تعرفه سئو سایت | قیمت سئو سایت چقدر است؟

پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 11:49
امتیاز شما به این مطلب
(42 رای‌ها)

قیمت سئو برای سایت

سئو و بهینه سازی بهترین راه برای بهبود رتبه وب سایت ها در گوگل و افزایش بازدید آنها می باشد. تعرفه سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و شامل بخش های عمومی و تخصصی است.

بسیاری از صاحبان وب سایت ها ترجیح می دهند با یادگیری و انجام اصول کلی سئو، بخشی از فرایند سئو سایت خود را به دست بگیرند و به این ترتیب هزینه های سئو سایت خود را کاهش دهند. اما به شما پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید، کار را به کاردان بسپارید و از متخصص سئو کمک بگیرید. در ادامه می توانید جزئیات کامل تعرفه سئوسایت توسط متخصصان سئو وب پویا را مشاهده کرده و برای ثبت سفارش سئو و بهینه سازی سایت اقدام کنید.

هزینه seo

لیست قیمت سئو در وب پویا

تیم سئو و بهینه سازی وب پویا به سه صورت ساعتی، ماهانه و پروژه ای آماده ارائه خدمات سئو به شما است. همانطور که گفتیم قیمت پکیج سئو به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان از قبل و بدون بررسی سایت، آن را تعیین کرد.

از این رو شما می توانید با وب پویا تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. پس دریافت مشاوره، هزینه و زمان مورد نیاز برای سئو سایتتان به شما گفته خواهد شد. البته وب پویا پکیج های سئو نیز دارد که شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید. جهت مشاهده لیست قیمت پکیج سئو به صفحه " خدمات سئو سایت" مراجعه کنید.

 

 

 سئو پایهسئو پیشرفتهسئو حرفه ای
       
قیمت ماهانه پروژه 6.900.000 تومان 10.900.000 تومان 14.900.000 تومان
تولید محتوا 10000 کلمه 20000 کلمه 30000 کلمه
تحقیق کلمات کلیدی 20 کلمه 40 کلمه 60 کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 4 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتواهای تکراری
آنالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 10 15
استراتژی رپورتاژ آگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت

 

میانگین تعرفه سئو سایت در سال 1402 چقدر است؟

شاید برایتان سوال شود که تعرفه سئوی سایت چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟ 

برای تعیین هزینه سئو وبسایت، در ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از سئو سایت چیست و دقیقا می خواهید در چه زمینه ای سایت خود را سئو کنید. دومین مورد میزان بودجه ای است که شما برای این کار در نظر گرفته اید. از طرفی تعرفه سئو سایت فروشگاهی با توجه به کارهایی که در سایت انجام میشود و از همه مهمتر، شدت رقابتی بودن حوزه کاری کاملا متفاوت خواهد بود.

همانطور که متوجه شدید قیمت دقیقی برای بهینه سازی همه سایت ها وجود ندارد. اما به طور کلی یکی از راه های بهبود رتبه سایت در گوگل، تولید محتوای سئو شده است. گوگل همواره به محتواهایی رتبه می دهد که برای رفع نیاز کاربران نوشته شده باشند؛ بنابراین به راحتی هدف شما را از تولید محتوا تشخیص خواهد داد.

هنگامی که هدف و زمان خود را برای تولید محتوا مشخص کنید، تعرفه سئوسایت نیز بدست می آید. از جمله عوامل تاثیر گذار در سئو سایت قیمت عبارتند از:

  • میزان تجربه تیم سئو کار
  • میزان فعالیت رقبا
  • میزان سختی یا رقابتی بودن کلمات کلیدی 
  • وضعیت کنونی سایت
  • دریافت پشتیبانی سئو
  • نوع سئو سایت 
  • نوع سیستم مدیریت محتوا(CMS)
  • حوزه کاری سایت

در آخر تعرفه بهینه سازی سایت به خدماتی که سئو کار ارائه می دهد، بستگی دارد. بنابراین انتخاب یک شرکت با تجربه در این زمینه به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. در ادامه شما را با  تعرفه های سئو سایت آشنا خوایم کرد.

 

سوالات متداول کاربران 

 

انواع روش های محاسبه هزینه سئو

محاسبه هزینه سئو سایت به 4 روش ساعتی، ماهانه، پروژه ای و بر اساس کلمات کلیدی انجام می شود. هر یک از این روش های محاسبه قیمت سئو وب سایت با توجه به نیاز سایت، درخواست کارفرما و سبک کاری سئوکار مشخص می شود. در نتیجه تعرفه سئوسایت برای هر یک از این روش ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه جزئیات و نحوه محاسبه قیمت سئو سازی سایت را گفته ایم:

تعرفه خدمات seo

1. تعرفه سئو سایت ساعتی

یکی از روش های محاسبه قیمت خدمات سئو، سئو سایت ساعتی است. قیمت سئوی سایت به صورت ساعتی متناسب با زمانی که مشاوره سئو دریافت می کنید، تعیین می شود. در این روش با توجه به نیاز سایت خود با مشاور صحبت می کنید و در ازای مدت زمان مشاوره، هزینه محاسبه می شود.

دریافت مشاوره سئو سایت ساعتی برای کسب و کارهای کوچک آشنا به اصول اولیه سئو و کسب و کارهایی که شرایط نسبی خوبی از نظر سئو دارند، پیشنهاد میشود. در این روش صاحب سایت تا حدودی به امور اداره سایت و اصول سئو واقف است و پس از دریافت مشاوره بایستی موارد ذکر شده را بر سایت پیاده سازی کند.

مزیت این سئو کم هزینه بودن آن است؛ البته در مواردی صاحب سایت به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه دچار اشتباه شده و نمی تواند تمام موارد سئو را به خوبی روی سایت پیاده کند. در این شرایط هزینه پرداخت شده ولی خدمتی صورت نگرفته است.

برای دریافت سئو ساعتی، بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که کاملترین راهنمایی ها را به شما می کند. به این ترتیب شما می توانید در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه مناسب، بیشترین بازخورد را داشته باشید. 

لیست قیمت سئو

هزینه سئو ساعتی در وب پویا

هزینه سئو ساعتی در وب پویا برای حداقل یک ساعت 500 هزار تومان خواهد بود. در این روش شما از طریق تماس با ما و یا واتس اپ وقت قبلی رزرو کرده و به مدت یک ساعت از راهنمایی های کامل تیم ما استفاده می کنید.

سئو ساعتی را برای کسب و کارهای کوچک و افرادی که تا حدودی در زمینه سئو اطلاعاتی دارند، پیشنهاد می کنیم؛ چرا که در این روش فرد سئو کار فقط شما را راهنمایی می کند و انجام دادن اقدامات لازم بر عهده خودتان خواهد بود.

 

2. تعرفه سئو سایت ماهانه

سئو سایت به طور ماهانه از کاملترین روش های سئو است. شما با بستن قرارداد حداقل 3 ماهه با شرکت سئو کار، سایت خود را بدست متخصصین میسپارید. سپس آنها سایت شما را از همه لحاظ بررسی کرده و برای سئو آن برنامه ریزی می کنند.

پرداخت هزینه سئو سازی ماهانه، پس از دریافت گزارش از سئو کار انجام می شود. استفاده از این سئو باعث رشد و پیشرفت سایت شما در طولانی مدت خواهد شد. با توجه به خدمت کاملی که از این نوع سئو دریافت می کنید، قیمت سئو ماهانه نیز بالا است.

سئو ماهانه برای آن دسته افرادی مناسب است که تخصص لازم را در زمینه سئو نداشته و از طرفی می خواهند در مدت زمان سریعتری به نتیجه دلخواه برسند.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از سئو ماهانه است. چرا که سئو باید به صورت مداوم و در یک بازه زمانی مشخص انجام شود. در نتیجه سئو ماهانه انتخاب بهتری خواهد بود.

 

هزینه سئو ماهانه در وب پویا

هزینه سئو ماهانه در شرکت وب پویا متناسب با نیاز سایت و اقداماتی که انجام می شود، محاسبه خواهد شد. شما می توانید برای استفاده از خدمات سئو ماهانه با ما تماس بگیرید؛ تیم سئو وب پویا پس از بررسی های لازم در سایت شما، زمان و هزینه لازم برای سئو سایتتان را خواهند گفت.

 تعرفه بهینه سازی سایت

3. قیمت سئو سایت پروژه ای

در سئو پروژه ای طی جلسه ای بین صاحب سایت و شرکت سئو کار، اهدافی همچون افزایش بازدید سایت، بالا بردن رتبه سایت، بهبود رتبه در یک کلمه کلیدی خاص و … بیان می شود. سپس بر اساس اهداف ذکر شده، مدت زمان و هزینه سئو سازی مورد نیاز برای سئو سایت نیز مشخص خواهد شد.

سئو پروژه ای این امکان را فراهم می کند تا در انتهای پروژه از عملکرد سایت گزارشی دریافت کنید. البته قیمت پروژه سئو نسبت به سایر روش ها کمی بیشتر خواهد بود.

 

4. قیمت سئو سایت بر اساس کلمات کلیدی

سئو سایت بر اساس کلمات کلیدی به این ترتیب است که کلمات یا عبارت های مدنظرتان را طی یک جلسه با شرکت سئو کار در میان می گذارید و از آنها می خواهید تا با این کلمات کلیدی سایت شما به کاربران نشان داده شود.

در این فرایند سئو کار نیز پیشنهاداتی را به شما می کند، چرا که گاهی ممکن است کلمات کلیدی مورد نظر شما بسیار پر رقابت بوده یا برای کار شما مناسب نباشد. پس از اجرای قرار داد می توانید خودتان نتیجه را بررسی کنید. تعرفه بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی بستگی به میزان پوشش کلمات، تعداد آن، سختی کلمه کلیدی و میزان رقابتی بودن آن دارد. 

 

محاسبه هزینه سئو بر اساس کلمات کلیدی در وب پویا

تیم سئو و بهینه سازی وب پویا با برگذاری جلسه ای، اهداف شما را بررسی می کنند. سپس با توجه به هدفتان کلمات کلیدی که می توان در زمان سریعتری با آنها رتبه گرفت را به شما پیشنهاد کرده و برای آن برنامه ریزی می کنند. در نهایت تیم سئو با کمک تیم تولید محتوا، محتواهای مورد نیاز سایت را برای رسیدن به رتبه مناسب برای کلمات هدف شما آماده می کنند. در ادامه به بررسی تعرفه سئو وردپرس می پردازیم.

 

  

هزینه سئو وردپرس چقدر است؟

یکی از سیستم های مدیریت محتوا آماده که امروزه محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است، وردپرس است. ممکن است شرکتی به شما بگوید قیمت سئو وردپرس بیشتر از سایر وب سایت ها است، اما در واقعیت این ادعا غلط است. به طور کلی سئو تمامی سایت ها تقریبا مشابه یکدیگر خواهند بود و به عواملی مانند رقابت کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، وضعیت فنی سایت و ... بستگی دارد. بنابراین هزینه سئو یک سایت وردپرس با سایر سایت ها تفاوت چندانی نداشته و در نهایت با توجه به عوامل گفته شده هزینه سئو سایت وردپرس مشخص خواهد شد.

هزینه سئو وردپرس

 

نوع CMS چه تاثیری بر قیمت سئو دارد؟

از دیگر مواردی که بر تعرفه خدمات seo تاثیر گذار است، نوع سیستم مدیریت محتوا یا CMS است. سیستم مدیریت محتوا انواع مختلفی دارد که در آن می توانید سایتی بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید. البته برای طراحی برخی از سایت ها نیاز به کدنویسی دارید.

از جمله دلایلی که بر تعرفه سئو سایت با توجه به نوع CMS تاثیر می گذارد، عبارت است از:

1. بالا بودن سرعت بهینه سازی

استفاده از یک سیستم محتوای قدرتمند و معروف که گوگل نیز با آن آشنایی دارد به سرعت بهینه سازی سایت شما کمک می کند. یکی از سیستم های مدیریت محتوای که مخاطبان زیادی دارد وردپرس است. وردپرس دارای افزونه های زیاد با قیمت های مناسب است که آن را از سایر سیستم ها متمایز می کند به این ترتیب تعرفه خدمات سئو نیز تغییر می کند. از دیگر سیستم های مدیریت محتوا می توان به پرستاشاپ، جوملا و … اشاره کرد.

هر چه سیستم مدیریت محتوای سایت شما در زمان سریعتری سئو شود، تعرفه سئو سایت نیز کاهش میابد.

 

2. آسان بودن استفاده از آنها

سیستم های مدیریت محتوا به دلیل داشتن ابزارهای متعدد برای سئو سایت به آسانی قابلیت سئو و بهینه سازی را دارند. برای مثال با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، هزینه طراحی حرفه ای سایت و سئو آن بسیار کمتر خواهد شد. چرا که با نصب افزونه های با کیفیتی همچون راکت، یواست، رنک مث و … می توان تا حد زیادی سئو سایت را بهبود داد.

 

وضعیت فعلی سایت چه تاثیری بر تعرفه سئو سایت دارد؟

وضعیت فعلی سایت شما در تعرفه سئو سایت تاثیر گذار است. ممکن است بر روی یک سایت پیش از این برخی تکنیک های سئو پیاده سازی شده باشد؛ در این صورت کار شرکت سئو کار کمتر خواهد شد.

بعضی سایت ها نیز دارای هیچ یک از تکنیک های سئو نیستند. در این شرایط تعرفه خدمات seo با توجه به نیاز و اقدامات انجام شده، متغیر است.

 

هزینه خدمات سئو داخلی

هزینه خدمات سئو داخلی سایت

همانطور که از نام آن پیدا است، سئو داخلی مربوط به امور داخلی سایت است. تولید محتوا برای سایت، لینک سازی های داخلی و بهبود سرعت سایت از جمله موارد مربوط به سئو داخلی سایت هستند. تولید محتوا برای سایت یکی از مهمترین موارد سئو سایت است.

اگر سایت شما محتوای ارزشمندی نداشته باشد، رتبه خوبی نیز بدست نمی آورد؛ بنابراین می توان گفت بخش عمده ای از هزینه سئو داخلی سایت، مربوط به تولید محتوا خواهد بود. هرچه کلمات کلیدی هدف سخت تر و بیشتر باشند، هزینه seo داخلی سایت نیز افزایش خواهد یافت.

هزینه سئو خارجی

تعرفه سئو خارجی سایت

با سئو خارجی سایت خود می توانید آن را در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده کنید. سئو خارجی سایت به دو دلیل انجام می شود؛ یکی معرفی سایت به دیگران و دوم با ارزش شناخته شدن سایت شما توسط گوگل. این نکته را باید در نظر داشته باشید که انجام تکنیک های سئو خارجی سایت باعث جلب اعتماد گوگل نیز می شود.

اقداماتی که برای سئو خارجی سایت انجام می شود، عبارت است از گرفتن بک لینک های معتبر، خرید رپورتاژ آگهی، تبلیغات گوگل و فعالیت در شبکه های اجتماعی. بیشترین هزینه seo خارجی سایت، صرف خرید رپورتاژ های با کیفیت و تبلیغات گوگل خواهد شد.

هزینه سئو تکنیکال

تعرفه سئو تکنیکال سایت

سئو تکنیکال مربوط به سئو فنی سایت، بهینه کردن کدها برای موتورهای جستجو و ربات های گوگل است. بسیاری از افراد سئو تکنیکال را دست کم گرفته و برای بهبود آن اقدامی نمی کنند. اما باید بدانید وجود حتی یک لینک شکسته یا 404 ( not found) می تواند به یکباره رتبه سایت شما را کاهش دهد.

در واقع فردی که سئو تکنیکال سایت را دست می گیرد، تمامی لینک های شکسته، خطاهای گوگل، کد های اشتباه و بهینه نشده و … را بررسی کرده و اصلاح می کند. 

بروزرسانی در پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 11:49

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا