ساخت و طراحی سایت با وردپرس

پنج شنبه, 25 مرداد 1403 10:36
امتیاز شما به این مطلب
(17 رای‌ها)

طراحی سایت با وردپرس

 

یکی از روش‌های موثر برای شروع کسب و کار آنلاین طراحی سایت با وردپرس است با طراحی سایت می‌توانید محصولات و خدمات خود را در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان خود عرضه کنید و مشتریان هم هر موقع که بخواهند می‌توانند از شما خرید کند. طراحی سایت با وردپرس، بهترین راه افزایش درآمد است. پیشنهاد میکنیم وقت را تلف نکنید و هر چه زودتر اقدام به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود بکنید.

انواع طراحی سایت وردپرس با وب پویا

شما می‌توانید به راحتی با خرید سایت آماده در کمترین زمان ممکن کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. در واقع با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید سایتی دقیقاً مطابق نیازهای خود داشته باشید و راهی موثر و قدرتمند برای فروش بیشتر خود فراهم کنید.

وب پویا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و راه اندازی سایت، انواع طراحی سایت با وردپرس مناسب کسب و کار شما را انجام می دهد. 

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت املاک 
  • طراحی سایت دیوار
  • طراحی سایت خبری

 

قیمت طراحی سایت وردپرس

در کل طراحی سایت با 2 روش کدنویسی و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده انجام می‌شود. طراحی سایت به روش کد نویسی و اختصاصی قیمت بالایی دارد، اما طراحی سایت با سیستم‌های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس، هزینه کمتری دارد. به این دلیل که کد نویسی اولیه و قالب این سایت ها انجام شده است. طراحی سایت به صورت اختصاصی بیشتر مناسب شرکت‌ها و برندهای بزرگ است که، قصد طراحی سیستمی را دارند که با سیستم‌های مدیریت محتوای آماده قابل طراحی نیست. به همین دلیل امروزه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس، بیشتر از طراحی سایت با روش برنامه نویسی فراگیر شده است. در کل هزینه طراحی سایت وردپرس به عواملی همچون هزینه دامنه و هاست، امکانات و افزونه‌های مورد نیاز، استفاده از قالب آماده یا سفارشی و مواردی از این دست بستگی دارد.

 

ساخت سایت با وردپرس

 

نمونه کارهای طراحی سایت وردپرس وب پویا

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود پیدا کنید، در گام اول باید نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید و سپس به سراغ مسائلی همچون قیمت، پشتیبانی و … بروید. در صفحه زیر انواع نمونه‌ سایت‌های طراحی شده توسط وب پویا در حوزه‌های مختلف اعم از فروشگاه اینترنتی، املاک، آگهی و … را می‌توانید ببینید.

نمونه طراحی سایت

 

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

سیستم‌های مدیریت محتوای دیگری هم مثل جوملا و دروپال هستند، اما در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا آماده وردپرس است. وردپرس ابتدا برای وبلاگ نویسی راه اندازی شد، اما پس از مدتی به یک سیستم مدیریت محتوا تبدیل شد. وردپرس امکانات و افزونه‌های متعددی دارد که می‌تواند نیاز کاربران را تا حد بسیار زیادی رفع کند، علاوه بر این به دلیل استفاده بیشتر طراحان سایت از این سیستم، وردپرس دائماً در حال به روز رسانی و پیشرفت است. از جایی که وردپرس در ایران نمایندگی رسمی دارد به صورت رایگان تمام نسخه‌های آن موجود است و برای راه‌اندازی سایت با وردپرس تنها باید هزینه‌های هاست و دامنه، برخی قالب‌ها و افزونه‌ها را بپردازیم. اگر به دنبال یک طراحی ساده وب سایت هستید، راه اندازی سایت وردپرس را پیشنهاد می کنیم.

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • تعرفه پایین طراحی سایت وردپرسی
  • قالب‌های متنوع و جذاب
  • زبان برنامه نویسی php
  • امنیت بالای وردپرس
  • سرعت بالای سایت‌های وردپرسی
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • سئو پذیر بودن سایت وردپرسی
  • بروزرسانی مداوم و توسعه پذیری وردپرس
  • پنل کاربری ساده و مدیریت آسان سایت‌های وردپرسی

  

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

افزونه فروشگاهی وردپرس، ووکامرس نام دارد. در واقع شما می‌توانید با نصب افزونه ووکامرس، سایت وردپرسی خود را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنید. برای طراحی فروشگاه اینترنتی امکاناتی همچون درگاه پرداخت، نماد اعتماد الکترونیک، ویژگی و قیمت محصولات و … نیاز است که تمامی این‌ها را میتوان با افزونه‌های فروشگاهی وردپرس، برای سایت فروشگاهی طراحی کرد. وردپرس این امکان را فراهم کرده است که صفحات فروشگاه اینترنتی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. اگر دوست دارید خودتان با وردپرس فروشگاه بسازید، پیشنهاد میکنم حتما آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را بخوانید.

هزینه ساخت فروشگاه وردپرسی

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس برای فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی توسط وب پویا تنها در 3 روز کاری آماده خواهد شد. شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان، یکی از پکیج های صفحه زیر را انتخاب کنید:

شروع قیمت از :

5.900.000 تومان

خرید فروشگاه ساز

 

اصطلاحاتی در رابطه با کار با وردپرس

برای اینکه کار کردن با وردپرس را یاد بگیرید، ابتدا نیاز است اصطلاحاتی را در رابطه با وردپرس بلد باشید. در ادامه چند مورد از مهمترین اصطلاحات  طراحی وب سایت وردپرس را تعریف می‌کنیم.

دامنه: آدرس سایت یا همان نام اینترنتی وب سایت است.

هاست: فضایی که تمام اطلاعات سایت روی آن ذخیره می‌شود.

قالب: تم یا همان پوسته وب سایت

نوشته یا پست: محتواهای سایت مثل مقالات موجود در وبلاگ

صفحه یا برگه: محتواهای ثابت سایت مثل: صفحه اصلی و صفحه تماس با ما

افزونه یا پلاگین: ابزارهایی برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید به سایت

مخزن وردپرس: جایی که تمام افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس در آن قرار می‌گیرد

مدیریت وردپرس: رابط کاربری که برای مدیریت سایت وردپرسی استفاده می‌شود.

 

برای طراحی سایت با وردپرس به چه چیزهایی نیاز داریم؟

کلا برای طراحی سایت با وردپرس نیاز به تخصص و ابزار خاصی نیست. تنها باید نیازهای اولیه مثل دامنه و هاست و سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فراهم کنید. دامنه همان آدرس سایت است که در انتخاب آن باید دقت زیادی داشته باشید. هاست هم فضایی است که اطلاعات در آن نگهداری میشود. برای تهیه هاست هم باید از شرکت های ارائه دهنده هاست کمک بگیرید. در ابتدا می توانید یک هاست اشتراکی با فضای کم تهیه کنید و پس از اینکه پیشرفت کردید، فضای آن را ارتقا دهید.

 

مهارت های مورد نیاز طراحی سایت با وردپرس

باید بگوییم برای ساخت سایت با وردپرس تنها با چند ساعت آموزش می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید. اما هر چقدر مهارت بیشتری کسب کنید و با پیچ و خم های وردپرس آشنا شوید، خیلی راحت تر و حرفه ای تر می توانید با وردپرس کار کنید.

 

چگونه با وردپرس سایت بسازیم

 

مراحل طراحی سایت وردپرسی

چگونه با وردپرس سایت بسازیم؟ برای راه اندازی یک سایت وردپرسی چه مراحلی را باید طی کنیم؟ در ادامه در 3 گام به صورت خلاصه با طراحی سایت وردپرسی پیش می رویم. در صفحه مراحل طراحی سایت وردپرس این مورد را با جزئیات بیشتر می توانید دنبال کنید.

  1. قدم اول انتخاب دامنه و خرید هاست

اولین قدم در طراحی سایت انتخاب نام دامنه است. نام دامنه همان آدرس اینترنتی سایت شما است که باید در انتخاب آن نکاتی را در نظر بگیرید در محتوای انتخاب اسم سایت به صورت جامع این نکات را گفته‌ایم. پس از انتخاب دامنه باید هاست خود را از شرکت‌های ارائه دهنده هاستینگ خریداری کنیم. هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره می‌شود، پس از خرید هاست و دامنه باید دامنه را به هاست متصل کنید.

 

  1. قدم دوم نصب وردپرس روی هاست

در قدم بعدی از طراحی وب سایت با وردپرس باید آخرین نسخه وردپرس را دانلود کرده و فایل‌های وردپرس را روی هاست خریداری شده بارگذاری کنید. پس از این کار می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت خود در مرورگر، نمای ابتدایی سایت خود را با قالب پیش فرض وردپرس مشاهده کنید. در مقاله "آموزش نصب وردپرس روی هاست" این موضوع را به طور کامل توضیح داده ایم.

 

  1. قدم سوم آشنایی و کار با پنل مدیریت وردپرس

برای ورود به پنل مدیریتی سایت خود باید به ادرس www.yoursite.ir/wp-admin بروید (yoursite نام دامنه شما است) و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که در موقع نصب وردپرس روی هاست انتخاب کردید، وارد پیشخوان وردپرس سایت خود شوید. در نوار سمت راست پیشخوان بخش‌های مختلفی از جمله نوشته‌ها، رسانه ها، افزونه‌ها و … وجود دارد.

 

  1. قدم چهارم نصب قالب مورد نظر

در ادامه آموزش ساخت سایت با وردپرس، نوبت به نصب قالب می رسد. قالب، ظاهر سایت شماست و در جذب کاربران تاثیر زیادی دارد. بر اساس حوزه سایت خود باید قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای دانلود قالب سایت می توانید از قالب های آماده رایگان نیز استفاده کنید.

برای نصب قالب مد نظر خود مراحل زیر را طی کنید:

۱. وارد داشبورد وردپرس شوید.

۲. از سمت چپ گزینه نمایش و سپس پوسته ها را انتخاب کنید.

نصب قالب وردپرس

 

۳. سپس روی گزینه افزودن پوسته تازه کلیک کنید.

افزودن قالب وردپرس

 

۴. روی بارگذاری پوسته کلیک کنید.

نصب قالب وردپرس

 

۵. فایل قالب مدنظر را آپلود کنید و سپس نصب را بزنید. 

نصب قالب در وردپرس

 

  1. قدم پنجم نصب افزونه های مورد نیاز

در این مرحله از  نحوه ساخت سایت با وردپرس می توانید افزونه های مورد نیاز خود را نصب کنید، تا عملکرد سایتتان بهبود پیدا کند. افزونه یا پلاگین قابلیت های جذابی به سایت شما اضافه می کنند. اما دقت کنید از نصب بیش از اندازه افزونه ها بپرهیزید چرا که سرعت سایت شما را پایین می آورند.

 

  1. قدم ششم تنظیمات سایت

قبل از پیکربندی سایت باید سراغ تنظیمات سایت بروید و موارد زیر را تنظیم کنید.

تنظیمات وردپرس

 

عنوان سایت: از گزینه نمایش سراغ سفارشی سازی و سپس هویت سایت بروید و نام کسب کارتان را به عنوان نام سایت خود انتخاب کنید.

تگ لاین سایت: تگ لاین به عبارتی شعار سایت است که می توانید از قسمت نمایش>سفارشی سازی>هویت سایت آن را وارد کنید. 

لوگو سایت: از طریق نمایش>سفارشی سازی>هویت سایت>تغییر لوگو می توانید لوگو سایت خود را آپلود کنید. اگر هنوز لوگو ندارید می توانید از سایت ساخت لوگو رایگان کمک بگیرید.

 

  1. قدم هفتم ساخت صفحات سفارشی سایت

در این مرحله از راه اندازی سایت با وردپرس میتوانید برگه های سفارشی سایت خود مثل صفحه اصلی و درباره ما را بسازید. برای ساخت این صفحات مراحل زیر را طی کنید.

۱. پنل سمت چپ داشبورد وردپرس گزینه برگه‌ها را انتخاب کنید.

ایجاد صفحه در وردپرس

 

۲. برای ساخت یک صفحه جدید روی گزینه افزودن جدید کلیک کنید.

۳. برای اینکه صفحه مورد نظر خود را طراحی کنید همه صفحات را انتخاب کنید و سپس صفحه مورد نظر خود را از لیست پیدا کنید و روی گزینه ویرایش کلیک کنید.

۴. حال اگر افزونه صفحه سازی مثل المنتور نصب کرده باشید می‌توان روی گزینه ویرایش با صفحه ساز کلیک کنید و صفحه مد نظر خود را به دلخواه طراحی کنید.

 

  1. قدم هشتم تنظیم فهرست سایت

فهرست در واقع منو سایت شماست که کاربران با استفاده از آن به صفحات مختلف سایت می روند. با توجه به قالبی که برای سایتتان انتخاب کرده اید، ممکن است بیشتر از یک فهرست داشته باشید مثلاً یک فهرست در بالای صفحه سایت و یک فهرست در پاورقی.

برای تنظیم منوی سایت مراحل زیر را طی کنید:

۱. از پیشخوان وردپرس گزینه نمایش و سپس فهرست‌ها را انتخاب کنید. برای ساخت فهرست جدید روی گزینه یک فهرست جدید ایجاد نمایید کلیک کنید. 

ایجاد منو در وردپرس

 

۲. برای اضافه کردن صفحات به فهرست باید صفحات مد نظر خود را از لیست سمت چپ انتخاب کنید.

ایجاد فهرست سایت در وردپرس

 

۳. برای مرتب کردن فهرست سایت یا قرار دادن صفحاتی به عنوان صفحات فرعی در زیر صفحات اصلی، باید روی صفحه مورد نظر کلیک کرده و با کشیدن و رها کردن جایگاه آن را تنظیم کنید‌.

۴. در پایان روی ذخیره فهرست کلیک کنید.

 

  1. قدم نهم نوشتن پست بلاگ

بهترین راه برای دیده شدن در گوگل نوشتن محتواهای یونیک و کاربردی برای کاربران است. برای انتشار محتوای وبلاگ در وردپرس باید از منوی سمت چپ پیشخوان روی نوشته‌ها کلیک کنید و سپس گزینه افزودن نوشته را انتخاب کنید. 

ایجاد پست در وردپرس

 

بعد از نوشتن مطلب مورد نظر باید روی گزینه انتشار کلیک کنید. اگر قصد دارید مطلب نوشته شده در زمان خاصی منتشر شود آن را مشخص کنید.

 

  1. قدم دهم تامین امنیت سایت

ممکن است در ابتدای کار با وردپرس و آزمون و خطا در طراحی سایت مسئله امنیت خیلی مهم نباشد اما پس از طی مراحل آزمون و خطا حتما باید افزایش امنیت وردپرس را در نظر بگیرید چرا که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری از سمت هکرها متحمل شوید. 

 

امکانات سایت‌های وردپرسی

  • امکان ایجاد صفحات مختلف و مدیریت آنها 
  • قابلیت مدیریت مطالب و رسانه‌ها 
  • بارگذاری تصاویر و تهیه گالری عکس
  •  ایجاد صفحه ارتباط با ما
  •  تولید محتوا بر اساس اصول سئو 
  • امکان افزودن سایت مپ (نقشه سایت)
  •  قابلیت خرید و فروش آنلاین 
  • امکان ایجاد حساب کاربری پیشرفته توسط کاربران

 

مراحل سفارش سایت در وب پویا

پس از سفارش پروژه طراحی سایت توسط مشتری و مشاوره با کارشناسان، ۵۰ ٪ مبلغ پروژه از مشتری دریافت می شود. پس از اتمام کار طراحی سایت، پروژه به دید مشتری می رسد و پس از تایید نهایی توسط وی، باقی مبلغ دریافت می شود.

 

پشتیبانی سایت وردپرس

دغدغه بسیاری از افراد پس از طراحی سایت، نحوه پشتیبانی شرکت طراحی سایت است. راه اندازی سایت مطمئناً یکی از بهترین راه‌ها برای فروش آنلاین و بیشتر است، اما سایت، پس از راه‌اندازی نیاز به پشتیبانی خواهد داشت تا اگر در مواقعی خطاهای فنی و احتمالی به وجود آمد، یک نیروی متخصص آنها را رفع کند. کسب اطمینان از خدمات پشتیبانی یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به آن توجه کرد.

 

پشتیبانی سایت وردپرس

 

سئو سایت وردپرسی 

مهم ترین کار بعد از طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت است. سئو و بهینه سازی به این معنی است که سایت در کلمات کلیدی مورد نظر در رتبه‌های اول نتایج جستجو قرار بگیرد. برای سئو سایت وردپرس، تکنیک‌ها و ترفندهایی استفاده می‌شود تا رتبه سایت و نرخ بازدید سایت افزایش پیدا کند. شرکت وب پویا در کنار طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز انجام می‌دهد.

 

این سایت‌ها با وردپرس ساخته شده‌اند

سایت شرکت مرسدس بنز: مرسدس بنز که در تولید خودرو در جهان بسیار معروف است برای معرفی محصولات و اخبار شرکت خود از طراحی وب با وردپرس استفاده کرده است و بسیار موفق بوده است.

وبلاگ شرکت ناسا: شرکت فضایی ناسا در آمریکا، برای وبلاگ خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرد و اخبار خود را در آن منتشر می کند.

نرم افزار هلو: نرم افزار هلو که یکی از معروف ترین نرم افزارها در زمینه حسابداری است برای مدیریت محتوای خود از سیستم وردپرس استفاده کرده است.

 

❔︎ سوالات متداول

 مدت زمان طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

در شرکت وب پویا، پس از ثبت سفارش، سایت در مدت ۳ الی ۴ روز کاری آماده و تحویل داده می شود.

 

پشتیبانی وب پویا از سایت من چگونه خواهد بود؟

وب پویا تا یکسال از سایت شما به صورت رایگان پشتیبانی می کند. بعد از این مدت در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه، پشتیبانی سایت را تمدید کنید.

 

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت وردپرسی چگونه است؟

معمولا پس از عقد قرارداد مبلغ ۵۰ ٪ هزینه در ابتدا دریافت می گردد و مابقی پس از تکمیل پروژه و تایید نهایی توسط مشتری، پرداخت می شود.

 

کلام آخر

در این سالهای اخیر انلاین شدن کسب و کارها رونق گرفته است، هر کسی بخواهد کسب و کار خود را رونق دهد و تجربه فروش بیشتری داشته باشد، بدون شک باید به سمت اینترنت و بازاریابی اینترنتی برود. طراحی سایت با وردپرس بهترین راه برای ورود به دنیای اینترنت است. با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان سایتی کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

 

بروزرسانی در پنج شنبه, 25 مرداد 1403 10:36

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا