پرفروش ترین محصولات اینترنتی کدام است؟

شنبه, 22 ارديبهشت 1403 11:20
امتیاز شما به این مطلب
(36 رای‌ها)

پرفروش ترین محصولات اینترنتی

  

راه اندازی فروشگاه های اینترنتی به دلیل دسترسی آسان تر، صرف هزینه کمتر و… در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ اما نوع محصولی که برای فروش انتخاب میکنید، تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین کالاهای اینترنتی و بهترین محصولات برای فروش اینترنتی را معرفی کنیم و در ادامه یاد بگیریم که چگونه می توان به درستی، کسب و کار اینترنتی خود را راه بیاندازیم. 

پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران

پیش از آن که اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کنید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که چه فروشگاه اینترنتی بزنیم؟ چه محصولی در اینترنت بفروشیم؟ به همین خاطر در ادامه، به معرفی پر فروش ترین محصولات اینترنتی و پرفروش ترین وسایل مورد نیاز مردم می پردازیم. شناخت محصولات پر فروش در ایران و قرار دادن آن ها در یک فروشگاه اینترنتی، سود و درآمد بسیاری خواهد داشت. 

لیست اجناس پرفروش عبارتند از:

  1. محصولات  آرایشی و بهداشتی

یکی دیگر از بهترین کالاها برای فروش اینترنتی، محصولات آرایشی و بهداشتی است. توجه عمده مردم، خصوصا بانوان در زمینه بهداشت و زیبایی سبب شده است، ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی، به ویژه اگر کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا داشته باشند؛ جزو پرفروش ترین کالای اینترنتی به حساب بیایند. یکی از وب سایت های پرفروش در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی سایت خانومی است. این فروشگاه با ارائه تخفیف در مناسبت های مختلف و همچنین تنوع محصولی بالا، توانسته در میان مردم جایگاه خوبی داشته باشد.

نمونه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

⇦ مشاهده نمونه کار

  1. لوازم جانبی موبایل و قطعات الکترونیکی

تنوع بالای این نوع محصولات، سبب شده است که لوازم جانبی موبایل و قطعات الکترونیکی جزو پرفروش ترین محصولات اینترنتی و کالاهای پر تقاضا در ایران به حساب بیایند؛ زیرا در یک فروشگاه اینترنتی، مشتری امکان دیدن همه مدل ها را به آسانی خواهد داشت به ویژه اگر فروشگاه شما امکان مقایسه و جستجو محصولات را هم داشته باشد، در جذب مشتری بسیار موثر خواهد بود. با مشاهده نمونه کار فروشگاه اینترنتی موبایل می توانید به امکانات مورد نیاز برای این نوع فروشگاه پی ببرید.

پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد پر فروش ترین محصولات اینترنتی گوش بدهید:

 

  1. اکسسوری ها

از دیگر محصولات خاص برای فروش، اکسسوری ها هستند. این روزها فروشگاه اینترنتی اکسسوری طرفداران زیادی دارد و جزو وسایل پرفروش در فروشگاه اینترنتی هستند. اما اکسسوری چیست؟ به تمام لوازم جانبی در دنیای مد و فشن گفته می شود که می تواند شامل: جواهرات و زیورآلات، کمربند، کراوات، ساعت و… باشد. درخواست بالای این مدل از محصولات به صورت آنلاین بسیار قابل توجه است. 

 

  1. عطر و ادکلن

یکی از پرفروش ترین کالاهای اینترنتی، عطر و ادکلن ها هستند که در میان همه ی مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و فروش این محصولات به صورت آنلاین به تازگی در میان مردم جایگاه خوبی پیدا کرده است. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که خرید عطر و ادکلن آنلاین کمی برای مردم سخت است؛ چرا که امکان بو کردن آنها را از نزدیک ندارند.

برای حل این مشکل شما باید در قسمت توضیحات ذکر کنید که برای مثال این عطر ترکیبی از بوی چوب و لیمو است. یا اگر عطر معروفی با رایحه مشابه آن وجود دارد، این نکته را حتما بیان کنید. به این شکل مشتری می تواند رایحه عطر ها را متوجه شده و برای خرید رغبت بیشتری داشته باشد.

نمونه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

⇦ مشاهده نمونه کار

  1. کتاب و سرگرمی

یکی دیگر از پرفروش ترین اجناس در بازار ایران، کتاب و محصولات سرگرمی است. فروش کتاب های الکترونیکی و صوتی، امروزه به دلیل مشغله زیاد مردم و قیمت بالای کاغذ، در میان مردم دارای محبوبیت ویژه ای است؛ به همین دلیل نمونه طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب به شدت زیاد شده است. وسایل سرگرمی که می تواند شامل: بازی های فکری، بازی های رایانه ای و … باشد نیز به دلیل اینکه متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است، گزینه ی خوبی برای فروش به صورت آنلاین است. 

علاوه بر این نوشت افزارهایی شامل انواع دفتر، مداد و دیگر لوازم التحریر ها نیز جزو پرفروش ترین کالاهای اینترنتی در ایران محسوب می شوند. همچنین شما می توانید پک هایی را شامل دفتر، خودکار، مدادرنگی در مدل های مختلف آماده کنید و آنها را نیز در دسته بندی جداگانه ای در سایت قرار دهید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی

⇦ مشاهده نمونه کار  

  1. سخت افزار و نرم افزار های کامپیوتر

سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری جزو پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران هستند. در واقع دسترسی سریع به نرم افزارها و مشاهده لیست سخت افزارهای موجود در فروشگاه شما، می تواند به فروش بیشتر این نوع محصولات کمک کند.

از وب سایت هایی که به صورت تخصصی در زمینه نرم افزار فعالیت می کند، میتوان سافت 98 را مثال زد که در حال حاضر یکی از سایت های مرجع نرم افزارهای کامپیوتری در ایران است.

 

  1. پوشاک 

در پاسخ به سوال چه محصولاتی بیشترین فروش اینترنتی را دارند؟ می توان به پوشاک اشاره کرد. این نوع کالا جزو یکی از اصلی ترین نیاز مردم و کالاهای پرفروش اینترنتی است؛ اگر امکان مرجوعی داشته باشد و از کیفیت بالا نیز برخوردار باشد، جزو پرفروش ترین محصولات به حساب می آید. شما می توانید علاوه بر فروش پوشاک در سایت خود، بخشی را برای فروش کیف، کفش یا هر آنچه میتواند در کنار پوشاک خریداری شود، اضافه کنید.

سپس کافیست در تصاویر محصولات خود از کیف یا کفش موجود در سایت استفاده کنید و مشتری را برای خرید آن نیز راهنمایی کنید؛ به این صورت توانسته اید هر آنچه کاربر نیاز داشته را به او معرفی کرده و همزمان فروش بیشتری را نیز تجربه کنید.

 پرفروش ترین اجناس اینترنتی

⇦ مشاهده نمونه کار

  1. خوراکی و دمنوش ها

یکی دیگر از پرفروش ترین اجناس اینترنتی و محصولات مورد نیاز مردم، خوراکی ها و دمنوش ها هستند. فروش آنلاین هر نوع خوراکی از جمله خشکبار، مواد پروتئینی، شکلات های خاص و زیبا  و … همچنین دمنوش های لاغری و درمانی، جزو محصولات مناسب برای فروش آنلاین هستند. 

 

  1. بمب حمام و صابون

یکی از محصولاتی که به راحتی می توانید آن را درست کنید و به صورت اینترنتی بفروشید، بمب حمام و صابون است. با کمی جستجو در اینترنت نحوه ساخت این محصول برای شما نشان داده میشود. این روزها استفاده از انواع بمب حمام یا صابون های فانتزی و دست ساز با خاصیت های مختلف، به شدت در میان مردم به ویژه بانوان طرفدار پیدا کرده است. 

شما می توانید در این زمینه وب سایت سلیمی اورگانیک را مشاهده کنید و از آن ایده بگیرید.

 

  1. جعبه های کادویی

یکی دیگر از پرفروش ترین محصول اینترنتی، جعبه های کادویی است. جعبه های کادویی امروزه طرفداران زیادی دارد؛ منظور از جعبه های کادویی این است که پک های مختلفی را برای تمامی سنین و افراد آماده کنید. به عنوان مثال می توانید پک بهداشتی را برای آقایان با چیدمان و بسته بندی شیک و خلاق آماده کرده و در سایت خود قرار دهید. به این صورت افراد مختلف می توانند برای تهیه آنها به شما مراجعه کنند. 

 

  1. کیک و شیرینی

کیک و شیرینی و به طور کلی دسر ها، از محصولات پرفروش در ایران به حساب می آیند. بنابراین می توان کیک و شیرینی را بهترین محصول برای فروش اینترنتی در نظر بگیریم. این را در نظر بگیرید که برای هر کاری خلاقیت داشته باشید؛ این خلاقیت در تزیین کیک و دسر ها و یا حتی در نحوه بسته بندی محصولات میتواند باشد. همچنین افراد زیادی وجود دارند که به سبب تغییر سبک زندگیشان شکر یا تخم مرغ استفاده نمی کنند؛ شما می توانید علاوه بر تولید کیک و شیرینی های معمولی، نوع رژیمی آن را نیز پخته و در دسته بندی جدا از سایت معرفی کنید.

 پرفروش ترین اجناس در بازار

  1. محصولات هنری

یکی از پرفروش ترین محصولات در ایران، صنایع دستی و محصولات هنری است. این نوع محصولات شامل شمع های دست ساز، قاب های نقاشی شده، مجسمه های هنری و .. می باشد. فروش این نوع محصولات در وب سایت خود گزینه خوبی برای جذب مشتری از همه قشر و سنی خواهد بود. شما می توانید علاوه بر محصولات هنری، صنایع دستی شهر خودتان یا سایر شهر ها را نیز بفروشید و اقدام به طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی بکنید.

 

  1. تیشرت و محصولات چاپی

یکی از جدیدترین محصولات پرفروش اینترنتی، تیشرت های چاپی میباشد. کافیست کمی طراحی گرافیکی بلد باشید و طرح های خلاقانه آماده کنید. این طرح ها را نیز میتوانید علاوه بر تیشرت، بر روی محصولات مختلف دیگری مانند ماگ یا انواع لیوان چاپ کنید.

 

  1. لوازم منزل

یکی از پرفروش ترین محصولات در دیجی کالا، لوازم منزل است که در سال 1398 رتبه اول محصولات پر فروش را به خود اختصاص داد. این موضوع نشان می دهد که لوازم خانه چقدر طرفدار داشته و می تواند گزینه خوبی برای فروشگاه های اینترنتی باشد. از آنجایی که این محصولات حاشیه سود زیادی دارند، می توانند در یک مدت زمان کوتاه شما را به درآمد بالا برسانند. 

پر فروش ترین اجناس اینترنتی  

⇦ مشاهده نمونه کار

  1. محصولات حیوانات خانگی

یکی از محصولات پرفروش در ایران، محصولات پت ها یا حیوانات خانگی است. امروزه حیوانات خانگی تنها یک حیوان محسوب نمی شوند، بلکه به عنوان عضوی از خانواده به حساب می آیند. طبق آخرین آمار تا سال 2025، هزینه محصولات حیوانات خانگی به 270 میلیارد دلار در سال خواهد رسید. هر حیوانی محصولات خاصی را نیاز دارد که صاحب آن وظیفه تامین آن را دارد. 

لوازم حیوانات خانگی به سه دسته سلامت، سرگرمی و تغذیه تقسیم می شود. شما می توانید با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی مخصوص محصولات حیوانات خانگی، فروش زیادی را تجربه کنید. برای این کار کافیست از بهترین " شرکت طراحی سایت " کمک بگیرید.

برخی از محصولات پر فروش حیوانات خانگی عبارت است از:

  • ظروف عذا
  • خوراکی های حیوانات و خوراکی های تشویقی
  • اسباب بازی های الکترونیکی گربه
  • تخت حیوانات خانگی

پرفروش ترین محصولات اینترنتی

⇦ مشاهده نمونه کار

  1. دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

یکی دیگر از بهترین اجناس برای فروش اینترنتی، دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی می باشد. امروزه اغلب ساختمان ها برای افزایش امنیت به دوربین ها مداربسته و سیستم های امنیتی مجهز هستند. برای داشتن پرفروش ترین آنلاین شاپ می توانید، انواع دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی را در فروشگاه خود بفروشید. شما می توانید در ادامه نمونه کار طراحی شده در همین زمینه را می توانید مشاهده کنید:

novinsazehofficial

 ⇦ مشاهده نمونه کار

  1. کالاهای ورزشی و بدنسازی

یکی دیگر از محصولات پرفروش اینترنتی، کالاهای ورزشی و بدنسازی است. این محصولات که شامل لباس های ورزشی، تجهیزات باشگاهی، مکمل های غذایی و ... می شود، بیشترین فروش را در اینترنت دارند. چرا که در حال حاضر اغلب مردم به دنبال تناسب اندام خود هستند؛ پس راه اندازی فروشگاه اینترنتی کالاهای ورزشی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. 

نمونه فروشگاه اینترنتی محصولات ورزشی 

 ⇦ مشاهده نمونه کار 

 

چه فضایی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی مناسب تر است؟

 اکنون که متوجه شدید فروش انلاین چه چیزی سود بیشتری دارد و چه محصولی در اینترنت بفروشیم، بهتر است شما را با فضایی مناسب برای فروش اینترنتی آشنا کنیم.

اینستاگرام یا وب سایت فروشگاهی؟

 

همانطور که پیشتر گفتم، راه اندازی فروشگاه تنها در شبکه های اجتماعی کافی نیست. همانطور که میدانیم خطر فیلتر شدن شبکه های اجتماعی وجود دارد و همین امر می تواند، تنها در یک شب تمام تلاش شما را نابود کند. علاوه براین، با فروش در شبکه های اجتماعی امکانات شما محدود بوده و گاهی دیده شده است که محصولی را به اشتباه برای کسی ارسال کرده و یا حتی در محاسبات خود به اشتباه می افتند. اما اجناس پر فروش اینترنتی را در کجا بفروشیم؟

همین موارد گفته شده، می تواند دلیل خوبی برای ساخت یک وب سایت فروشگاهی باشد. یک وب سایت فروشگاهی تمام امکانات شبکه های اجتماعی را دارد و علاوه بر این ها امکان اتصال به درگاه های بانکی، مقایسه چندین محصول برای مشتری، عدم اشتباه در محاسبات و موجودی محصولات، امکان گرفتن نماد الکترونیکی برای جلب اعتماد مشتری، دسترسی 24 ساعته، سبد خرید و  بسیاری خدمات دیگر که در افزایش درآمد شما و بهبود کسب و کار خود می تواند موثر باشد.

 

چگونه یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید؟

اکنون که با بیشترین کالای مورد نیاز مردم در اینترنت آشنا شدید، داشتن وب سایت فروشگاهی کار دشواری نیست و مشاوران ما شما را در این امر یاری خواهند کرد.

ساخت سایت فروشگاهی

 ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات دیجی کالا 

فروشگاه ساز

 نمونه کارهای فروشگاهی

   

چه محصولاتی را در اینترنت بفروشیم؟

محصولات پر فروش اینترنتی که انتخاب می کنید، بایستی یک سری ویژگی ها داشته باشند. در ادامه به طور کامل آن ها را توضیح می دهیم.

مزایای وب سایت فروشگاهی

 

1. محصولات مورد علاقه خود برای فروش

بهتر است که محصولی را برای فروش انتخاب کنید که اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید. فروش محصولات مورد علاقه خودتان که دانش و اطلاعات کافی از آنها داشته باشید، بهترین گزینه برای فروش است.

 

2. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی پر فروش

پس از مراجعه به این فروشگاه ها، باید محصولات موجود در آن ها را بررسی کرده و ببینید که کدام محصول امکان فروش به صورت تخصصی را دارد. برای مثال فروش تخصصی لوازم جانبی موبایل. سپس از بین آنها محصولی را انتخاب کنید که با شرایط و علاقه شما سازگار تر است.

 

3. فروش محصولاتی که در همه جا یافت نمی شود 

مانند برخی صنایع دستی، لباس های خاص و یا سوغاتی شهرهای مختلف که برای تهیه آن مجبوریم به آن شهر برویم. فروش محصولات کمیاب می تواند شما را به فروشگاهی مرجع و منحصر به فرد در حوزه خود تبدیل کند.

 

4. فروش محصولاتی که در آن اطلاعات کافی دارید

هر کدام از ما در یک زمینه ای تخصص و استعداد داریم، بنابراین فروش این نوع محصولات می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

5. محصولاتی که دوره مصرف داشته باشند

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین کالا برای فروش اینترنتی، این است که محصولی را انتخاب کنید که دوره مصرف داشته باشد. به عنوان مثال مواد غذایی، آرایشی بهداشتی یا پوشاک از جمله محصولاتی هستند که به صورت دوره ای خریداری می شوند. با فروش این دسته از محصولات، شانس شما برای جذب مشتری وفادار بیشتر خواهد بود. 

 

6. همخوانی محصول با فرهنگ و ذائقه مشتری

از نکات دیگری که در زمان انتخاب پرفروش ترین اجناس در بازار باید به آن دقت کنید، همخوانی محصول با فرهنگ و ذائقه مشتری است. به عنوان مثال اگر محصولات فروشگاه شما مواد غذایی یا خوراکی های مختلف است، باید با فرهنگ و ذائقه ایرانی ها همخوانی داشته باشد. اگر محصولات خاص و کم طرفدار را انتخاب کنید، قاعدتا رقبای کمتری خواهید داشت اما به مراتب فروش کمتری را نیز تجربه می کنید.

 

استفاده از گوگل ترند برای پیدا کردن نیاز بازار

گوگل ترند یکی از ابزارهای محبوب برای شناسایی نیاز بازار است؛ زمانی که شما بتوانید نیاز بازار در هر حوزه ای را شناسایی کنید، می توانید بهترین محصول را برای فروش در سایتتان انتخاب کنید. در تصویر زیر می توانید نحوه عملکرد گوگل ترند را بهتر درک کنید:

تصویر زیر نمودار مقایسه ای دو محصول با یکدیگر است؛ نمودار آبی رنگ میزان محبوبیت کلمه " صندل " و نمودار قرمز رنگ میزان محبوبیت کلمه " چکمه " را نشان می دهد. با توجه به این نمودار تقریبا از ماه آپریل یا به عبارتی اواخر فروردین ماه، میزان جستجو کلمه " صندل " بیشتر از " چکمه " بوده است. 

چرا که در این تاریخ هوا روبه گرم شدن پیش رفته و مردم لباس های بهاره و تابستانه را بیشتر می خرند. همین نمودار در ماه سپتامبر یعنی اواخر شهریور نشان می دهد که کلمه " چکمه " از کلمه " صندل " پیشی گرفته و محبوبیت آن چند برابر شده است.

به کمک تحلیل این نمودار می توانید نیاز بازار در هر ماه و فصل را شناسایی کرده و متناسب با آن محصولات فروشگاهتان را تامین کنید.

پیدا کردن نیاز بازار با گوگل ترند

اما چطور از گوگل ترند استفاده کنیم؟

برای استفاده از گوگل ترند، ابتدا لازم است تا وارد سایت google trend شوید و عبارت مورد نظرتان را سرچ کنید؛ سپس دکمه " enter " را بزنید. پس از آن باید عبارت دیگری که می خواهید با یکدیگر مقایسه کنید را وارد کنید. شما می توانید 5 واژه را به کمک این ابزار با یکدیگر مقایسه کنید. 

نحوه استفاده از گوگل ترند 

بعد از انتخاب پرفروش ترین محصولات چیکار کنیم؟

تا اینجا متوجه شدید، چه محصولاتی فروش خوبی دارند؟ پس از انتخاب پر فروش ترین محصولات اینترنتی، کار شما به اتمام نمی رسد. اکنون بایستی یک سری موارد نظیر نحوه ارسال، نگهداری و ... محصولات را بررسی کنید.

 شرایط تهیه و نگهداری محصولات را بررسی کنید

پس از آنکه لیستی از اجناس پر فروش اینترنتی را تهیه کردید، باید بررسی کنید که چگونه آن را تامین کنید.

گاهی تهیه یک محصول نیازمند صرف هزینه زیاد است که در این مرحله باید بودجه اولیه خود را بررسی کنید. گاهی نیز برای نگهداری یک محصول به یک مکان خاص نیازمند هستید. بنابراین هر کدام از محصولاتی که در لیست خود دارید، باید از نظر تهیه مواد اولیه و یا خود محصول و شیوه نگهداری آن مورد بررسی قرار بگیرد.

 

بررسی چگونگی ارسال محصولات برای مشتری

این نکته، یکی از مهمترین نکاتی است که باید آن را در نظر بگیرید. با توجه به این که فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات در شهر های مختلف است، پس باید بررسی کنید که آیا امکان ارسال محصول به این شهر هست یا نه؟ زیرا برخی از محصولات توسط اداره پست ممنوع شده و گاهی هزینه ارسال آن نیز زیاد می باشد و در نتیجه برای مشتری خرید آنلاین محصول سودآور نیست. روش های مختلفی برای ارسال کالا وجود دارد که در محتوای " انواع روش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی " آنها را بررسی کرده ایم.

  

آیا محصول انتخابی ما برای مردم ضروری است؟

هر چقدر وجود محصول انتخابی ما در زندگی مردم لازم و ضروری باشد، آن محصول فروش بیشتر و پایداری بیشتری نیز خواهد داشت. برای مثال: محصولات بهداشتی ،خوراکی ها و پوشاک از جمله محصولات پرفروش اینترنتی هستند.

 

چقدر مردم محصول شما را به صورت آنلاین می خرند؟

در این جا باید بررسی کنید که محصول شما آیا به صورت حضوری در دسترس هست یا نه؟ اگر پاسخ مثبت باشد، کمی کار شما سخت می شود و برای فروشگاه خود نیازمند خلاقیت بیشتر در فروش و داشتن امکاناتی برای مشتری هستید. علاوه بر آن، تنها بسنده کردن به شبکه های اجتماعی کافی نیست و داشتن یک وب سایت فروشگاهی در جلب اعتماد مشتری و اعتبار کار شما، تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما اگر درخواست غیر حضوری این محصول بیشتر باشد، امکان رشد شما نیز بیشتر خواهد بود.

 

آیا محصول انتخاب شده محدودیت یا ممنوعیت خاصی دارد؟

در زمان بهترین کالا برای فروش اینترنتی، باید به این نکته توجه کنید که آیا ممنوعیت یا محدودیت خاصی برای فروش آن وجود دارد یا خیر؛ برخی از محصولات غیر مجاز بوده یا نباید به صورت آنلاین به فروش برسند. بنابراین در زمان انتخاب کالا برای فروش اینترنتی، به این نکته دقت کافی داشته باشید.

 

پرفروش ترین محصولات در دیجی کالا

همانطور که می دانید دیجی کالا الگوی مناسبی برای بسیاری از فروشگاه های اینترنتی است؛ نحوه عملکرد این فروشگاه بزرگ و همچنین موفقیت هایی که کسب کرده است، عاملی برای شهرت و محبوبیت این فروشگاه شده است. اما بهتر است بدانیم که پر فروش ترین محصولات دیجی کالا چه محصولاتی هستند؟ شما نیز می توانید با ایده گرفتن از آنها یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر راه اندازی کنید:

پر فروش ترین محصول دیجی کالا

خانه و آشپزخانه 21.9 درصد از فروش کل دیجی کالا را به خود اختصاص داده است.

  • رتبه دوم به خوراکی و آشامیدنی با 19.4 درصد اختصاص دارد.
  • کالاهای دیجیتال 18.2 درصد کل فروش دیجی کالا را دارند.
  • آرایشی، بهداشتی و سلامت 17 درصد
  • مد و پوشاک 8.1 درصد
  • کتاب، هنر و لوازم التحریر 6.1 درصد
  • ورزش و سفر 3.4 درصد
  • خودرو، ابزار و اداری 3.1 درصد
  • اسباب بازی و لوازم کودک 2.8 درصد 

 

پر فروش ترین محصولات آمازون چیست؟

همانطور که دیجی کالا در داخل کشور پر فروش ترین فروشگاه اینترنتی محسوب می شود، آمازون نیز در سطح جهانی یک فروشگاه با محصولات متنوع با فروش بالا شناخته شده است. به طور کلی میزان فروش تمامی اجناس در فروشگاه های اینترنتی ثابت نمی باشد؛ چرا که برخی از محصولات در یک دوره زمانی خاص مصرف بیشتری دارند. اما به صورت کلی محصولات زیر را می توان از پر فروش ترین محصولات در آمازون دانست:

  • لباس، کفش و اکسسوری
  • لوازم الکترونیکی
  • اسباب بازی و انواع کنسول های بازی

 

نتیجه گیری:

در این مطلب شما را با پرفروش ترین کالا در ایران آشنا کردیم. با توجه به مطالب گفته شده، نتیجه میگیریم که تنها انتخاب پرفروش ترین محصولات کافی نیست و علاوه بر آن باید به تمام نکات گفته شده از جمله تهیه محصول، ارسال برای مشتری، نیاز جامعه به آن محصول، خدمات ارائه شده به مشتری و از همه مهم تر فضای فروش محصول مورد نظر توجه کنیم؛ پس با رعایت همه ی موارد ذکر شده میتوان یک فروشگاه اینترنتی پرفروش داشته باشید. اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای هر نوع محصولی دارید، فروشگاه ساز وب پویا می تواند به شما کمک کند. شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و قرار دادن پرفروش ترین محصول در ایران، بیشترین سود را کسب نمایید.

تماس با وب پویا

بروزرسانی در شنبه, 22 ارديبهشت 1403 11:20

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا