفت.

راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی

هر روز بر تعداد کسانی که خرید آنلاین انجام می‌دهند، افزوده می‌شود و فروشگاه ‌های اینترنتی تا حد زیادی توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند. با این حال هنوز هم هستند کسانی که نتوانند به سادگی و بدون دیدن و لمس کردن اجناس، خرید کنند؛ بنابراین ترجیح می‌دهند مایحتاج روزانه شان را مستقیما از سوپرمارکت محله شان بخرند.

در ادامه این مقاله به شما می گوییم که سرمایه اولیه برای سوپرمارکت اینترنتی، چقدر است؟

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید، پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی گوش بدهید:

 

 

هزینه راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی چقدر است؟

یکی از سوالات مهمی که کاربران از ما می پرسند، این است که راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی چقدر هزینه دارد؟ سرمایه مورد نیاز برای سوپرمارکت اینترنتی چقدر است؟

سرمایه لازم برای سوپرمارکت اینترنتی، نسبت به هزینه راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر است. همانطور که می دانید برای راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی در قدم اول نیاز به راه اندازی یک سایت فروشگاهی دارید، برای راه اندازی سایت فروشگاهی ابتدا باید نام دامنه و هاست فروشگاهی تهیه کنید. به طور کلی کسب و کار های اینترنتی از پسوند های .ir و .com استفاده می کنند. در بهار سال 1403، هزینه ثبت دامنه با پسوند .ir، مبلغ 50 هزار تومان است و هزینه خرید دامنه .com بین 600 تا 700 هزار تومان می باشد

هزینه راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی علاوه بر نام دامنه، به نوع هاست نیز بستگی دارد. در ابتدای کار هاست اشتراکی برای شما مناسب است، که هزینه ای بین 450 تا 550 هزار تومان دارد. البته باید این را بدانید که این هزینه اصولا برای مدت یک سال است. پس از یک سال شما باید دوباره این هزینه را پرداخت کنید، در غیر اینصورت هاست و دامنه شما باطل می شود.

سومین مورد، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی است. این کار هزینه ای بین 6 تا 8 میلیون تومان برای شما خواهد داشت. البته در صورتی که بخواهید از طراحی اختصاصی استفاده کنید، این هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.

در نهایت پس از راه اندازی فروشگاه، نیاز به پشتیبانی دارید. هزینه پشتیبانی سالانه حدود 800 تا 1 میلیون تومان است. البته اگر راه اندازی سایت خود را به وب پویا بسپارید، 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان خواهید داشت. اکنون که به طور تقریبی متوجه شدید سرمایه لازم برای راه اندازی هایپر مارکت چقدر است، در ادامه هزینه راه اندازی هایپرمارکت اینترنتی توسط وب پویا را بررسی خواهیم کرد.

سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

هزینه راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی در وب پویا

همانطور که گفتیم هزینه راه اندازي سوپرماركت اینترنتی بسیار کمتر از هزینه راه اندازی فروشگاه فیزیکی است. شما می توانید در ادامه لیستی از امکانات و هزینه راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی در وب پویا را مشاهده کنید.

نسخه پیشرفته فروشگاه ساز

 

5.900.000 تومان - مادام العمر

امکان تعریف نامحدود دسته بندی و محصول

امکان جستجو حرفه ای در محصولات

امکان تعریف انواع روش های خرید و پرداخت

امکان تعریف انواع روش های ارسال و حمل و نقل

امکان درون ریزی و برون بری یکجا محصولات

امکان مقایسه پیشرفته محصولات

پیشنهاد کالاهای مرتبط و مشابه فروشگاه

دارای ثبت نام پیامکی آسان

امتیاز دهی کاربران به محصولات

دارای کیف پول مجازی برای کاربران

نمایش فاکتور و پیش فاکتور به مشتری

افزودن محصولات به لیست علاقمندی ها

بخش پیشنهادات شگفت انگیز با تایمر معکوس

یکسان سازی قیمت محصولات با فایل اکسل

مشاهده نمودار تغییر قیمت

کد تخفیف 5% : takhfif5p

ثبت سفارش

 نسخه حرفه ای فروشگاه ساز

 

6.900.000 تومان - مادام العمر

تمام امکانات نسخه پیشرفته +

چند فروشندگی و غرفه دهی حرفه ای (مارکت پلیس)

دارای موتور هوشمند ایندکس آنی گوگل

پنل فروشندگان کامل و حرفه ای

قابلیت ثبت نام فروشندگان با شماره موبایل

تسویه حساب خودکار با فروشندگان

قابلیت درج تخفیف توسط هر فروشنده

امکان انتخاب محصولات موجود در فروشگاه توسط فروشنده

صدور فاکتور تفکیک شده برای هر فروشنده

پنل بازاریابی اختصاصی برای هر کاربر

سئو پیشرفته با قابلیت پیشنهاد کلمات کلیدی

آنالیز و بررسی هوشمند سئو هر صفحه

یک جلسه آموزش خصوصی سئو فروشگاه

ارائه قیمت عمده (مشاهده فقط برای عمده فروشان)

قابل اتصال به سیستم حسابداری

ویرایش دلخواه فیلدهای ثبت سفارش

کد تخفیف 10% :takhfif10p

ثبت سفارش

 

نحوه راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی

چطور یک کسب و کار آنلاین غذا با سرمایه کم راه‌اندازی کنیم؟ اکنون که با هزینه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی آشنا شدید، نوبت به راه اندازی هایپر اینترنتی می رسد. برای راه اندازي سوپرماركت اینترنتی لازم است مراحلی را طی کنید که در ادامه آنها را به طور مفصل بیان کرده ایم. تمامی مراحلی که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم، در هزینه سوپرمارکت تاثیر می گذارد.

1. انتخاب نام مناسب برای دامنه 

نام یک کالا یا سایت تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد، چرا که به کمک نام مناسب، شما می توانید در ذهن مشتری باقی بمانید. در نظر داشته باشید که نام سوپر مارکت شما باید کوتاه و با معنی باشد. علاوه براین نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که ما بصورت مفصل در محتوا راهنمای انتخاب اسم برای سایت برای شما بیان کرده ایم.

 

2. انتخاب محلی برای نگهداری کالاها

دومین گام پس از انتخاب نام مناسب برای برند خود، انتخاب محلی برای نگهداری محصولات است. این مسئله برای دریافت مجوزات لازم مانند اینماد نیز بسیار اهمیت دارد؛ چراکه برای دریافت مجوزها و ثبت سایت در گوگل لازم است، نشانی پستی دقیق محل نگهداری محصولات ذکر شود. انبار انتخابی شما می تواند مغازه، منزل مسکونی و یا اتاق اجاره ای نیز باشد که این امر به گستردگی کسب و کار شما بستگی دارد.

 

3. طراحی فروشگاه هایپرمارکت اینترنتی

اکنون وقت آن رسیده است که برای فروش آنلاین خود اقدام کنید. راه های مختلفی برای طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که همه این ها به میزان سرمایه و نوع کسب و کارتان بستگی دارد. فروشگاه های اینترنتی بصورت اختصاصی و آماده قابل طراحی هستند.

اما طراحی فروشگاه اختصاصی ضمن صرف هزینه های بالا، زمان زیادی را نیز از شما خواهد گرفت. اما اگر می خواهید؛ سریع تر فروش خود را آغاز کنید، بهتر است از فروشگاه سازها استفاده کنید که علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه نیز صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر انتخاب یک فروشگاه مناسب، ظاهر سایت، تصاویر محصولات، محتوای سایت، نحوه توضیحات محصولات و بسته بندی محصول در جذب بازدیدکنندگان تاثیر زیادی دارد. هزینه راه اندازی سوپرمارکت کوچک، بر اساس امکاناتی که برای مارکت اینترنتی خود نیاز دارید تعیین می گردد. به همین دلیل سعی کنید در بسته بندی محصولات، از یک طرح و شیوه خاص خود استفاده کنید به طوری که مشتریان با دیدن آن بسته بندی به یاد شما بیفتند.

ساخت سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات دیجی کالا 

فروشگاه ساز

 

4. دریافت مجوزات لازم

پس از آنکه فروشگاه خود را طراحی کردید و محصولات را در آن قرار دادید، باید برای دریافت مجوزات لازم اقدام کنید. به طور کلی تمامی کسب و کار های اینترنتی باید از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوزی را تحت عنوان اینماد دریافت کنند.

این مجوز باعث میشود کاربران سایت با خیال آسوده تری از شما خرید کرده و اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل باشند. از طرفی سوپرمارکت های اینترنتی مجوز های دیگری هم می خواهند که در محتوا " مجوز راه اندازی فروشگاه اینترنتی " به آنها اشاره کرده ایم. 

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بدون دریافت مجوزهای لازم، کاربران به راحتی به شما اعتماد نکرده و فروشتان افزایش نخواهد یافت.

 

5. بهینه سازی سایت 

پس از آنکه اقدامات بالا را انجام دادید، فروشگاه اینترنتی خود را به حال خود رها نکنید. سوپرمارکت آنلاین مانند نهالی است که هر لحظه نیاز به مراقبت دارد. این مراقبت و رسیدگی را با کمک اصول سئو می توانید انجام دهید. اگر سوپرمارکت شما وردپرسی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است مطلب سئو وردپرس چیست؟ را مطالعه کنید. علاوه براین برای راهنمایی و مشاوره بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه مشاوره رایگان سئو مراجعه کنید.

 

6. طراحی اپلیکیشن موبایل

همانطور که می دانید امروزه اغلب مردم از تلفن همراه در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. از طرفی اپلیکیشن های مختلفی نیز برای انواع سیستم عامل ها در حال طراحی است که مردم استقبال زیادی از آنها کرده اند. همین نکته دلیل مهمی است تا شما نیز برای سوپر مارکت آنلاین خود اپلیکیشنی را طراحی کنید.

اما ویژگی اپلیکیشن خوب چیست؟ یک اپلیکیشن خوب باید بتواند به خوبی تمام اطلاعات سایت را به کاربر نشان دهد. همچنین متناسب با سایز انواع سیستم ها واکنش گرا باشد. علاوه براین ها با اعمال تغییراتی بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی، همان تغییرات فورا بر روی اپلیکیشن به صورت خودکار اعمال شود. 

 

محصولات سوپرمارکت آنلاین را از کجا تامین کنم؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران برای راه اندازی هایپرمارکت اینترنتی، تامین محصولات آن است. اگر در حال حاضر صاحب فروشگاه اینترنتی فیزیکی هستید که کار شما راحت است. می توانید همان محصولات را در سایت خود نیز موجود کنید. اما اگر فروشگاه فیزیکی ندارید، می توانید به دو طریق محصولات فروشگاهتان را تامین کنید.

برای آنکه بدانید راه اندازی سوپرمارکت چقدر هزینه دارد، باید هزینه تهیه محصولات فروشگاه را نیز در نظر بگیرید؛ شما می توانید به عمده فروشی های شهرتان مراجعه کرده و با آنها همکاری کنید. به این صورت که مقداری از محصولات را در جای مناسبی که از قبل در نظر گرفته اید، قرار دهید و در صورت ثبت سفارش و تقاضای بیشتر از سمت مشتری، انبار بزرگتری را تهیه کنید.

راه دوم همکاری با سایر سوپر مارکت ها است. یعنی شما با طراحی سایت مارکت پلیسبه عنوان مدیر وب سایت با صاحبان فروشگاه ها صحبت کرده و از آنها می خواهید در فروشگاه شما به عنوان فروشنده فعالیت کنند. شما نیز به ازای فروش آنها، درصدی کمیسیون را دریافت می کنید. به این ترتیب نیازی به تهیه محصولات و انبار برای نگهداری نخواهید داشت؛ به این شیوه فروش مارکت پلیس می گویند.

ساخت سوپر مارکت آنلاین

چرا راه اندازی سوپرمارکت آنلاین سودآور است؟

شاید از خودتان بپرسید وقتی اکثر سوپرمارکت‌ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند که اجناس را درب منزل تحویل بگیرند، پس چرا باید به فکر راه اندازی هایپرمارکت اینترنتی بیفتیم؟ آقای شمشیری بنیان گذار اولین سوپر مارکت اینترنتی در این رابطه، ابتدا به سابقه فعالیتشان در زمینه وارد کردن قطعات شبکه و کار در بخش آی تی اشاره کرده و می‌گوید که " با توجه به سابقه فعالیت سی ساله آنها، راه انداختن یک فروشگاه آنلاین کار ساده‌ای به نظر می‌رسیده است، اما دلایلی برای تبدیل این فروشگاه به یک سوپر مارکت اینترنتی داشته‌اند".

وی می‌گوید "ما در ایران سوپر مارکت واقعی (با توجه به اصطلاح تجاری آن یعنی فروش کالا‌های مصرفی تند فروش) نداریم و مردم کالا‌های سوپرمارکتی را به طور سنتی از مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه می‌کنند؛ بنابراین راه اندازی سوپرمارکت آنلاین، راهی است که کالا‌ها به طور مستقیم و با قیمت کمتر به دست مصرف کننده برسد". 

 

1.دردسر کمتر راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی

درست است که راه اندازی سوپرمارکت آنلاین شرایط و دردسر‌های خودش را دارد، اما در مقایسه با مغازه‌ داری دردسر کمتری دارد. وقتی یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، مجبور نیستید هر روز صبح زود درب مغازه را باز کرده و تا آخر شب سرپا ایستاده و مستقیما به مشتریان خدمت رسانی کنید.

برای داشتن یک سوپر مارکت اینترنتی، شما نیاز به مکانی برای برپایی فروشگاه نداشته و مجبور نیستید مغازه‌ داری کنید. به این ترتیب شما به سرمایه اولیه کمتری نیاز خواهید داشت، در نتیجه؛ می‌توانید کالا‌ها را با قیمت مناسب‌تر عرضه کنید یا حتی شرایطی مانند ارسال رایگان برای مشتری ایجاد نمایید.

 

2. امکان صرفه جویی در وقت برای مشتری

شاید در مورد خرید درمانی شنیده باشید! بله خرید کردن و رفتن به سوپر مارکت‌ها اغلب احساس خوبی در فرد ایجاد می‌کند؛ پس خوب است که یک هایپرمارکت اینترنتی نیز چنین فضایی را برای کاربران خود مهیا سازد؛ فضایی مانند زمانی که برای خرید به هایپر مارکت رفته و با سبدی در دست اجناس را بررسی می‌کنید. در واقع باید فضایی طبقه بندی شده و جذاب طراحی کنید تا کاربر جذب سوپر مارکت آنلاین شما شود. 

در سوپر مارکت آنلاین، مشتری می‌تواند اجناس را مشاهده و بررسی کند، بدون اینکه فشردگی اجناس یا جا به جا کردن و تعویض کالا‌ها مانند سوپر مارکت واقعی برایش وقت گیر و مشکل ساز باشد. شما می‌توانید همان طور که در خانه نشسته‌اید، در فروشگاه اینترنتی چرخ زده، ویژگی‌های محصولات را مطالعه کرده و آن‌ها را برای خرید در سبد خود قرار دهید.

اگر هم از خرید کالایی منصرف شدید، می‌توانید آن را به سرعت از سبد کالای خود حذف کنید. همین موارد باعث می‌شود که مردم هر روز به خرید کردن از هایپر‌های آنلاین بیشتر علاقمند شوند. توجه به زضایت کاربران یکی از عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی است.

 

3. امکان فروش کالاهای متنوع فراهم است

هر چه تنوع کالا‌های ارائه شده در یک سوپر مارکت اینترنتی بیشتر باشد، قطعا آن سوپر مارکت موفق‌تر بوده و مشتریان بیشتری جذب خواهد کرد. شما البته نیاز به یک انبار دارید تا محصولات خود را در آن نگهداری کنید. شما باید مانند یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ، تمامی محصولات مورد نیاز کاربر مانند لبنیات و محصولات با تاریخ مصرف طولانی را داشته باشید.

زمانی که شما سوپرمارکت اینترنتی با تنوع کالایی بالا داشته باشید، خود به خود مشتری ها جذب فروشگاه شما شده، که این موضوع می تواند برای شما و مشتری سود آور باشد.

 

4. می توانید به کار آفرین تبدیل شوید

درست است که شما برای راه اندازي سوپرماركت آنلاین در ابتدا نیاز به مکان و سرمایه خیلی زیاد ندارید، اما اگر بخواهید به شکل حرفه‌ای کار کنید دیگر اینترنت، یک رایانه و خط تلفن کافی نیست. با کار حرفه‌ای شما حتی می‌توانید برای عده زیادی کارآفرینی کنید.

همان طور که در سوپر مارکت اینترنتی آقای شمشیری ۲۵ کارمند فعالیت می‌کنند که هر کدام در بخش‌های مختلف مانند گرفتن سفارش، تحویل کالا، بخش مالی، پشتیبانی وب سایت و ... مشغول به کار هستند و این جدا از کسانی است که در انبار‌ها یا بازاریابی فعال هستند. بنابراین راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی یک شغل آینده دار است که می تواند برای افراد دیگر نیز اشتغال زایی کند. 

 

5.امکان دریافت نماد اعتماد

پس از راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی خود می توانید، برای رسمیت بخشیدن به کسب و کار خود نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد دریافت نمایید. دریافت نماد اعتماد از این نظر مورد اهمیت است که باعث جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه خرید از سوپر مارکت اینترنتی شما می شود. 

چرا ساخت سوپر مارکت اینترنتی

 

چطور فروش سوپر مارکت اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

پس از راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی خود، بایستی تلاش کنید تا فروشتان افزایش یابد. به این منظور در ادامه یک سری نکات را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. به مشتریان خود تخفیف بدهید

یکی از شیوه های افزایش فروش، ارائه تخفیفات مختلف به مشتریان است. این تخفیف ها می تواند به صورت دوره ای و برای یک زمان محدود باشد، با این کار می توانید در مشتریان هیجان ایجاد کنید و آنها را برای خرید ترغیب کنید. همچنین به مناسبت های مختلف مانند شروع هر فصل، عید های مختلف مانند نوروز یا فطر و ... جشنواره هایی را در سایت خود داشته باشید. با انجام این اقدامات می توانید فروش خود را افزایش دهید.

 

2. سفارشات را به موقع ارسال کنید

یکی از دلایلی که مردم ترجیح می دهند از سوپر مارکت آنلاین خرید کنند، دسترسی سریع به محصولات است. محصولات سوپر مارکت اصولا نیاز هر خانه ای است و نبود یکی از آنها می تواند مشکل ایجاد کند؛ از این رو سفارشات خود را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری برسانید. با این کار می توانید مشتریان را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. در نظر داشته باشید؛ تحویل به موقع و سریع کالا، رمز موفقیت یک سوپر مارکت اینترنتی است؛ چرا که افراد نمی‌توانند برای دریافت کالا‌های سوپر مارکتی مانند شیر یا تخم مرغ مدت زیادی صبر کنند و منتظر گذاشتن مشتری می‌تواند باعث شود که او را از دست بدهید.

 

3. روش های پرداخت مختلف داشته باشید

از آنجاییکه شما می توانید هزینه محصولات را درب منزل نیز دریافت کنید، بهتر است علاوه بر پرداخت آنلاین، پرداخت درب منزل نیز داشته باشید. ممکن است عده ای از مردم شرایط پرداخت آنلاین را نداشته باشند.

 

4. ضمانت بازگشت کالا داشته باشید

ممکن است مشتری کالایی را به هر علت نخواهد، شما باید در سایت خود یک سری قوانین مشخص برای بازگشت کالا قرار دهید. به این نکته توجه کنید که پایبند بودن به این قوانین می تواند اعتماد کاربران را تا حد زیادی جلب کند.

 

5. از توضیحات محصول غافل نشوید

درست است که تمامی محصولات موجود در یک سوپر مارکت واضح و مشخص است، اما به هر جهت نوشتن توضیحات محصولات لازم و ضروری است. مشتریان با خواندن توضیحات محصول، به راحتی محصول مورد نیاز خود را سفارش می دهند. شما می توانید برای یادگیری در مورد نوشتن توضیحات محصول به محتوا "آموزش نوشتن توضیحات محصول " مراجعه کنید.

 

6. بسته بندی صحیح سفارشات

یکی دیگر از ترفند های افزایش فروش هایپر مارکت های اینترنتی، بسته بندی صحیح و خاص سفارشات است. به عنوان مثال اگر از دیجی کالا خرید کرده باشید، متوجه این شده اید که دیجی کالا سفارشات را در بسته بندی با لوگو خود ارسال می کند. این کار علاوه بر اینکه به برندسازی شما کمک می کند، سبب می شود تا کاربر احساس بهتری نسبت به فروشگاه شما داشته باشد.

 

نمونه طراحی هایپر مارکت اینترنتی

 

مشاوره در مورد راه اندازی سوپرمارکت

در این مطلب به بررسی سرمایه لازم برای هایپر مارکت اینترنتی پرداختیم. ما ساخت سوپر مارکت آنلاین را به شما پیشنهاد می‌کنیم به شرطی که صبور باشید. افراد زیادی هنوز هم نمی‌توانند به سادگی به خرید‌های اینترنتی مخصوصا سوپر مارکتی اعتماد کنند یا اینکه به این نوع خرید عادت نکرده‌اند، اما قطعا روز به روز بر تعداد کاربران وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ های سوپر مارکتی افزوده می‌شود.

هدف ما از راه اندازی هایپر مارکت اینترنتی حذف واسطه‌ها و رساندن کالا با قیمت کمتر به دست مشتری است. شما نیز می‌توانید با مقاصد و اهداف روشن و مثبت در این مسیر گام برداشته و به موفقیت خود امیدوار باشید. شما می توانید از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید تا مشاورین مربوطه شما را راهنمایی کنند.

 

بروزرسانی در یکشنبه, 27 اسفند 1402 09:30

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا