معرفی بهترین پلتفرم های خرید قسطی

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 12:56
امتیاز شما به این مطلب
(8 رای‌ها)

بهترین پلتفرم خرید اقساطی

 

خرید قسطی از آن دسته خدماتی است که تقریبا همه به دنبال آن هستند. شرایط اقتصادی و تورم علت اصلی تمایل مردم به خرید اقساطی است. در این راستا پلتفرم هایی راه اندازی شده اند که با پرداخت وام، امکان خرید اقساطی را فراهم آورده اند که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

بهترین سامانه های خرید قسطی کالا و خدمات کدام اند؟

کاربران با دریافت وام از سامانه‌های خرید قسطی، می‌توانند محصول مورد نظر خود را با پرداخت چند قسط تهیه کند. در این میان بعضی از این پلتفرم‌ها تنها خرید قسطی از فروشگاه‌های تحت پوشش خودشان را امکان‌پذیر می‌سازند اما؛ برخی دیگر امکان خرید از سایر فروشگاه‌ها و پرداخت کارت به کارت را هم فراهم می‌کند.

پلتفرم‌های خرید اقساطی ابتدا از طریق همکاری با سایر ارگان‌ها، اعتبار سنجی از کاربران را انجام می دهند و سپس تنها با دریافت سفته الکترونیک، انواع وام را به کاربران ارائه می دهند.

 

  1. دیجی پی

خرید اقساطی دیجی پی

 

دیجی پی در سال ۱۳۹۷ زیرنظر دیجی کالا راه اندازی شد. این سامانه با بانک های ملت و تجارت همکاری می کند. کاربران از دو روش حضوری و غیرحضوری می‌تواند نسبت به دریافت وام از دیجی پی اقدام کنند. در این بین هزینه‌هایی هم به عنوان هزینه زیرساخت برای اعتبارسنجی سفته آنلاین امضای دیجیتال باید بپردازند. کاربران از طریق اعتبار دیجی پی می توانند از دیجی کالا، جاباما، سفر مارکت، بانی مد و ۴۶ فروشگاه دیگر خرید کنند. حداکثر مدت زمان استفاده از وام دیجی پی  نیز ۱۸۰ روز بعد از دریافت وام است.

 

میزان وام: در زمان انتشار این مطلب ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان

سود وام: ۲۳ درصد سالیانه کارمزد

حداکثر زمان تسویه: ۱۲ ماه

شرایط دریافت اعتبار: دارا بودن حساب بانک تجارت یا ملت یا امضای سفته، سن ۱۸ تا ۷۰ سال

 

  1. اسنپ پی

اسنپ پی

 

سامانه اسنپ پی با شعار الان بخر، بعدا پرداخت کن امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده است. اسنپ پی از سرویس BNPl برای خرید اقساطی استفاده می‌کند این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون برداشت از حساب خود بتوانند خرید کنند. کاربران می توانند از سرویس های اسنپ و دیگر فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنند.

مهم‌ترین مزیت سرویس اسنپ پی سود صفر درصدی این پلتفرم است و تنها به ازای دیرکرد مشتری جریمه می شود. مشتریان نیز می‌توانند بدون چک و سفته و ضامن به صورت اقساطی خرید کنند. 

میزان اعتبار در ابتدا به صورت حداقل اعتبار اولیه است و پس از بر اساس رفتار مالی کاربر افزایش پیدا می کند.

 

میزان وام: ماهان ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان به صورت اعتبار ۱ تا ۲۰ میلیون تومان

سود وام: بدون سود

حداکثر زمان تسویه: ماهانه و ۴ ماهه

 

  1. ازکی وام

خرید قسطی ازکی وام

 

سرویس اعتبار قسطی ازکی، امکان خرید تا سقف ۷۵ میلیون تومان را از فروشگاه های طرف قرارداد شرکت را برای کاربران فراهم می کند. 

برای دریافت اعتبار قسطی از این پلتفرم، باید به سایت ازکی مراجعه کنید و پس از اعتبارسنجی حساب بانکی تان، چک صیادی و تصاویر هویتی خود را بارگذاری کنید و وام را دریافت کنید.

 

میزان وام: 10 تا 75 میلیون

سود وام: 22% متغیر بین  تا 26 درصد سالیانه

حداکثر زمان تسویه: ۱۸ ماهه

شرایط دریافت اعتبار: بدون چک برگشتی و اقساط معوق

 

  1. لندو

لندو

 

پلتفرم لندو با بانک آینده همکاری می کند و امکان دریافت وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان را برای مشتریان فراهم کرده است. برای دریافت وام کاربران ابتدا باید در بانک آینده حساب باز کنند و سپس مدارک مورد نیاز و امضای دیجیتال خود را در سایت لندو آپلود کنند. بعد از آن سفته الکترونیکی را امضا کنند. بانک پس از بررسی درخواست وام، حساب لندو کارت مشتری را شارژ می کند.

 

میزان وام:  4 تا 20 میلیون تومان

سود وام: 23 % سالیانه

حداکثر زمان تسویه: 12 ماه

شرایط دریافت اعتبار: دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

 

  1. بای چک

بای چک

 

از طریق سامانه بای چک مشتریان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. برای دریافت تسهیلات، مشتریان حتما باید درس چک صیادی داشته باشند پس از آن می‌توانند از فروشگاه طرف قرارداد با بای چک به صورت اقساطی خرید کند.

برای دریافت اعتبار ، کاربران باید در سایت ثبت نام کنند و مدارک بانکی خود را ارسال کنند. پس از ۷۲ ساعت اعتبارسنجی می‌شوند و می‌توانند اعتبار خود را دریافت کنند.

 

میزان وام: 200 میلیون تومان

سود وام: وابسته به فروشگاه انتخابی

حداکثر زمان تسویه: 24 ماهه

شرایط دریافت اعتبار: داشتن چک صیادی، معدل حساب بانکی

 

  1. قسطا

قسطا

 

قسطا نیز مانند لندو با بانک آینده همکاری می‌کند مشتریان از طریق یک کارت اعتباری عضو شبکه شتاب می توانند به صورت قسطی از فروشگاه ها خرید کنند. 

کاربران ابتدا باید یک حساب بانک آینده داشته باشند و پس از پرداخت هزینه های اعتبار سنجی و سفته الکترونیکی، وام را دریافت کنند. مشتریان می توانند از فروشگاه ها به صورت حضوری و آنلاین خرید کنند و هزینه آن را با دستگاه‌های کارتخوان یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی بپردازند.

 

میزان وام: ۳ تا ۲۰ میلیون تومان

سود وام: ۲۳ درصد سالیانه

حداکثر زمان تسویه: ۱۲ ماه

شرایط دریافت اعتبار: دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت، نداشتن چک برگشتی

 

  1. بلوبانک

بلوبانک

 

بلوبانک زیر نظر بانک سامان فعالیت می‌کنند. کاربران می‌توانند تا سقف ۴۰ میلیون تومان از بلوبانک اعتبار دریافت کنند. این سامانه بر اساس معدل حساب سه ماه آخر به مشتریان اعتبار پرداخت می‌کنند. میزان اعتبار پرداختی بلوبانک به صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند. مزیت بلوبانک این است که برای دریافت وام نیازی به ضامن چک و سفته نیست.

 

میزان وام: 40 میلیون تومان

سود وام: 23% + کارمزد

حداکثر زمان تسویه: 24 ماهه

شرایط دریافت اعتبار: افتتاح حساب در بلو بانک، نداشتن چک برگشتی 

 

  1. ویپاد

ویپاد

 

ویپاد سامانه ترابانک بانک پاسارگاد است که جهت اعتبارات اقساطی برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری راه اندازی شده است. دریافت اعتبار از ویپاد نیاز به ضامن و وثیقه ندارد. ویپاد دو نوع تسهیلات برآیند و پشتوانه دارد که در تحصیلات پشتوانه 1 تا 30 میلیون تومان و در تحصیلات برآیند می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان بر اساس سکه‌های دریافت شده بر اساس موجودی حساب خود وام دریافت کنید.

برای دریافت اعتبار ویپاد ابتدا باید در ویپاد ثبت نام کنید و یکی از خدمات برآیند یا پشتوانه را انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ مورد نیاز باید هزینه اعتبار سنجی را پرداخت کنید. 

 

تسهیلات پشتوانه

میزان وام: 1 تا 30 میلیون تومان

سود وام: سالیانه 23 % + کارمزد خدمات دیجیتال

حداکثر زمان تسویه: 6 ماه

شرایط دریافت اعتبار: نداشتن چک برگشتی یا اقساط معوق، افزایش میزان اعتبار به صورت پلکانی

 

تسهیلات برآیند

میزان وام: تا 50 میلیون تومان

سود وام: 23%

حداکثر زمان تسویه: 12 ماه

شرایط دریافت اعتبار: بر اساس سکه های دریافت شده از موجودی حساب روزانه

 

مزایای خرید اقساطی چیست؟

مشتریان می توانند در زمان کوتاه اعتبار دریافت کنند و بدون مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها خرید خود را در هر زمان و مکانی به صورت آنلاین انجام دهند. علاوه بر این امکان خرید طیف وسیعی از کالاها و خدمات با خرید اقساطی وجود دارد. مشتریان می‌توانند از تسهیلات اعتباری متنوع با حداقل میزان سود استفاده کنند و شرایط بازپرداخت، انواع پلتفرم‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند بر اساس توان پرداخت خود از هر یک از آنها استفاده کند.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا خدمات و محصولاتی دارید که می توان آن را به صورت اینترنتی ارائه کرد، پیشنهاد می کنیم  با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به سامانه های خرید اقساطی، فروش خود را در سراسر ایران گسترش دهید. فروشگاه ساز وب پویا با قابلیت فروش اقساطی محصولات می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

❔︎ سوالات متداول

بهترین پلتفرم‌های آنلاین برای خرید اقساطی کدامند؟

سرویس‌های اسنپ پی، دیجی پی، ازکی وام، بای چک، لندو و قسطا از معروف‌ترین سرویس‌های خرید اقساطی هستند.

 

برای خرید اقساطی نیاز به ضامن است؟

برخی از پلتفرم‌های آنلاین خرید اقساطی نیاز به ضامن ندارند و مشتریان با استفاده از سفته الکترونیکی می‌توانند اعتبار دریافت کنند.

 

سخن پایانی

در این محتوا شما را با معروف‌ترین پلتفرم‌های خرید اقساطی کالا و خدمات آشنا کردیم. شرایط اقتصادی امروزه ایجاب می‌کند تا گاهی اوقات خریدهای خود را با استفاده از وام و تسهیلات انجام دهیم. اگر شما تا به حال از این پلتفرم‌ها استفاده کردید خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره آنها با ما به اشتراک بگذارید.

 

بروزرسانی در یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 12:56
محتوای بیشتر در این بخش: « راه اندازی آنلاین شاپ لباس بچگانه

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا