قیمت و تعرفه تولید محتوا متنی | تعرفه تولید محتوا

سه شنبه, 27 شهریور 1403 11:51
امتیاز شما به این مطلب
(30 رای‌ها)

سفارش تولید محتوای متنی

یکی از شیوه های بازاریابی در دنیای دیجیتال، بازاریابی محتوایی می باشد؛ به کمک تولید محتوای حرفه ای و هدفمند می توان مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و برند خود را در بین آنها مطرح کرد.

بسیاری از صاحبان وب سایت ها از اهمیت تولید محتوا به خوبی آگاه هستند؛ آنها می دانند که بازاریابی به شکل های دیگر می تواند زمان و هزینه زیادی را از آنها صرف کند. اما بازاریابی محتوایی تنها روشی است که دقیقا شما را به مخاطبان هدف خود رسانده و در هزینه ها نیز صرفه جویی می کند.

شما می توانید به عنوان صاحب یک سایت، با سفارش تولید محتوای متنی از یک شرکت معتبر، کسب و کارتان را گسترش بدهید. 

قیمت تولید محتوا سایت

تعرفه تولید محتوای متنی

یکی از انواع محتوا، محتوای متنی است؛ تعرفه تولید محتوای متنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی تعرفه تولید محتوای متنی از کلمه ای 90 تومان شروع خواهد شد. حال هرچه یک محتوا تخصصی تر و کلمه کلیدی مرتبط با آن سخت تر باشد، هزینه تولید آن نیز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که تخصص و مهارت نویسنده نیز در قیمت تولید محتوای متنی تاثیر گذار است. بنابراین عوامل بسیاری در قیمت تولید محتوا سایت تاثیر گذار است. در ادامه نرخ تولید محتوا متنی در پکیج های تولید محتوا توسط وب پویا را مشاهده می کنید.

 

هزینه تولید محتوا

یکی از معیارهای مهم مشتری برای خرید محصول یا سفارش خدمات، هزینه آن است. در تولید محتوا قیمت آن تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. عده ای تصور می کنند، می توانند بدون نیاز به کمک هیچ فرد متخصصی، اقدام به تولید محتوا کنند و هزینه آن را در جای دیگری سرمایه گذاری کنند. اما این تصور غلط بوده و به مرور زمان می تواند در رتبه شما در گوگل تاثیر داشته باشد. 

باید به این نکته توجه کنید که برای هر خدمات با کیفیتی، باید هزینه آن را پرداخت کنید. در ادامه می توانید لیست تعرفه تولید محتوا 1403 در شرکت وب پویا را مشاهده کنید:

تولید محتوا برای وبلاگ سایت

به ازای هر 1000 کلمه

160.000 تومان

 

  • تولید محتوا به روش بازنویسی از منبع
  • شامل گارانتی زمان تحویل
  • رعایت اصول  نگارشی در محتوا
  • مشخص کردن تیتر و هدینگ های محتوا
  • در نظر گرفتن چگالی کلمات کلیدی محتوا
  • درج محتوا در سایت در صورت تمایل
  • 20% تخفیف در سفارش انبوه

 

 ثبت سفارش

تولید محتوای محصولات سایت

به ازای هر 1000 کلمه

190.000 تومان

 

  • تولید محتوا به روش بازنویسی و یا ترجمه
  • شامل گارانتی زمان تحویل
  • رعایت اصول  نگارشی در محتوا
  • مشخص کردن تیتر و هدینگ های محتوا
  • در نظر گرفتن چگالی کلمات کلیدی محتوا
  • درج محتوا در سایت در صورت تمایل
  • 20% تخفیف در سفارش انبوه

 

 ثبت سفارش

 

سوالات متداول کاربران

 

ویژگی های تیم تولید محتوای وب پویا  

هدف گذاری

تعهد و مسئولیت پذیری

اولین و بارزترین ویژگی وب پویا ارائه محتوای یونیک و کاربرپسند می باشد؛ این مجموعه با تعهد کامل، مسئولیت اصالت و کیفیت محتوا را به عهده می گیرد.

ارائه محتوای با کیفیت

ارائه محتوای با کیفیت

از آنجایی که کیفیت محتوا تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد؛ تیم وب پویا تلاش می کند تا به کمک نویسندگان با تجربه، بهترین و با کیفیت ترین محتوا را در اختیار شما قرار بدهد.

تحویل به موقع

تحویل در موعد مشخص

از آنجایی که زمان مهم ترین سرمایه هر انسان است،  سایت تولید محتوا متنی وب پویا سعی می کند تمام سفارشات خود را در موعد مشخص شده تحویل بدهد.

ارائه قیمت مناسب

ارائه قیمت مناسب

این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه بهترین هزینه تولید محتوا سایت، به شما کمک کند تا با صرفه جویی در هزینه های خود بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مشاوره تولید محتوا

ارائه مشاوره تولید محتوا

انتخاب موضوع مناسب برای هر محتوا نقش اساسی در میزان موفقیت و تاثیر آن محتوا دارد. وب پویا با ارائه مشاوره تولید محتوا به شما کمک می کند تا بهترین موضوع را انتخاب کنید.

ویرایش محتوا

ویرایش محتوا در صورت نیاز

در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای تولید شده، وب پویا تعهد کامل می دهد که مشکلات را برطرف کرده و محتوای بی عیب و نقص در اختیار شما قرار بدهد.

  

آشنایی با انواع محتوا و انتخاب درست آن

اکنون که با قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه آشنا شدید، شما را با انواع محتوا آشنا می کنیم. برای اینکه بتوانید بیشترین بازدهی را از تولید محتوا داشته باشید و مخاطبان زیادی را به سمت محصولات یا خدمات خود جذب کنید، باید انواع محتوا را بشناسید و با توجه به نیاز خود، آنها را انتخاب کنید. در بعضی از پلتفرم ها مانند اینستاگرام از ویدئو بیشتر از انواع دیگر محتوا استقبال می شود. اما به طور کلی محتوای شما می تواند به شکل ویدئو، متن یا پادکست باشد.

برای مثال اگر می خواهید نحوه تولید محصول خود را در سایت به مخاطب نشان دهید، بهتر است از محتوای ویدئویی استفاده کنید. همچنین اگر قرار است خدمات خود را به کاربر معرفی کنید، شاید استفاده از محتوای متنی مناسب تر باشد. البته این را باید بدانید که هزینه محتوا ویدئویی با هزینه تولید محتوای متنی متفاوت است.

قیمت تولید محتوا

1. تولید محتوا سایت

وقتی شما به تولید محتوا سایت می پردازید، در واقع به کاربران کمک می کنید که بتوانند شما را در فضای اینترنت پیدا کنند. اگر چه دادن آگهی و رپورتاژ در سایت های دیگر هم می تواند در جذب مشتری برای محصول شما تاثیر بسزایی داشته باشد؛ اما در نهایت تولید محتوا برای سایت یکی از اصلی ترین مواردی است که باید طبق برنامه ریزی و به درستی انجام شود. اما قیمت تولید محتوا برای سایت چقدر است؟

 

تعرفه تولید محتوا سایت

هزینه تولید محتوا متنی، ویدیویی و ... برای سایت در زمینه های عمومی بالا نیست، اما اگر محتوا در زمینه های تخصصی و علمی می خواهید، مانند زمینه های پزشکی، مهندسی و... قیمت کمی بالاتر می رود. بعلاوه تعرفه مناسب تولید محتوا، به معنای کیفیت بالای محتوا نیست یا برعکس. در کنار قیمت تولید محتوا متنی شما باید تخصص نویسنده و شرکت ارائه دهنده را نیز در نظر بگیرید.

پس به جای جستجوی پایین ترین قیمت هر کلمه تولید محتوا ، معیارتان پیداکردن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا باشد؛ چرا که محتوای با کیفیت می تواند بازدید سایت و همچنین درآمد شما را افزایش دهد. گروه وب پویا سعی کرده در این زمینه افراد با تجربه را دور هم جمع کند و یک گروه متخصص تشکیل دهد تا بتواند با یک قیمت مناسب، محتوای موردنظرتان را تولید کند. در جدول بالا هزینه تولید محتوا برای سایت را نیز در اختیار شما قرار دادیم.

البته هزینه تولید محتوا سایت به حوزه کاری سایت، نوع محتوای تولید شده و درخواست کارفرما نیز بستگی دارد.

 

پیشنهاد میکنیم پادکست صوتی زیر را در مورد قیمت و تعرفه تولید محتوا متنی گوش بدهید:

 

 

2. تولید محتوای متنی

تولید محتتوای متنی چیست؟ تولید محتوای متنی به معنای ترکیب کلمات برای رساندن یک پیام به مخاطب است. در تولید محتوای متنی در مورد یک موضوع خاص متنی نوشته می شود. محتوای متنی تولید شده برای هر حوزه ای متفاوت است برای مثال محتوای متنی که برای کسب و کار تولید می شود، باید مخاطب را جذب کند و باعث گسترش کسب و کار شود، اما تولید محتوای خبری تنها رسالت رساندن خبر را دارد.

شاید بگویید تولید محتوای متنی مخاطب خود را از دست داده است، اما اینگونه نیست هنوز هم افراد در کنار محتواهای ویدیویی و تصویری تمایل به خواندن محتواهای متنی هم دارند. اما مخاطب به محتوایی علاقه دارد که او را به پاسخ سوالش برساند و نیاز نباشد به سراغ سایت دیگری برود.

 

3. تولید محتوای ویدیویی

همیشه تاثیر تصویر و ویدئو در ذهن افراد بیشتر از متن است. بعلاوه در مواقعی که کاربر زمان کافی برای مطالعه ندارد، تولید محتوای ویدئویی می تواند سریع تر، اصل مطلب را به او منتقل کند. همچنین محتوای ویدیویی ماندگاری کاربر را نیز در سایت افزایش میدهد؛ همین علاقه کاربر به مطالعه و ماندن در محتوا، به بهبود رتبه سایت در گوگل کمک زیادی می کند.

در رابطه با نرخ تولید محتوا باید بگوییم، هزینه تولید محتوا ویدیویی اصولا از هزینه تولید محتوای متنی بیشتر است؛ چرا که تولید این محتوا به زمان و امکانات بیشتری نیاز دارد.

 

4. تولید محتوا برای اینستاگرام

هنگام سفارش محتوا باید این نکته را مشخص کنید که این محتوا برای شبکه های اجتماعی نوشته می شود یا سایت. معمولا در تولید محتوا سایت، از زبان رسمی استفاده می شود و برعکس، در شبکه های اجتماعی از زبان محاوره. پس این نکته را حتما برای کسی که قرار است محتوا تولید کند، مشخص کنید تا بداند که شما برای چه قشری و در چه بستری قرار است این مقاله را منتشر کنید.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام با سایر محتواها متفاوت است؛ البته بستگی دارد که محتوای ویدیویی بخواهید یا صرفا محتوای متنی. در هر صورت ابتدا نیاز کاربران و سبک و سلیقه آنان را شناسایی کنید و در نهایت برای تولید محتوا اقدام کنید.

 

5. تولید محتوای صوتی

این روزها بازار تولید محتوای صوتی و پادکست ها حسابی داغ شده است و کاربران زیادی از محتواهای صوتی استفاده می کنند. کاربران زمانی هم که در حال انجام فعالیت های روزمره خود هستند می توانند، به کتاب های صوتی و پادکست گوش بدهند و در زمان خود صرفه جویی کنند. این یک فرصت عالی برای سایت ها می باشد که با تولید محتوای صوتی، ترافیک سایتشان را بالا ببرند. در کنار این موارد، هزینه تولید محتوای صوتی در مقایسه با محتوای ویدیویی مناسب تر است و اثر گذاری خوبی هم دارد. برای سفارش خدمات تولید محتوای صوتی می توانید به صفحه تولید محتوای صوتی مراجعه کنید.

 

سفارش تولید محتوا یا آگهی

شما برای اینکه خدمات یا محصولاتتان را به کاربران معرفی کنید، باید در سایت های تبلیغاتی، سفارش آگهی مناسب با کسب و کارتان را داشته باشید. در این روش در واقع شما تلاش می کنید که محصول یا خدماتتان را به کاربران معرفی کنید که البته در این روش شما مجبورید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

اما وقتی شما تولید محتوا سئو شده در سایت یا صفحه اینستاگرام انجام می دهید، در واقع بدون پرداخت هزینه زیادی، کاربران را بدون هیچ دغدغه ای به سایت یا پیجتان هدایت کرده اید. پس می توان گفت اگر ابتدای راه هستید، بهتر است که از تولید محتوای مناسب با سایت یا پیجتان استفاده کنید. 

سپس با گذشت زمان و جذب مخاطب بیشتر، اقدام به دریافت رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر نمایید. اگر سایت های رپورتاژ را به خوبی نمیشناسید، مطالعه محتوا " انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی " را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعرفه تولید محتوا ویدیویی

   

ضرورت وجود محتوای ویدئویی در سایت شما

اصولا مخاطبان کسب و کارهای اینترنتی، هر کدام سلیقه های مختلفی دارند. گروهی از آنها علاقمند به مطالعه مقالات سایت شما هستند و از مطالعه آن لذت می برند. در مقابل آن کاربرانی هستند که علاقه، حوصله و زمان کافی برای خواندن محتواهای متنی طولانی ندارند و ترجیح می دهند در قالب یک ویدیو یا کلیپ، اصل مطلب برایشان توضیح داده شود.

شما برای اینکه بتوانید کاربران مختلف با سلایق متفاوت را به سایت خود جذب کنید، باید رضایت آنها را در اولویت قرار دهید.

هزینه تولید محتوا

  • افزایش جذابیت سایت با محتوای ویدیویی

همیشه در هر کار و زمینه ای، کیفیت حرف اول را می زند؛ تولید محتوای ویدئویی هم از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که قبلا توضیح دادیم، افزایش جذابیت سایت با محتوای ویدئویی تحقق پیدا می کند و ماندگاری آن در ذهن مخاطب بسیار بیشتر از محتوای متنی است. 

اما شرط لازم برای رسیدن به این هدف مهم، وجود کیفیت و ارزش در این محتوا است. پس سعی کنید اصولی که در تبلیغات کسب و کار مهم هستند را به درستی اجرا کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 

  • جذب بیشتر مشتری با تیزر ویدئویی

در زمینه تولید محتوای ویدیویی، از اهمیت تیزر ویدئویی در جذب مشتری غافل نشوید؛ زیرا این مدل تبلیغ می تواند در معرفی محصولات یا خدمات شما بسیار کاربردی باشد. تنها نکته ای که در این زمینه اهمیت دارد، متناسب بودن سطح این محتوا با سطح دانش کاربر و قابل فهم بودن آن است.

  • امکان استفاده از ایده های فانتزی

گاهی برای اینکه نظر مخاطب را جلب کنید تا به سایت شما بیاید، می توانید از ایده های فانتزی مثل انیمیشن هایی با شخصیت های کارتونی جالب استفاده کنید.

 

مراحل تولید محتوا

انجام دادن تولید محتوا دارای مراحل گوناگونی است که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

1. تعیین موضوع جذاب برای محتوا

برای تعیین موضوع محتوا، در گام اول لازم است که شما نیاز ضروری کاربر خود را شناسایی کنید؛ سپس برای متخصص تولید محتوا آن را شرح دهید.

مراحل تولید محتوا

2. انتخاب عنوان مناسب

انتخاب عنوان مناسب برای محتوا نکته بسیار مهمی است؛ چون باعث می شود کاربر از میان هزاران محتوا، به سمت محتوا شما جذب شود و احساس کند که این مقاله می تواند نیاز او را برطرف کند.

 

3. نوشتن دیسکریپشن جذاب در محتوا

مقدمه مقاله شما باید به شکلی باشد که حس نیاز به مطالعه محتوا را برای کاربر فراهم کند. اگر در 500 کلمه اول محتوا اقدام به نوشتن جملات جذاب کنید، اشتیاق ادامه مطالعه را در کاربر ایجاد کرده اید.

 

4. داشتن زیر عنوان های مورد توجه کاربر

یکی از نکات مهمی که در ماندگاری هرچه بیشتر مخاطب در سایت شما اهمیت دارد، وجود زیر عنوان های جذاب برای کاربر است.

 

5. گذاشتن عکس های جذاب و مربوط به آن بخش مقاله

همیشه وجود عکس های جذاب و اینفوگراف (تصاویری که روی آن توضیحات کوتاه یا گزینه های مربوطه نوشته شده است) می تواند عاملی برای نگه داشتن کاربر روی محتوا باشد. پس سعی کنید به درستی و در جای مناسب از آنها استفاده کنید. در محتوا "سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان " می توانید تصاویر جذاب و منحصر بفردی را پیدا کنید.

 

  

عوامل تعیین‌کننده تعرفه تولید محتوا

در ادامه عوامل موثر بر هزینه تولید مقاله را بررسی می کنیم.

کیفیت محتوا

اولین عامل موثر در قیمت تولید محتوای متنی، کیفیت محتوای تولید شده می باشد. قاعدتا هرچه کیفیت محتوای نوشته شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود؛ چرا که زمان و تخصص بیشتری برای آن صرف شده است.

نوع محتوا

همانطور که در ابتدا گفتیم، محتوا به انواع مختلفی دسته بندی می شود؛ هزینه تولید انواع محتوا با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال هزینه تولید محتوای تخصصی از محتوای عادی بیشتر است.

تعداد کلمات محتوا

اصولا هزینه تولید محتوا سایت را بر اساس تعداد کلمات محاسبه می کنند؛ هر چه تعداد کلمات محتوا بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد.

زمان تحویل محتوا

زمان تحویل هر محتوا می تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد؛ به طور مثال اگر یک نویسنده، محتوا را در موعد مشخص شده تحویل ندهد، باید خسارتی را بپردازد.

سفارش تولید محتوا

 

سفارش تولید محتوا به صورت آنلاین 

در سایت ما این اقدام به راحتی برای شما فراهم شده است تا برای سفارش تولید محتوا اقدام کنید. شما می توانید از طریق پنلی که برای ثبت سفارش در سایت Webpouya قرار دارد، سفارشتان را ثبت کنید. بعد از انجام امور لازم، محتوای مورد نظر شما توسط تیم ما، در کمترین زمان ممکن آماده و در پنل مربوط به کاربر برای شما ارسال و در اختیارتان قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش تولید محتوا می توانید به صفحه " سفارش تولید محتوا " مراجعه کنید و یا با تماس با ما، از مشاوره رایگان شرکت نیز بهره ببرید.

 

بروزرسانی در سه شنبه, 27 شهریور 1403 11:51

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا