دیتا اینتری چیست؟ | هزینه دیتا اینتری

شنبه, 15 ارديبهشت 1403 13:28
امتیاز شما به این مطلب
(21 رای‌ها)
هزینه محتواگذاری در سایت

هزینه محتواگذاری در سایت

 

هدف از دیتا اینتری، وارد کردن اطلاعات یک سایت از جمله محصولات آن به صورت اصولی و سئو شده است. با پرداخت هزینه دیتا اینتری، شما می توانید در هزینه های سئو سایتتان نیز صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که هزینه محتواگذاری در سایت، به نوع محتوا و زمانی که نیاز دارد بستگی دارد. 

گاهی به درخواست کارفرما، دیتا اینتری باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود که همین مسئله می تواند سبب افزایش قیمت محتواگذاری و یا همان قیمت بارگذاری محصول در سایت در سایت شود. در ادامه بیشتر در این باره صحبت کرده ایم.

دیتا اینتری چیست؟

دیتا اینتری یا ورود اطلاعات به مجموعه اقداماتی گفته میشود که طی آن، مطالب و اطلاعات سایت در آن قرار میگیرد. امروزه دیتا اینتری به عنوان یک شغل شناخته میشود و متخصصین دیتا اینتری باید علاوه بر دانش وب، مهارت لازم در سئو و مدیریت انواع سیستم های آماده را داشته باشند.

از آنجایی که یک وب سایت با توجه به مطالب و محتواهایی که در آن قرار دارد، رتبه بندی می شود، پس می توان گفت فرایند دیتا اینتری در رتبه بندی سایت بسیار مورد اهمیت است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که اگر زمان و مهارت کافی در ورود اطلاعات و تولید انواع محتوا را برای سایت خود ندارید، حتما از متخصص دیتا اینتری کمک بگیرید.

 

 

انجام دیتا اینتری برای فروشگاه اینترنتی

بسیاری از افرادی که سایت فروشگاهی راه اندازی می کنند، زمان و مهارت لازم برای ورود اطلاعات و محصولات به سایت را ندارند؛ به همین دلیل از این شیوه فروش به سرعت زده شده و آن را رها می کنند.

اما همانطور که گفتیم، با وجود متخصصین دیتا اینتری دیگر نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد. از طرفی یک فروشگاه اینترنتی صفحات زیادی برای تولید محتوا نداشته و صفحات محصول و محتوایی که در آنها قرار میگیرد، تعیین کننده رتبه سایت هستند.

پس نحوه وارد کردن هر محصول، توضیحات مرتبط با هر کدام و عناوین هر صفحه، در سئو سایت فروشگاهی نقش زیادی دارد. به همین دلیل توصیه میشود برای تکمیل سایت فروشگاهی خود از خدمات دیتا اینتری استفاده کنید. 

شرکت وب پویا نیز به دلیل اهمیت زیادی که به مشتریان خود میدهد، در زمینه دیتا اینتری نیز خدماتی را در نظر گرفته است. شما می توانید برای ثبت سفارش دیتا اینتری فروشگاه اینترنتی در وب پویا، با شماره های ما تماس بگیرید. متخصصین دیتا اینتری ما پس از بررسی سایت شما، هزینه و زمان دقیق ورود اطلاعات در فروشگاه اینترنتی را به شما خواهند گفت.

 

هزینه ورود اطلاعات به سایت فروشگاهی

ورود اطلاعات در سایت فروشگاهی به دو صورت انجام میشود: تولید محتوا برای وبلاگ، ورود محصولات در سایت

هزینه تولید محتوا برای وبلاگ با هزینه ورود محصولات در سایت متفاوت است. اصولا هزینه تولید محتوا را با توجه تعداد کلمات محتوا مشخص می کنند؛ در حالی که هزینه ورود محصولات در سایت را با توجه به نوع محصول و زمانی که از متخصص میگیرد، مشخص می کنند.

به طور کلی ما توصیه می‌کنیم این کار را به افراد متخصص بسپارید، چرا که شاید در نگاه اول دیتا اینتری و تولید محتوا امری ساده به نظر بیاید، ولی در بلند مدت و حتی کوتاه مدت، ورود اطلاعات به شیوه اشتباه باعث افت رتبه شما در گوگل و کاهش حجم فروش محصولات شما خواهد شد.

هزینه ورود اطلاعات به سایت یا همان دیتا اینتری، با توجه به مواد زیر مشخص میشود :

  • نیاز به نوشتن متن
  • مهلت انجام کار
  • مهارت‌های مورد نیاز برای پردازش اطلاعات و ورود اطلاعات همچون فتوشاپ
  • پیچیدگی پروژه
  • حجم کار و ...

 

هزینه دیتا اینتری در وب پویا

همانطور که گفتیم، هزینه دیتا اینتری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه ورود اطلاعات در سایت، توسط گروه وب پویا به دو شکل محاسبه می شود:

هزینه پردازش و ورود اطلاعات

در این مورد اطلاعات از ابتدا توسط تیم با تجربه از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. مواردی که در ورود و پردازش اطلاعات انجام می شود، به صورت زیر است که هزینه آن ساعتی 90.000 تومان محاسبه می شود:

  • بررسی چگالی کلمات کلیدی با توجه به عنوان سئو
  • درج واترمارک، لوگو یا عبارت مدنظر مشتری در تصاویر ارسالی
  • درج تصویر در محتوا
  • طراحی بنر با توجه به سفارش مشتری
  • نگارش متادیسکریپشن با توجه به اصول سئو
  • ویراستاری محتوا بر اساس اصول نگارشی

 

هزینه ورود اطلاعات (دیتا اینتری)

در این مورد تنها اطلاعات دریافت شده از مشتری در سایت مورد نظر درج می شود و پردازش و بررسی روی اطلاعات صورت نمی گیرد. هزینه این روش ورود اطلاعات، ساعتی 60.000 تومان می باشد. برخی از خدمات ورود اطلاعات به شرح زیر است:

  • ورود اطلاعات در فروشگاه یا سایت اختصاصی مشتری
  • دیتا اینتری در ورد پرس، دیتا اینتری در جوملا، دیتا اینتری در آمازون، دیتا اینتری در علی بابا و ...

به این نکته توجه کنید که در صورتی که بخواهید در زمان سریعتری این خدمات انجام شود، هزینه افزایش خواهد یافت. جهت اطلاع از هزینه تولید محتوا و تعرفه ورود اطلاعات به سایت با ما در تماس باشید.

 

وظایف و خدمات متخصصین دیتا اینتری چیست؟

متخصص دیتا اینتری برای ورود اطلاعات به سایت فروشگاهی باید دانش سئو داشته باشد و به کار با نرم افزار های مختف بر اساس نیاز سایت شما مسلط باشد. به عنوان مثال اگر سایت شما به اطلاعاتی به صورت تصویری یا ویدیویی نیاز دارد، باید با نرم افزار‌هایی مانند فتوشاپ آشنا باشد و اگر اطلاعات به صورت متنی در سایت قرار می‌گیرد، باید آشنا به اصول و فنون نگارش باشد و به کار با نرم افزارهایی مانند word و GoogleDox و MicrosoftOffice آشنا باشد.

متخصص دیتا اینتری بسته به زمینه فعالیت شرکت باید مهارت‌های لازم برای قرار دادن داده ها در سایت را داشته باشد. هر فردی که برای دیتا اینتری سایت شما اقدام می کند، ابتدا باید اطلاعات مربوط به سایت و کسب و کار شما را جمع آوری کند و پس از تجزیه و تحلیل آن بر اساس قواعد سئو، در مرحله نهایی اطلاعات را وارد سایت نماید.

برای ورود اطلاعات در سایت، شما نیازمند فردی هستید که نحوه کار کردن با سیستم مدیریت محتوای شما را بلد باشد و به اهمیت دیتا اینتری در سئو سایت فروشگاهی واقف باشد. درباره سئو سایت فروشگاهی در مقاله مشاوره سئو سایت فروشگاهی بیشتر بخوانید.

 

فعالیت ها و وظایف دیتا اینتری

  • وارد کردن اطلاعات به وب سایت
  •  انتقال اطلاعات کاغذی به دیجیتال
  • به روزرسانی اطلاعات و داده ها
  • ثبت اطلاعات کامل مشتریان
  • جمع آوری و تحلیل علایق مشتریان
  • بارگذاری اطلاعات در سایت با رعایت قوانین سئو
  • آماده کردن گزارش کامل از پایگاه های اطلاعاتی
  • جمع آوری و تحلیل اطلاعات سایت های رقیب

  

افزایش ترافیک وب سایت و فروش اینترنتی با کلمات کلیدی سئو شده

به کاربردن کلمات کلیدی متناسب با هر محصول در فروشگاه اینترنتی، به شما کمک می کند تا رتبه مناسبی در گوگل کسب کنید. بنابراین فردی که برای دیتا اینتری استخدام میکنید، باید بتواند به درستی و در جای درست از کلمات کلیدی استفاده کند. از طرفی او باید بتواند عنوان هر صفحه را با توجه به چیزی که کاربران جستجو می کنند، انتخاب کند.

به این ترتیب زمانی که مشتریان محصولی را در اینترنت جستجو می کنند، شانس شما برای آمدن در نتایج اولیه گوگل بیشتر خواهد بود.

شما حتی می‌توانید به روز رسانی یا تولید محتوای سایت فروشگاهی خود را به این افراد بسپارید. یک متخصص دیتا اینتری خدمات زیر را ارائه می‌دهد که موجب موفقیت سایت فروشگاهی شما می‌شود:

  • تهیه مجموعه اطلاعات محصولات و مشخصات آن‌ها
  • اختصاص تگ ها و کلیدواژه های مرتبط به صفحه محصولات
  • بهینه سازی توضیحات محصولات برای برجسته کردن ویژگی‌های کالا و سئو بهتر محصولات

 

نقش یک متخصص ورود اطلاعات برای افزایش سود دهی و سئوی یک وب سایت 

دیتا اینتری کاری خسته کننده و زمان گیر است، اما با سپردن آن به یک متخصص ورود اطلاعات به سایت می توانید وقت خود را صرف تمرکز راه‌های فروش بیشتر نمایید. همانطور که گفتیم با دیتا اینتری اصولی و درست، می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید.

سپردن تولید محتوا و وارد کردن محصولات در سایت به متخصص دیتا اینتری، به شما کمک میکند تا در رقابت با سایر فروشگاه ها موفق شده و بازدید کننده بیشتری را جذب کنید. پس می توان گفت استخدام یک متخصص دیتا اینتری خوب، در موفقیت سایت فروشگاهی شما بسیار موثر است.

 

نکات استخدام متخصص دیتا اینتری

  • متخصص دیتا اینتری باید سرعت عمل بالا داشته باشد

 سرعت عمل بالا یک متخصص دیتا اینتری، نشان می دهد که او اهمیت این کار را به خوبی درک می کند. پس درباره استخدام متخصصانی که به پیشنهاد کار شما دیر پاسخ می دهند یا به مصاحبه کاری اهمیت نمی دهند، تجدید نظر کنید.

  • متخصص دیتا اینتری را در جریان جزئیات پروژه قرار دهید

سعی کنید ریز جزئیات کارهایی که انتظار دارید متخصص دیتا اینتری روی سایت شما انجام دهد را در اختیار او قرار دهید و او را از مدت زمانی که میخواهید پروژه تمام شود، آگاه کنید. این اطلاعات به متخصص دیتا اینتری کمک می کند تا نرم افزار مناسب برای کار را انتخاب کند و طرح پیشنهادی بهتری را به شما ارائه دهد.

  • همکاری خود با متخصص دیتا اینتری را با یک پروژه کوچک شروع کنید

بهتر است همکاری خود را با متخصص انتخابی با یک پروژه کوچک شروع کنید تا مطمئن شوید که او می تواند انتظارات شما را از یک متخصص دیتا اینتری پاسخ بدهد.

  • به موارد امنیتی توجه کنید

باید توجه داشته باشید که متخصص دیتا اینتری تمامی موارد امنیتی را رعایت کند و بهتر است در ابتدای کار با موارد مختلف او را امتحان کنید تا مطمئن باشید مشکلی ایجاد نمی شود.

بروزرسانی در شنبه, 15 ارديبهشت 1403 13:28

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا