هزینه پشتیبانی سایت | قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی

دوشنبه, 16 بهمن 1402 10:10
امتیاز شما به این مطلب
(26 رای‌ها)

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرسی

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس چقدر است؟

 

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس به تجربه و سابقه کار شرکت طراحی سایت و تعداد اقداماتی که روی سایت اجرا می شود، بستگی دارد. بسیاری از سایت ها خدمات پشتیبانی را مدتی به صورت رایگان به شما عرضه می کنند، اما به این شرط که خدمات طراحی سایت را از آن مجموعه گرفته باشید.

عموما به 2 روش میتوان پشتیبانی سایت را انجام داد؛ اولین روش استخدام یک فرد برای پشتیبانی و نگهداری سایت است و دومین راه کمک گرفتن از شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و طراحی سایت می باشد. در ادامه عوامل موثر در هزینه پشتیبانی یا نگهداری سایت و قیمت پشتیبانی سایت وردپرس را بررسی خواهیم کرد.

هزینه پشتیبانی سایت

زمانی که شما پشتیبانی سایت خود را به یک شخص پشتیبان واگذار می کنید، در واقع تضمینی وجود ندارد که کار همیشه به درستی انجام شود؛ چرا که قرارداد بلند مدتی بسته نشده و این فرد ممکن است پس از مدتی زمینه کاری خود را تغییر دهد. اما اگر از خدمات پشتیبانی یک شرکت شناخته شده با نمونه کارهای موفق استفاده کنید، با خیال راحت تری می توانید پشتیبانی سایت خود را به آنها بسپارید؛ چرا که با بستن یک قرارداد، تضمین مسئولیت پذیری و تعهد بیشتری در کار وجود دارد. در ادامه هزینه نگهداری سایت و قیمت خدمات پشتیبانی وب پویا به صورت جزئی و کلی آمده است.

البته اگر از خدمات طراحی سایت وب پویا استفاده کنید، حداقل تا 6 ماه از خدمات پشتیبانی سایت رایگان برخوردار هستید.

 

خدمات پشتیبانی وردپرس قیمت (تومان)
بروزرسانی هسته اصلی وردپرس، افزونه ها، قالب ها، نسخه PHP هاست و... 500هزارتومان
نصب افزونه های مورد نیاز و حذف کردن افزونه های بدون کاربرد 300هزارتومان
ساخت فرم نظرسنجی، تماس با ما، استخدام، عضویت در خبرنامه و... یک میلیون تومان
نصب افزونه های امنیتی ضروری سایت و کانفیگ امنیتی 800هزارتومان
اخذ اینماد برای سایت های فروشگاهی یک میلیون تومان
زیبا سازی 5 صفحه مهم سایت با استانداردهای UX و UI 600هزارتومان

 

خدمات سئو

یافتن صفحات 404 و رفع آن با ریدایرکت 300هزارتومان
افزایش سرعت کلی وب سایت 1/700/000 تومان
راه اندازی ابزار سرچ کنسول گوگل + اتصال نقشه سایت 250هزارتومان
راه اندازی ابزار گوگل آنالیتیکس + تنظیمات 500هزارتومان
گزارش کلی از سرعت سایت + ارائه راه حل 700هزارتومان
چک کردن سورس کدهای اضافی و حذف آنها 1.800.000تومان
پیدا کردن کلماتی که رقبای شما از آن ورودی دارند 700هزارتومان

 

خدمات پشتیبانی هاست و دامنه

 
خرید هاست، دامنه و ست کردن ( انتقال دامنه و هاست به سرویس دیگر) 400هزارتومان
نصب وردپرس روی هاست و دامنه + تنظیمات اولیه و... 200هزارتومان
تهیه بکاپ از کل وب سایت 200هزارتومان
فعال کردن پروتکل امنیتی SSL 400هزارتومان

 

خدمات گرافیک

طراحی انواع بنر های تبلیغاتی در اندازه های مختلف از 230 هزار تومان
طراحی لوگو اختصاصی برای برند شما، در اندازه و رنگ دلخواه شما از 700هزار تومان

 

مدیریت سایت

تولید محتوا 1000 هزار کلمه ای (رعایت اصول نویسندگی و سئو شده) 110 هزار تومان
تدوین استراتژی سئو از ابتدا (قیمت بر اساس موضوع وب سایت) از 2 میلیون تومان
اضافه کردن انواع محصولات (خدمات دیتا اینتری) هر محصول 15 تا 30 هزارتومان

 

هزینه پشتیبانی سایت فروشگاهی چقدر است؟

یک سایت فروشگاهی نیاز به وارد کردن محصولات، سئو کردن محصولات، تولید محتوای اصولی برای محصولات، استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات محصول، انتخاب تصویر برای محصول و … دارد. در صورتی که تنها به وارد کردن محصولات اکتفا کنید و دیگر اقدامات مورد نیاز سایت فروشگاهی را انجام ندهید، موفق نخواهید شد. بنابراین با پرداخت هزینه مدیریت سایت می توانید موفقیت آینده کسب و کار خود را تضمین نمایید.

برای انجام چنین اقداماتی نیاز به یک متخصص دیتا اینتری یا خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی دارید. پشتیبانی سایت فروشگاهی با در نظر گرفتن تمام اصول سئو، محصولات شما را به صورت بهینه شده در سایتتان قرار می دهد. شما می توانید از شرکت وب پویا خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی نیز دریافت کنید. در بالا هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی را با جزئیات بررسی کردیم.

تعرفه پشتیبانی سایت فروشگاهی بستگی به تعداد محصولات، نوع محصول که متغیر یا ساده باشد، تعداد کلمات محتوای محصول، تصاویر آن و ... دارد.

 

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در وب پویا

همانطور که در طول محتوا گفته شد، پکیج پشتیبانی سایت شامل موارد مختلفی می شود که با توجه به نیاز کارفرما انجام خواهد شد. در ادامه به شرح خدمات پشتیبانی وب سایت و هزینه پشتیبانی وردپرس خواهیم پرداخت. لیست خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در وب پویا به اقدامات زیر خلاصه می شود :

  1. بهبود سرعت سایت وردپرسی
  2. بهینه سازی کدها و سایت
  3. بروزرسانی افزونه ها و ظاهر سایت
  4. رفع خطاها و مشکلات سایت
  5. ثبت سایت در ابزارهایی مثل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس
  6. انجام سایر اقدامات لازم بر اساس نیاز سایت و کارفرما

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

   

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

چرا از پشتیبانی سایت وردپرس در وب پویا استفاده کنیم؟

 

شما می توانید با خرید فروشگاه ساز وب پویا یا سفارش انواع وب سایت، از خدمات پشتیبانی وب پویا به صورت رایگان استفاده کنید. علاوه بر این اگر سایتتان را از شرکتی دیگر خریداری کرده اید، تیم پشتیبانی سایت وب پویا این اطمینان را به شما می دهد که پشتیبانی همه جانبه از سایت شما داشته باشد.

پشتیبانی سایت وردپرسی وب پویا بر خلاف سایر شرکت ها تنها به صورت آنلاین نبوده و به درخواست کارفرما پشتیبانی تلفنی نیز خواهیم داشت؛ تمامی سوالات و مشکلات شما در کمتر از 24 ساعت بررسی شده و پاسخ داده خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای هزینه نگهداری و پشتیبانی سایت در وب پویا و شرایط دریافت آن با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول کاربران 

 

چرا باید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنیم؟

پس از طراحی سایت و دریافت آن ممکن است با سوالات یا مشکلاتی روبرو شوید. تنها کسی که در این شرایط به شما کمک می کند، یک متخصص در این زمینه است. شرکت های معتبر طراحی سایت پس از این که سایت را در اختیار کاربران قرار دادند، پشتیبانی و نگهداری سایت را نیز به عهده می گیرند؛ اینگونه سوالات و مشکلات احتمالی کاربران را رفع می کنند. 

هزینه پشتیبانی طراحی سایت وردپرس بر اساس خدماتی که دریافت می کنید، متغیر است؛ نحوه پرداخت آن نیز به صورت ماهانه یا سالانه به دلخواه شما می باشد. در ادامه این مطلب دلایل استفاده از خدمات پشتیبانی سایت را بررسی می کنیم.

تعرفه پشتیبانی سایت

1. برطرف کردن مشکلات سایت

تمام افراد دانش کافی برای اداره یک سایت و رفع مشکلات آن را ندارند. در طول استفاده از سایت ممکن است با خرابی هایی روبرو شوید که گاهی اوقات می تواند به ضرر کسب و کارتان تمام شود. با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت، دیگر نیاز به نگرانی بابت مشکلات احتمالی نخواهید داشت. زیرا تیم پشتیبانی قادر به رفع تمام اشکالات و همینطور رفع ابهامات سایت شما است.

برخی از مشکلاتی که ممکن است در طول استفاده از سایت برای شما پیش بیاید و حل آن به عهده پشتیبان سایت است، عبارتند از :

  • قطعی سایت به دلیل مشکلات فنی
  • از دسترس خارج شدن سایت
  • بهم ریختگی کد ها و ظاهر سایت
  • و…

 

2. بهبود سایت نسبت به رقبا

امروزه به دلیل رشد و پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی، ممکن است در حوزه وب رقبای زیادی پیدا کنید. بنابراین لازم است سایت شما نسبت به رقیبانتان با کیفیت تر بنظر برسد و تمامی امکانات لازم برای راحتی کاربران در سایت شما فراهم باشد. استفاده از خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت این امکان را فراهم می کند تا همواره امکانات سایت خود را بروز کنید و رشد و پیشرفت داشته باشید. 

سایت شما باید همزمان با تغییر نیاز و سلیقه مردم بروز شود تا بتواند رضایت آنها را جلب کند. کمک گرفتن از پشتیبان سایت به شما کمک می کند تا سایت خود را مطابق نیاز و سلیقه روز کاربران طراحی نمایید.

 

3. فراهم کردن امنیت سایت

امنیت سایت یکی از مهم ترین مواردی است که سایت شما به آن نیاز دارد. در صورتی که سایت شما از لحاظ امنیتی دچار ضعف باشد، اعتماد کاربران خود را از دست خواهید داد. خدمات پشتیبانی سایت شامل فراهم کردن امنیت سایت نیز می شود. تیم پشتیبانی به صورت منظم سایت شما را از لحاظ امنیتی بررسی کرده و با نصب افزونه های امنیتی و اقدامات دیگر آن ها را برطرف می کند. در چنین شرایطی متوجه می شوید که پرداخت تعرفه پشتیبانی وب سایت برای داشتن یک سایت مطمئن بسیار ضروری است.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

4. بروزرسانی مداوم سایت

یک سایت برای رسیدن به رشد و پیشرفت نیاز به رسیدگی و بروزرسانی مداوم دارد. بسیاری از افراد پس از مدت کوتاهی از مدیریت سایت خسته شده و آن را به حال خود رها می کنند. این در حالی است که اگر افزونه های یک سایت در موعد مشخص بروز نشوند، ممکن است امنیت سایت به خطر بیفتد.

بروزرسانی سایت شامل موارد زیر است:

  •  بروزرسانی افزونه ها
  • بروز کردن ظاهر سایت
  • تولید محتوا و بروزرسانی آن
  • و …

انجام دادن این بروزرسانی ها بایستی توسط یک متخصص در این زمینه انجام شود؛ پشتیبان سایت در زمینه رسیدگی و بروزرسانی سایت نیز به شما کمک می کند. اگر خودتان توانایی لازم برای بروز رسانی ظاهر و افزونه های سایت را دارید، می توانید فقط برای تولید محتوا از یک فرد متخصص کمک بگیرید. چرا که تولید محتوا و بروزرسانی محتواهای قدیمی نیز به نوعی بروز رسانی سایت محسوب خواهد شد. در این زمینه کمک گرفتن از مشاوره تولید محتوا می تواند برای شما مناسب باشد.

 تعرفه پشتیبانی سایت وردپرسی

5. بالا بردن سرعت سایت

سرعت لود شدن سایت از لحاظ سئو و تجربه کاربری بسیار مهم است. اگر سایت شما در سریعترین زمان ممکن به کاربر نمایش داده نشود، کاربر خسته شده و سایت را ترک خواهد کرد. همین مسئله می تواند در ترافیک و میزان فروش شما موثر باشد.

اما برای افزایش سرعت سایت وردپرس نیاز است که اقدامات مختلفی روی سایت پیاده کنید که برخی از آنها نیاز به تخصص و تجربه دارد. پشتیبان سایت وردپرسی وظیفه دارد سرعت سایت شما را بهبود بخشیده و آن را اصلاح کند.

 

6. ثبت سایت در ابزارهای سئو و بهینه سازی گوگل

گوگل ابزارهای متنوعی در زمینه مدیریت سایت در اختیارتان قرار داده است. استفاده از این ابزارها به شما کمک می کند تا تمام اتفاقاتی که در سایتتان رخ می دهد را بررسی کنید. یکی از ابزارهای معروف گوگل در زمینه مدیریت سایت Google Search Console (گوگل سرچ کنسول) است.

این ابزار اطلاعاتی مانند: میزان بازدید سایت در بازه های زمانی مختلف، هک شدن سایت، وب سایت هایی که به شما لینک داده اند و …را به شما می دهد. ثبت نام در این سایت ها کمی مشکل و زمان بر است. پشتیبان سایت به دلیل تجربه ای که در این زمینه دارد، به راحتی سایت شما را به این ابزارهای متصل می کند. در مقاله " ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل " می توانید با نحوه ثبت سایت در سرچ کنسول آشنا شوید.

پشتیبانی و نگهداری سایت

7. آموزش پنل مدیریت وب سایت

یکی دیگر از وظایف پشتیبان سایت، آموزش پنل مدیریت سایت است؛ بسیاری از مدیران وب سایت ها دانش و تخصص کافی برای مدیریت سایت را ندارند. در این زمان اهمیت پشتیبان سایت مشخص می شود. اگر نتوانید به خوبی از امکانات سایت استفاده کنید، سرمایه خود را از دست داده و با مشکل مواجه می شوید.

پشتیبان حرفه ای سایت باید یا به صورت حضوری یا از طریق ویدیوهای آموزشی، تمامی بخش های مختلف مدیریت سایت را به شما آموزش دهد. لازم به ذکر است که آموزش استفاده از سایت در اغلب شرکت ها کاملا رایگان است اما، ممکن است برخی از آنها هزینه ای را برای این کار در نظر بگیرند. نحوه آموزش و ساعاتی که برای آموزش صرف می کنند در هزینه نگه داری سایت تاثیر خواهد گذاشت.

 

8. نصب انواع افزونه ها و ماژول های مورد نیاز

امکانات وب سایت های وردپرسی را به کمک افزونه های مختلف می توان افزایش داد؛ اما این نکته را باید بدانید که گاهی افزونه های جدید با قالب یا نسخه PHP سایت شما تداخل داشته و می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود بیاورد. در این زمان است که نیاز به یک پشتیبان خواهید داشت. وظیفه پشتیبان سایت وردپرسی این است که افزونه و ماژول های مورد نیاز را نصب و در صورت نیاز آنها را بروزرسانی کند. به این ترتیب امکانات سایت افزایش یافته و سئو سایت نیز بهبود می یابد.

 

قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس 

در صورتی که تمایل دارید از خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی در وب پویا استفاده کنید، کافیست با مشاوران ما تماس گرفته یا در واتس اپ به ما پیام بدهید. تیم ما پس از بررسی هر آنچه شما نیاز دارید، شرایط قرارداد پشتیبانی و مدیریت سایت را بیان کرده و کمک می کند تا سفارشتان را ثبت کنید.

 واتساپ 09133045663

 

بروزرسانی در دوشنبه, 16 بهمن 1402 10:10

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا