آموزش ساخت فروشگاه فایل | فروشگاه ساز فایل

یکشنبه, 08 مهر 1403 10:59
امتیاز شما به این مطلب
(12 رای‌ها)

ساخت فروشگاه اینترنتی فایل

 

امروزه فروشگاه اینترنتی فایل یکی از کسب و کارهای کم هزینه و پرسود اینترنتی محسوب می شود. سایت های دانلودی یا فروش فایل، لینک دانلود کتاب ها، فیلم ها و… را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و کار کاربران را برای یافتن کتاب یا فیلم مورد نظرشان ساده تر می کنند. در این مطلب آموزش ساخت فروشگاه فایل را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

راهنمای ساخت فروشگاه اینترنتی فایل

اگر میخواهید از راه اینترنت کسب درآمد کنید اما هزینه و جای کافی برای تامین و نگهداری محصولات فیزیکی ندارید، ساخت فروشگاه اینترنتی فایل را به شما توصیه می کنیم. به کمک فروشگاه اینترنتی فایل شما می توانید، در تمامی شهرها دوره آموزشی برگزار کنید، کتاب های کمیاب و نسخه مختلف فیلم ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی فایل برای افرادی مفید است که هزینه کافی برای تامین محصولات فیزیکی فروشگاه اینترنتی را ندارند، اما در یک زمینه خاص تخصص دارند. با کمک فروشگاه های اینترنتی فایل در واقع دیگر نیاز نیست، کاربران برای خرید یک کتاب یا یک فیلم چندین فروشگاه را جستجو کند و با یک سرچ ساده در سایت های فروش فایل می توانید آنها را بیابد. در ادامه با راهنمای کامل ساخت فروشگاه اینترنتی فایل با ما همراه باشید.

 

آموزش ساخت فروشگاه فایل در 4 مرحله

در ادامه آموزش ساخت فروشگاه فایل دانلودی، در 4 مرحله را بررسی می کنیم.

  1. نام دامنه سایت فروش فایل خود را انتخاب کنید

انتخاب نام دامنه سایت اولین و مهمترین مرحله برای ایجاد یک سایت فروشگاهی است. شما برای راحت تر انتخاب کردن نام دامنه سایت می توانید، مقاله راهنمای انتخاب اسم برای سایت را مطالعه کنید.

 

  1. یک فروشگاه ساز فایل حرفه ای انتخاب کنید

به کمک یک فروشگاه ساز فایل حرفه ای می توانید در مدت زمان کم و با صرف هزینه مناسب، یک فروشگاه اینترنتی فایل برای خودتان داشته باشید. در حال حاضر فروشگاه های فایل اکثرا بر پایه وردپرس و با افزونه sdd طراحی میشوند که امکانات بسیار خوبی هم دارند. بحث امنیت فایل ها نیز در این سیستم ها بسیار حائز اهمیت است که در این افزونه به خوبی دیده شده است. همچنین سهولت در خرید فایل و پروسه خرید کوتاه برای کاربران شما اهمیت زیادی دارد. پس در انتخاب فروشگاه ساز فایل به این نکات حتما توجه کنید.

 

  1. فایل های مورد نظرتان را در فروشگاه خود بارگذاری کنید

پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی فایل باید شروع به بارگذاری فایل هایی فروشی خود کنید. در زمان ورود محصولات توضیحات کامل، ارائه دمو و نمونه بخشی از فایل میتواند در موفقیت سایت شما بسیار موثر باشد. همچنین این نکات به شما کمک میکند تا محتوای سایت شما ارزشمند و سئو شده باشد. برای آشنایی بیشتر با تولید محتوا برای سایت فروشگاهی می توانید، مقاله تولید محتوا سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

 

  1. با روش های بازاریابی اینترنتی فروش محصولاتتان را آغاز کنید

بعد از بارگذاری محتوا و فایل ها، سایت شما آماده فروش محصولات است. حتما برای سایت خود اینماد بگیرید و با تکیه بر روش های بازاریابی، تخفیف دهی حرفه ای، ایجاد بسته های خرید گروهی و کد تخفیف برای محصولات و ...فروشتان را بیشتر کنید.

سعی کنید کاربران هدف را شناسایی و روی آنها تمرکز کنید. کاربران هدف بسیاری از سایت های فروش فایل دانشجویان هستند . شما میتوانید در سایت ها یا شبکه های اجتماعی که دانشجویان بیشتر حضور دارند، تبلیغات کنید. ارسال ایمیل گروهی به بانک ایمیل دانشجویان کشور هم میتواند راه تبلیغ و افزایش فروش خوبی برای چنین وب سایت هایی باشد. در ادامه ایده هایی برای فروش ساخت فروشگاه اینترنتی فایل را به شما معرفی کرده ایم.

 

نمونه کار سایت اینترنتی فروش فایل

نمونه کار سایت اینترنتی فروش فایل

⇦ مشاهده نمونه کار

نمونه کار سایت فروش اینترنتی فایل

نمونه کار سایت اینترنتی فروش فایل

⇦ مشاهده نمونه کار

نمونه سایت اینترنتی فروش فایل

نمونه کار سایت اینترنتی فروش فایل

⇦ مشاهده نمونه کار

 

۷ راه کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی فایل 

زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی فایل راه اندازی می کنید، نیاز نیست هر بار برای هر مشتری یک فایل جدا تهیه کنید. تنها لازم است یک بار یک هزینه اولیه پرداخت کنید و فایل های مورد نظر مخاطبان را تهیه کنید، سپس فروش فایل ها را در فروشگاه اینترنتی خود شروع کرده و سود بدست آوردید. فروشگاه های اینترنتی فایل می توانند در زمینه های مختلفی فعالیت کنند:

  1. ساخت سایت برگزاری دوره های آموزشی آنلاین

سایت شما می تواند بستری برای برگزاری دوره های آموزشی آنلاین باشد. امروزه به دلیل صرفه جویی در هزینه و زمان اکثر دوره های آموزشی و انگیزشی به صورت آنلاین برگزار می شوند. سایت شما می تواند برگزارکننده برخی از این دوره ها باشد.

 

  1. ساخت سایت فروشگاه فروش دوره های آموزشی

اگر شما در یک زمینه خاص تخصص دارید و به آموزش آن علاقه مند هستید، می توانید ویدیو ها و دوره های آموزشی مربوط به آن را تهیه کنید و در فروشگاه اینترنتی فایل خود به فروش برسانید. حتی می توانید دوره های آموزشی اساتید دیگر در زمینه های مختلف را جمع آوری کنید و در فروشگاه اینترنتی فایل خود به فروش برسانید.

 

  1. ساخت سایت فروشگاه فروش فایل های صوتی و پادکست ها

امروزه پادکست ها و کتاب های صوتی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شما می توانید فایل mp4 این کتاب های صوتی و پادکست ها را موجود کنید و به فروش برسانید.

 

  1. ایجاد فروشگاه فروش فایل پی دی اف کتاب ها (ایبوک)

امروزه مردم اکثرا در اینترنت به جستجوی کتاب های مورد نیازشان می پردازند. پس برای فروش کتب یا جزوات درسی نیازی نیست آنها را به صورت فیزیکی تهیه کنید، بلکه تنها با تهیه فایل پی دی اف آن ها می توانید آنها را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید.

 

  1. راه اندازی فروشگاه فروش فیلم و موسیقی

شما می توانید کیفیت ها و نسخه های مختلف فیلم ها و موسیقی ها را موجود کنید و به فروش برسانید. همچنین می توانید به ازای دریافت مبلغی به صورت ماهانه به مخاطبان خود امکان بدهید، این فایل ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

 

  1. ایجاد سایت فروش فایل نصب بازی

امروزه به تعداد گیمرها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری افزوده شده است و این افراد همواره دنبال نسخه های جدید بازی ها هستند. شما می توانید در فروشگاه خود فایل انواع بازی ها را به فروش برسانید. همچنین شما می توانید در ازای دریافت مبلغی، به مخاطبان خود امکان بازی آنلاین در سایت را بدهید.

 

  1. ایجاد سایت فروش دانلود نرم افزار و اپلیکیشن

امروزه برای لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند، انواع نرم افزار و اپلیکیشن نیاز است. می توانید فایل دانلود های انواع نرم افزارها و اپلیکیشن ها برای نسخه های مختلف ویندوز و اندروید را موجود کنید و به فروش برسانید.

ساخت فروشگاه اینترنتی فایل

 

هزینه ساخت فروشگاه فایل

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فایل شما به جای اجاره یا خرید مغازه، به خرید هاست نیاز دارید که سالانه هزینه آن را پرداخت میکنید. هزینه آن بسته به حجم مورد نیاز شما متغیر است. همچنین باید از یک فروشگاه ساز فایل کمک بگیرید که هزینه آن نیز بر اساس نوع طراحی و امکانات آن متغیر است. تیم وب پویا برای ساخت فروشگاه فایل، سایت ساز آماده حرفه ای دارد که با کمترین هزینه ممکن ارائه شده است. با مراجعه به صفحه طراحی سایت فروش فایل میتوانید هزینه و امکانات آن را مشاهده نمایید.

  

بروزرسانی در یکشنبه, 08 مهر 1403 10:59

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا