لیست 8 شرکت معتبر سئو (SEO) در ایران

پنج شنبه, 29 شهریور 1403 12:55
امتیاز شما به این مطلب
(40 رای‌ها)

بهترین شرکت های سئو در ایران

 

همانطور که میدانید از اصلی ترین پایه های پیشرفت یک وب سایت، انجام اصول سئو و بهینه سازی می باشد. با بهینه سازی سایت میتوانید جایگاه خود را در گوگل بهبود ببخشید. برای اینکه بتوانید سئو سایت خود را به درستی انجام دهید، باید از یک شرکت سئوکار و دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. انتخاب بهترین شرکت سئو در زمینه انجام بهینه سازی سایت بسیار اهمیت دارد. در ادامه شما را با بهترین شرکت های سئو در ایران آشنا می کنیم. 

ویژگی های بهترین شرکت سئو ایران

اگر بخواهیم بهترین شرکت سئو را شناسایی کنیم، در گام اول باید به سابقه و نمونه کارهای موفق seo آن شرکت توجه کنید. علاوه بر این مشورت با افرادی که مدت طولانی در این زمینه فعالیت دارند به شما کمک می کند. بهترین شرکت سئوکار باید چند ویژگی داشته باشد که در زیر به صورت مختصر بیان کرده ایم:

  • به صورت کامل با ابزارهای تحلیل سایت مانند سرچ کنسول گوگل، گوگل آنالیتیکس و ... آشنایی داشته باشند.
  • در زمینه های مختلف فعالیت هر سایت بتوانند رقیبان آن را شناسایی و تحلیل کنند.
  • در بک لینک گرفتن، سئو داخلی و خارجی توانایی و تجربه بالایی داشته باشند.
  • چگونگی عملکرد ربات ها و الگوریتم های جدید گوگل را بدانند.
  • درباره دیجیتال مارکتینگ، نرخ تبدیل و بازاریابی محتوا اطلاعات و مهارت بالا داشته باشند. 

 

معرفی بهترین شرکت های سئو ایران

با بررسی ویژگی های بهترین شرکت سئو و نظرسنجی کاربران به نتایجی دست پیدا کردیم که آن را با شما به اشتراک می گذاریم. در این بخش می خواهیم چند مورد از بهترین شرکت سئو ایران را به ترتیب معرفی کنیم:

  1. شرکت سئو سایت وب پویا

شرکت seo وب پویا

شرکت سئو سایت وب پویا، بهترین شرکت سئو سایت در تهران، در سال 1385 فعالیتش را به طور جدی در زمینه طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو آغاز کرده است. این شرکت خدماتی نظیر سئو و بهینه سازی، طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، دیتا اینتری و … را نیز ارائه می دهد. از ویژگی های متفاوت شرکت وب پویا با سایر شرکت های سئو، می توان به قیمت مناسب خدمات سئو سایت و ارائه مشاوره رایگان سئو اشاره کرد. به همین خاطر می توان از وب پویا به عنوان بهترین سایت سئو یاد کرد. بدون دریافت هیچ هزینه ای وب سایت شما توسط جمعی از بهترین سئوکاران تهران بررسی و تحلیل سئو می شود و بصورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

شما می توانید با تکمیل فرم زیر، از خدمات تحلیل و بررسی سئو سایت در وب پویا به صورت رایگان استفاده کنید:

برای دریافت رایگان گزارش آنالیز سئوی سایت خود، فرم زیر را تکمیل نمایید. همچنین می توانید در گروه تلگرامی زیر سوالات سئویی رایگان بپرسید. PorseshSEO@

لطفا فیلدهای الزامی را تکمیل کنید.
لطفا فیلدهای الزامی را تکمیل کنید.
لطفا فیلدهای الزامی را تکمیل کنید.
مشاوره سئو

  1. شرکت سئو سایت سئوکار

شرکت سئوکار

شرکت سئو کار یکی از بهترین شرکت های سئو ایران است که از ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران آغاز نمود. از مهمترین ویژگی این شرکت سئو سایت در تهران، می توان به نمونه کارهای موفق آن اشازه کرد. برای مثال سایت تخفیفان، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سایت ساختمان و... از جمله سایت های موفق این شرکت است. شرکت سئو کار تاکنون توانسته است، رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. از جمله خدمات سئو کار که در اختیار کاربران قرار می دهد؛ خدمات سئو، مشاوره بسیار مفید و همچنین آموزش سئو و آنالیز دقیق وب سایت می باشد.

 

  1. شرکت فرین آکادمی

فرین آکادمی یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه سئو سایت است که توانسته، تجربیات عملی بسیاری در این زمینه بدست آورد. مجموعه فرین آکادمی با پیاده سازی حرفه ای تکنیک های سئو به افزایش رتبه سایت شما کمک می کند. درواقع با سپردن سایت خود به متخصصین سئو فرین دیگر نگرانی برای رتبه گرفتن سایت خود نخواهید داشت. هزینه سئو توسط این شرکت به صورت پکیج های گوناگون در نظر گرفته شده است که بر اساس نیاز کسب و کار خود می توانید از میان آنها انتخاب کنید.

 

  1. شرکت وبسیما

شرکت وب سیما

شرکت سئو وبسیما از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه فعالیت سئو و ساخت وب سایت است و همیشه تلاش کرده است، بهترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شاید گرافیک جذاب و خاص این آکادمی قبلا شما را هم جذب کرده باشد.

جالب است که این شرکت seo توانسته است علاوه بر ایران در برخی از کشورهای خارجی نیز، در زمينه خدمات طراحی وب سایت و سئو فعالیت می کند. البته قابل به ذکر است که این شرکت به دلیل سابقه قدیمی خود هزینه نسبتا بالایی برای خدمات سئو سایت ها دریافت میکند. 

 

  1. شرکت دی ام روم

یکی دیگر از شرکت های موفق در زمینه سئو سایت، دی ام روم است. یکی از ویژگی های بسیار مهم این شرکت خدمات سئو ، تهیه استراتژی سئو برای کسب و کار شما است. درواقع با سپردن سایت خود به شرکت دی ام روم، ابتدا یک استراتژی برای آن در نظر گرفته می شود و مطابق آن اقدامات مورد نیاز بر روی سایت شما اجرا می گردد.

 

  1. شرکت نیوسئو

شرکت نیو سئو

یکی از بهترین شرکت سئو سایت در تهران، نیوسئو است که تجربه زیادی در زمینه سئو دارد. این تیم به مدیریت آقای امیر قمصری یکی از بهترین سئوکاران ایران اداره میشود که شاید در اینستاگرام در حوزه سئو ویدیوهایی از ایشان دیده باشید. این شرکت در زمینه تولید محتوا، بهینه سازی وب سایت ها بر اساس عملکرد موتور های جستجو، ساخت بک لینک های حرفه ای و… فعالیت می کند. هزینه ای که این شرکت دریافت می کند، به نسبت مناسب تر از دیگر شرکت های قدیمی است.

 

  1. شرکت نوین

شرکت نوین

شرکت نوین نیز از جمله بهترین شرکت ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئوکار وردپرس است. این شرکت در زمینه آموزش در شبکه های های مجازی هم فعالیت می کند و از بهترین ها به شمار می رود. از خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، می توان به ساخت رپورتاژ، تبلیغات در گوگل و مشاوره درباره ی دیجیتال مارکتینگ و … اشاره کرد. 

 

  1. شرکت سئو 24

شرکت سئو24

یکی دیگر از بهترین شرکت های سئو در تهران، شرکت سئو 24 است که عمده فعالیتش در زمینه ساخت رپورتاژ آگهی و مشاوره در زمینه سئو تضمینی سایت است. از نمونه کارهای سئو 24 که بهترین سئوکار در ایران محسوب می شود، می توان به سئو کلینیک نیک آوا، سایت لاله آنلاین ،سایت داده کاو پارس و… اشاره نمود.

 

بهترین سئو کار ایران

اکنون که با شرکت های خدمات سئو در ایران آشنا شدید، شما را با بهترین سئو کار ایران آشنا خواهیم کرد.

1. علی حسینی

می توان آقای علی حسینی را بهترین سئو کار ایران دانست که رتبه اول را در بین سئوکاران به خود اختصاص داده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار و موسس سئولب است. از نمونه کارهای موفق او می توان به آژانس مسافرتی علی بابا، پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا و وب سایت کلید اشاره کرد. علاوه بر این علی حسینی در تیم سئو دیجی استایل و سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز عضو می باشد.

 

2. امین اسماعیلی

یکی دیگر از بهترین سئوکاران تهران، مهندس امین اسماعیلی، موسس آژانس خلاقیت وبسیما است. او پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه تهران، در زمینه سئو و طراحی سایت شروع به کار کرد. این سئوکار با استارت آپ های موفقی از جمله بوتیک، هنری، مانیشن و ... کار کرده است.

آدرس پیج آژانس وبسیما : https://www.instagram.com/websimaacademy

 

3. اسماعیل شکل آبادی

از بهترین سئو کاران تهران می توان به مهندس اسماعیل شکل آبادی اشاره کرد؛ او فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار بوده و از همان ابتدا در حوزه طراحی سایت و سئو فعالیت می کرده است. می توان سابقه او در طراحی سایت را بیش از 15 سال دانست. او توانسته با مهارت و تجربه ای که طی این سال ها در حوزه سئو کسب کرده است، در این زمینه بسیار موفق عمل کند. مهندس شکل آبادی موسس سایت وب پویا می باشد.

 آدرس پیج وب پویا : https://www.instagram.com/webpouya

 

4. رضا شیری

مهندس رضا شیری، بهترین سئو کار ایران است که در زمینه برنامه نویسی و دیجیتال مارکتینگ مقالات و کتاب های زیادی را تالیف یا ترجمه کرده است. او کارشناسی ارشد خود را در رشته هوش مصنوعی و دکتر را در رشته مدیریت کسب و کار به اتمام رسانده است. در حال حاضر او به عنوان مشاور معاونت مجازی صدا و سیما فعالیت می کند.

 

برای انتخاب بهترین شرکت سئو باید چه کار کنیم؟

اکنون که با بهترین سئو کارهای ایران آشنا شدید، نوبت به انتخاب شرکت سئو می رسد. برای انتخاب بهترین شرکت های سئو کار ایران باید از قبل مواردی را مدنظر داشته باشید که در ادامه به آن میپردازیم.

 

پادکست اصول انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران

 

 

1. اهداف خود را مشخص کنید

گام اول برای انتخاب بهترین شرکت های سئو کار، تعیین هدف است. بهینه سازی سایت در زمان کوتاه، اثر زیادی بر سایت نمی گذارد؛ اما در بلند مدت بر روی ترافیک سایت و جایگاه شما در نتایج گوگل بسیار موثر خواهد بود. به همین خاطر پیش از این که با شرکت های بهینه سازی همکاری کنید، اهداف خود را مشخص کنید. شرکت های سئو معمولا به صورت ماهانه فعالیت می کنند و در پایان هر دوره از عملکرد و پیشرفت سایت شما، اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهند.

 

2. سرمایه خود را برای سئو سایت مشخص کنید

یکی دیگر از اقدامات لازم برای انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران، تعیین کردن سرمایه است. شما به عنوان مدیر یک سایت، پیش از هر چیز باید متناسب با اهداف خود و میزان رقابت در زمینه ای که فعالیت می کنید، هزینه مورد نیاز برای بهینه سازی سایت خود را تخمین بزنید؛ سپس با مشارکت با یک شرکت سئو سایت در بازه زمانی مشخص شده به اهداف مورد نظر خود برسید. پس اگر بودجه کافی در ابتدای کار ندارید روی یک حوزه خاص و با کلمات کلیدی محدود شروع به فرآیند بهینه سازی کنید. شما می توانید لیست هزینه های سئو را در صفحه " هزینه سئو سایت " مشاهده کنید.

 

3. میزان موفقیت و نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید

یکی از مهم ترین راه ها برای شناخت یک شرکت بهینه سازی سایت مناسب، بررسی فعالیت ها و تجربیات آن شرکت است. این که یک شرکت چند سال فعالیت داشته است، اهمیت چندانی ندارد؛ اما موضوع پر اهمیت، میزان رضایت کاربران آن سایت و نمونه کارهای موفق آن شرکت است. همچنین باید بررسی کنید که همان شرکت آیا خود توانسته است در کلمات کلیدی پر رقابت در بین رقبای خود ظاهر شود یا خیر؟

انتخاب بهترین شرکت سئو

4. از شرکت سئو کار مورد نظرتان مشاوره بگیرید

پس از آن که شرکت مورد نظر خود را انتخاب کردید، میتوانید با آن شرکت تماس گرفته و از مشاوره و پیشنهاد های آنها استفاده کنید. بهترین شرکت های سئو معمولا مشاوره رایگان و مفیدی در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند اطمینان آنها را جلب کنند. میزان مهارت آنها در این مشاوره در ابتدای مسیر به  تصمیم گیری درست شما بسیار کمک خواهد کرد. میتوان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت سئو کار خوب، دلسوز بودن است؛ زیرا سئو برای همه وب سایت ها یک روش یکسان نیست و متناسب با استراتژی که سئوکار انتخاب میکند، نتیجه خواهید گرفت.

 

5. پروپوزال ارائه شده توسط شرکت سئو را بررسی کنید

در تماس با شرکت سئو سایت در تهران یا سایر شهر ها، می توانید از آن ها بخواهید پروپوزال خود را ارائه دهند. شرکت های سئو معمولا دو نوع پروپوزال به مشتریان ارائه می دهند که در ادامه هر یک را بررسی می کنیم.

نوع اول: در این نوع پروپوزال شرکت سئو اقدامات سئو داخلی شامل تولید محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی تصاویر، سرعت سایت، بهینه سازی توضیحات متا و… و اقدامات سئو خارجی که شامل: لینک سازی، برند سازی، ریپورتاژ آگهی و… را تعیین می کند و هزینه پلن مناسب با اهداف و بودجه شما را اعلام می کند. معمولا در این روش قرارداد ها 6 ماهه و یکساله می باشد. برای رسیدن به رتبه های اول گوگل تضمینی وجود ندارد. اما با مشاهده نمونه کارها و فعالیت های سئو شرکت تا حدودی می توان مسیر را شناخت.

نوع دوم: در این نوع پروپوزال به شما گفته می شود پس از مدت زمانی، مثلا 9 ماه در چند کلمه کلیدی بهبود رتبه خواهید داشت. در این روش مبلغ خدمات سئو، یکجا از مشتری دریافت می شود و به او تضمین داده می شود، پس از مدت زمان قرارداد در آن کلمات کلیدی به رتبه های بالا خواهید رسید.

پروپوزال از نوع اول متداول تر می باشد.تفاوت این پروپوزال ها در این است که؛ در نوع اول پروپوزال، در تعداد زیادی از کلمات کلیدی رتبه خواهید گرفت. ولی در نوع دوم، در کلمات محدود ولی مورد انتظار رتبه خواهید گرفت. مبلغ قرارداد در روش اول در به صورت ماهانه دریافت می شود. ولی در روش دوم، کل مبلغ یکجا دریافت می شود. هیچ تضمینی برای رسیدن به رتبه یک گوگل وجود ندارد. این احتمال را درنظر بگیرید بعد از مدت زمان قرارداد، به نتایج مورد انتظار نرسیدید و کل مبلغ را هم پس گرفتید، زمان از دست رفته را چگونه برمیگردانید؟

 

خدمات اصلی یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

از اصلی ترین کارهایی که یک شرکت های سئو باید انجام دهند تا بتواند سایت شما را در بهترین وضعیت گوگل قرار دهد، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

خدمات شرکت سئو

بررسی سئو داخلی سایت

سئو داخلی یا سئو on page به تمامی اقداماتی گفته می شود که برای بهبود سئو، در داخل سایت انجام می شود. برای مثال برخی از اقدامات لازم در سئو داخلی سایت را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • انتخاب بهترین کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی درست و مرتبط با هر حوزه کاری بسیار مهم است؛ زیرا کلمات کلیدی به عنوان یک پتانسیل داخلی سایت می توانند کاربران هدف را به وب سایت شما جذب کنند. وظیفه یک شرکت سئو و بهینه سازی، پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری سایت و استفاده درست از آنها در محتواهای سایت است.

 

  • بهبود سرعت سایت

افزایش سرعت اینترنت باعث شده است که کاربران انتظار داشته باشند یک وب سایت در کمتر از چند ثانیه لود شود. در غیر این صورت از ماندن در آن سایت صرف نظر کرده و آن را ترک می کنند. یکی از اقدامات مهم شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو، افزایش سرعت سایت است، زیرا اگر در سایت شما تمامی نکات سئو رعایت شود اما سرعت بارگذاری برای کاربر آزار دهنده باشد، عملا تمامی فاکتورهای دیگر هم زیر سوال میرود. اطلاعات بیشتر در زمینه افزایش سرعت را در مقاله " افزایش سرعت سایت وردپرس " مطالعه کنید.

 

  • تولید محتوا بر اساس اصل سئو

می توان گفت که تولید محتوا در پیشرفت یک وب سایت اثر زیادی دارد و میتواند جایگاه وب سایت را در گوگل تغییر دهد. جمله مشهوری منتسب به بیل گیتس وجود دارد که حتما آن را شنیده اید: "محتوا پادشاه است". بنابراین برای تولید محتوای سایت خود از شرکت های ارائه دهنده این خدمات که با سئو آشنایی کافی دارند، استفاده کنید. در مقاله " بهترین شرکت های تولید محتوا " می توانید برترین آنها را پیدا کنید.

 بهترین شرکت سئو در ایران

بررسی سئو خارجی سایت

سئو خارجی یا off page به تمام فعالیت هایی گفته می شود که در سطح اینترنت برای شناخته شدن وب سایت و درک بهتر گوگل از آن سایت انجام می شود. برای مثال به چند مورد از آن در زیر اشاره می کنیم:

  • ساخت بک لینک

لینک سازی خارجی به لینک هایی گفته می شود که سایت های دیگر به صفحات مختلف سایت شما می دهند. شرکت های معتبر در زمینه سئو سایت، برای صفحات مختلف سایت شما بک لینک های با کیفیت می گیرند و با این کار رتبه سایت شما به شکل چشمگیری بهبود پیدا می کند. اگر در شروع کار هستند و سرمایه کافی برای این کار را ندارید، می توانید از خدمات " خرید بک لینک ارزان " استفاده کنید.

 

  • ریپورتاژ خبری

سایت های خبری بزرگی وجود دارند که می توانید با انتشار تبلیغات رپورتاژی در آن ها سایت خود را معرفی کنید. سبک نوشتاری محتوای رپوتاژ با سایر محتواها کمی تفاوت دارد. شما می توانید این کار را به عهده شرکت های سئو بسپارید یا اینکه خودتان از طریق وب سایت هایی مانند تریبون برای سایت خود (طبق استراتژی از پیش تعیین شده) رپورتاژ بگیرید. در مقاله "سایت های رپورتاژ آگهی " میتوانید برترین آنها را در این زمینه شناسایی کنید.

 

سوالاتی که باید از سئوکار مورد نظرتان بپرسید

از جمله سوالاتی که باید از سئو کار سایت خود بپرسید، عبارتند از: 

1. در مورد حوزه کسب و کار ما چه می دانید:

اولین سوالی که باید از سئوکار خود بپرسید، این است که در زمینه حوزه کاری شما چه اطلاعاتی دارد؛ شاید این سوال به نظرتان بی مورد باشد، اما باید بدانید که یک سئوکار زمانی می تواند بهترین استراتژی را برای سایت شما مشخص کند که اطلاعات کاملی در مورد حوزه کاری شما داشت باشد. از طرفی با پرسیدن این سوال می توانید به این پی ببرید که آیا تجربه مشابهی در زمینه کاری شما داشته است یا نه؟

2. چه شخصی مسئول پروژه سئو ما می شود:

شما باید بدانید که قرار است دقیقا با چه فردی در ارتباط باشید و چه شخصی پشتیبانی شما را به عهده می گیرد. اصولا شرکت های سئو، دارای یک تیم سئو هستند و شما با یک نفر از آنها به نمایندگی در ارتباط خواهید بود.

3. آیا کل پروژه را شرکت شما انجام میدهد:

بسیاری از شرکت ها بخشی از سئو سایت را که می تواند شامل لینک سازی و تولید محتوا است را برون سپاری می کنند. شما باید از کیفیت کار آنها نیز اطمینان حاصل کنید.

4. آیا می توانم نحوه لینک سازی و تولید محتوای شما را بدانم؟ نمونه ای در این زمینه دارید؟

نحوه گرفتن بک لینک یکی از نکات مهمی است که حتما باید آن را از سئوکار خود بپرسید؛ ممکن است در سایت های بی ارزش و نامرتبط با سایت شما این اقدام را انجام دهد که قطعا به ضرر شما خواهد بود. بهتر است نمونه هایی از لینک سازی و تولید محتوای شرکت را مشاهده کنید.

 

در پایان

بسیاری از افراد تصور می کنند که سئو بسیار پیچیده است و سمت آن نمی روند؛ برخی هم تصور می کنند به تنهایی می توانند سئو سایت خود را بهبود بخشند. اما باید بدانید که پیاده سازی اصول سئو، آن هم به درستی، نیاز به تخصص و مخصوصا تجربه دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد سئو سایت خود را دارید، ابتدا اطلاعاتتان را در زمینه تولید محتوا سئو شده بالا ببرید و کم کم با اصول سئو و ابزار سرچ کنسول گوگل آشنا شوید. اما کارهای تخصصی که ریسک بالایی دارند را به هیچ عنوان خودتان روی سایت اعمال نکنید.

از همان ابتدا برای سئو سایت و تولید محتوای خوب برنامه ریزی کرده و قسمت های حساس آن را به افراد متخصص بسپارید؛ چرا که با این کار می توانید از صرف هزینه های زیاد در آینده و از بین رفتن زحمات چند ساله خود، جلوگیری کنید.

 

بروزرسانی در پنج شنبه, 29 شهریور 1403 12:55

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا