بهترین پلتفرم خرید اقساطی

 

خرید قسطی از آن دسته خدماتی است که تقریبا همه به دنبال آن هستند. شرایط اقتصادی و تورم علت اصلی تمایل مردم به خرید اقساطی است. در این راستا پلتفرم هایی راه اندازی شده اند که با پرداخت وام، امکان خرید اقساطی را فراهم آورده اند که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

دریافت درگاه پرداخت سما

 

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا آنلاین شاپ باشید قطعا از اهمیت اعتمادسازی مشتریان آگاه هستید. در واقع تمام کسانی که به صورت اینترنتی خرید می‌کنند، ابتدا باید به آن سایت یا انلاین شاپ اعتماد داشته باشند. یکی از روش‌های جلب اعتماد مشتریان، استفاده از سامانه معاملات امن ایران یا به اختصار سما است. در این مطلب همه آنچه را که در مورد سما و نحوه ثبت نام در آن باید بدانید می‌گوییم.

راه اندازی آنلاین شاپ لباس بچگانه

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز است. در کل فروش لباس کودک سود خوبی دارد اما بسیاری به دلیل هزینه بالای اجاره مغازه از شروع آن می ترسند. اما اینترنت فضایی را فراهم کرده است که بتوانید بدون هزینه اجاره، آنلاین شاپ لباس کودک خود را راه‌اندازی کنید. در ادامه این مطلب روش‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لباس کودک را آموزش می‌دهیم.

فروش محصول در ترب

 

ترب یکی از سایت‌های معرفی فروشگاه های اینترنتی هست که خیلی زود جای خود را در میان کاربران اینترنتی باز کرده است. اغلب کاربران به این وب سایت اعتماد دارند و خریدهای خود را با استفاده از آن انجام می‌دهند. در این مطلب قصد داریم نحوه فروش در ترب و روش‌های افزایش فروش از طریق ترب را با شما در میان بگذاریم.

خطاهای وردپرس

 

از محبوب‌ترین روش های طراحی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است اکثر طراحان سایت از طریق وردپرس اقدام به ساخت سایت می‌کنند، در نتیجه اغلب سایت‌ها با وردپرس ساخته شده‌اند. گاهی اوقات کاربران با خطاهایی در وردپرس مواجه می‌شوند که موجب ترس آنها می‌شود اما؛ بهتر است بدانید احتمال بروز این خطاها برای همه وجود دارد و شما تنها نیستید و می‌توانید آنها را رفع کنید. به همین خاطر ما در این مقاله به بیان انواع خطاهای رایج وردپرس پرداخته‌ایم.

گوگل بارد چیست؟

 

پس از معرفی اولین ابزارهای مختلف هوش مصنوعی مثل چت جی بی تی، گوگل هم  از تکنولوژی هوش مصنوعی خود به نام گوگل بارد و سپس Gemini رونمایی کرد. سرویس گوگل بارد در همین مدت کوتاه نشان داد که توانایی های بالایی دارد. در این مطلب شما را به طور کامل با گوگل بارد و Gemini و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیم کرد.

استفاده از چت جی بی تی در سئو

 

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که با هوش مصنوعی و چت جی پی تی سایتتان را به رتبه اول گوگل برسانید؟ به طور کلی هوش مصنوعی و chatgpt که این روزها جز حوزه‌های داغ تکنولوژی است، نقش خود را در حوزه سئو پر رنگ کرده است. در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه استفاده از چت جی پی تی در سئو برایتان صحبت کنیم.

کسب درآمد در منزل

 

کسب درامد در خانه برای اکثر خانم های خانه دار و حتی آقایان وسوسه برانگیز است. بهتر است همگی بتوانیم با کار در منزل، درآمد داشته باشیم تا اگر زمانی شرایط کار بیرون را نداشتیم با مشکل مواجه نشویم. در حال حاضر افراد زیادی هستند که در خانه خود با سرمایه کم کسب و کاری راه انداخته اند و پول درمی آورند. اما از چه راه‌هایی می‌توانیم در منزل پول در بیاوریم؟ در این مطلب ایده‌های کسب درآمد در منزل را برایتان گفته‌ام. پیشنهاد می‌کنم آن را بخوانید و لذت پول درآوردن در منزل را بچشید.

دریافت نماد ساماندهی

 

برای فعالیت در فضای اینترنتی دریافت برخی از مجوزها باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود. اگر صاحب وب سایت هستید، مجوز ساماندهی یکی از مجوزهایی است که بهتر است برای سایت خود بگیرید. این مجوز هم باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود و هم از خطر فیلترینگ سایتتان جلوگیری می‌کند. بنابراین؛ پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون برای دریافت نماد ساماندهی اقدام نکرده‌اید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید نماد ساماندهی را برای سایت خود دریافت کنید

طراحی سایت با وردپرس

 

یکی از روش‌های موثر برای شروع کسب و کار آنلاین طراحی سایت با وردپرس است با طراحی سایت می‌توانید محصولات و خدمات خود را در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان خود عرضه کنید و مشتریان هم هر موقع که بخواهند می‌توانند از شما خرید کند. طراحی سایت با وردپرس، بهترین راه افزایش درآمد است. پیشنهاد میکنیم وقت را تلف نکنید و هر چه زودتر اقدام به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود بکنید.

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا