دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

شنبه, 18 فروردين 1403 13:02
امتیاز شما به این مطلب
(17 رای‌ها)

دلیل موفقیت سایت دیوار

 

از زمان ورود سایت های نیازمندی، دیگر افراد به دنبال خواندن آگهی ها در روزنامه نمی روند؛ زیرا این سایت ها هزینه روزنامه ها را نداشته و در هر زمان ومکان در دسترس هستند. در این بین، سایت دیوار نسبت به دیگر وب سایت های نیازمندی موفقتر بوده است. در این محتوا دلیل موفقیت سایت دیوار را بررسی کرده ایم.

دلایل موفقیت سایت دیوار چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که طراحی سایت شبیه دیوار متفاوت تر از سایت های دیگر، نیازمندی است. اما اصلی ترین دلیل موفقیت سایتی مشابه دیوار تغییر رویکرد در سیستم های نیازمندی است. الگوی کاری قالب سایت دیوار به عنوان یک طراحی سایت آگهی منطبق با الگوی سایت های نیازمندی خارجی است بدین معنی که آگهی رایگان در سایت دیوار از اهمیت زیادی برخوردار است. 

اگر بخواهیم به صورت اجمالی در مورد دلایل موفقیت سایت دیوار نکاتی را برای شما بیان کنیم باید به نکات زیر اشاره کرد:

  1. طراحی کاربر پسند این سایت از مهمترین عوامل موفقیت این سایت است، به گونه ای که استفاده از آن را برای تمام اقشار جامعه راحت و ممکن ساخته است.
  2. یکی دیگر از عوامل محبوبیت این سایت استفاده از شماره تلفن همراه برای ثبت نام به جای ایمیل است که کاربران با صرف هزینه کم و با داشتن اندکی معلومات می توانند از این سایت و امکاناتش به راحتی بهره مند شوند.
  3. ثبت راحت آگهی در سایت و اپلیکیشن دیوار. بله راحتی کار با یک سایت و اپلیکیشن بسیار مهم است. طراحی سایت و اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که هر فردی با هر میزانی از دانش بتواند از امکانات یک سایت استفاده نماید.
  4. دسته بندی منظم و قابل فهم برای همه
  5. امکان ثبت آگهی به صورت رایگان

اکنون با شرح هر یک از مورد فوق با ما همراه باشید. 

1- درج آگهی بدون نیاز به ثبت نام

یکی از دلایل موفقیت سایت دیوار، امکان درج آگهی بدوم ثبت نام در سایت است. بسیاری از کاربرانی که از سایت دیوار استفاده می کنند، دانش کافی برای استفاده از وب سایت را ندارند. از طرفی افراد کمتری ترجیح می دهند زمانی را برای ثبت نام و انتخاب رمز های پیچیده آن هم برای یک سایت آگهی صرف کنند. اصلا چه اهمیتی دارد که رمز شما در یک سایت درج آگهی ساده باشد یا پیچیده؟ 

سایت دیوار با آگاهی از این موضوع و از همه مهم تر با در نظر گرفتن راحتی کاربران مختلف، شرایطی را فراهم کرده است تا بدون نیاز به ثبت نام به راحتی از سایت استفاده کنید. 

 

2 - امکان استفاده از خدمات سایت به صورت رایگان

سایت دیوار از هر سایت نیازمندی دیگری معروف تر و جذاب تر است. دلایل بسیاری وجود دارد که این سایت را از سایر سایتهای نیازمندی، معروف تر کرده است. سایت دیوار به گونه ای پر طرفدار است که نه تنها در اینترنت و فضای مجازی از رقبای خود جلوتر است بلکه چاپ های سنتی را دچار مشکل کرده است. ولی بزرگترین دلیل موفقیت سایت دیوار تغییر شیوه کاری آن می باشد. اگر شما قصد انتشار آگهی را در سایت های نیازمندی دارید، متوجه خواهید شد که قرار دادن آگهی در سایت نیازمندی دیوار رایگان است؛ ولی در مورد بقیه سایت های نیازمندی اینگونه نیست.

اگر با تاریخچه سایت دیوار آشنایی داشته باشید؛ قطعا می دانید سایت نیازمندی دیوار از سایت های نیازمندی خارجی الگو می گیرد، به همین دلیل عملکرد این سایت با بقیه سایت های نیازمندی متفاوت است. تفاوت روش دیوار با بقیه سایت های نیازمندی در اهمیت آگهی های رایگان است. در طراحی سایت مشابه دیوار و یا تبلیغات نیازمندی های چاپی اگر افراد قصد انتشار آگهی خود را داشته باشند با توجه به هزینه ای که برای آگهی پرداخت می کنند به تبلیغاتشان اهمیت داده می شود، یعنی هر قدر هزینه بیشتری پرداخت کنند آگهی آن ها بزرگتر و بالاتر از بقیه آگهی ها قرار می گیرد.

دلایل موفقیت سایت دیوار 

در دیگر سایت های نیازمندی، تبلیغات و آگهی ها بدین صورت است: تبلیغات ویژه طلایی، الماسی و... و یا 1 یا چند ستاره هستند و از این طریق درآمدزایی می کنند. ولی سایت نیازمندی دیوار، آگهی های رایگان نیز مانند آگهی های غیر رایگان اهمیت دارند به همین دلیل این سایت بین مردم محبوبیت دارد و همه این سایت را می شناسند و همین دلیل باعث تشویق افراد به استفاده از این سایت و اپلیکیشن این سایت می شود.

اگر کسی بخواهد تبلیغاتش در سایت دیوار اهمیت بسیاری داشته باشد، با پرداخت هزینه ای کم می تواند از قابلیت نردبان و فوری استفاده کند. این قابلیت بدین صورت است که زمانی که آگهی خود را منتشر کردید بعد از مدتی این آگهی باز بالای صفحه می آید و مانند بقیه آگهی های دیگر که منتشر می شود با انتشار آگهی جدید آگهی های غیر رایگان پایین می روند و مجددا آگهی غیر رایگان بالا می آید. کلمه معادل این قابلیت در انگلیسی bump ad می باشد. ولی بقیه افراد نمی توانند تشخیص دهند کدام آگهی رایگان و کدام غیر رایگان است.

 

3- قابلیت فوری کردن تبلیغات

راه دوم درآمدزایی سایت دیوار، از طریق استفاده از قابلیت فوری کردن تبلیغات است. مثلا کاربرانی که قصد انتشار آگهی در سایت دیوار را دارند با پرداخت هزینه ای کنار آگهی شان برچسب فوری قرار می گیرد و در دسته خاصی قرار دارد. باز هم در لیست تمامی آگهی ها هیچ فرقی با آگهی های رایگان ندارد. روش این نیازمندی کاملا الگو گرفته از یک سایت نیازمندی در آمریکای شمالی است.

روش‌هایی که در این مطلب گفته می شود تنها دلایل موفقیت سایت دیوار نیست سایت دیوار یک شیوه جدید در ایران ارائه کرد و می دانید انسان همیشه از روش‌ها و شیوه های جدید استقبال می کنند، پس این یک دلیل مهم دیگر برای موفقیت سایت دیوار است. 

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟ 

4 - قابلیت اتصال اپلیکیشن به سایت

در گذشته بخشی به نام وب سایت موبایل در وب سایت ها ایجاد می کردند که این بخش جدا از وب سایت اصلی بود و آدرسی مانند mobile.domain.com و یا domain.com/mobile را برای آن انتخاب می کردند که این تکنولوژی دیگر قدیمی شده است اما، هنوز بعضی از سایت های ایرانی از آن استفاده می کنند.

با ابداع روش طراحی واکنشگرا وب سایت، تنها یک نسخه از وب سایت ایجاد می شود و نسخه موبایل و دسکتاپ آن یکی است. در طراحی سایت دیوار از این تکنولوژی استفاده می شود یعنی شما با وارد کردن یک آدرس در رایانه و یا دستگاه موبایل خود، طراحی سایت دیوار با توجه به رزولوشن صفحه نمایش دستگاه شما تغییر می کند.

دلیل دیگر موفقیت سایت نیازمندی دیوار و محبوبیت آن در بین عموم، اتصال راحت از طریق موبایل به سایت است که با روش های زیر صورت می گیرد.

  1. روش اول وب سایت موبایل
  2. اپلیکیشن موبایل

 

5 - قابلیت استفاده از امکانات سایت با شماره موبایل

از دیگر دلایل موفقیت سایت دیوار می توان به قابلیت استفاده از امکانات سایت تنها با شماره موبایل اشاره کرد. کاربران می توانند با وارد نمودن یک شماره موبایل، فعالیت هایی همچون انتشار آگهی، ویرایش آگهی قبلی و ... را به راحتی انجام دهند. بسیاری از سایت های آگهی و مارکت پلیس مراحل طولانی برای استفاده کاربران از امکانات سایت خود در نظر می گیرند. همین موضوع باعث نارضایتی کاربران شده و بر تجربه کاربری نیز تاثیر می گذارد.

موفقیت با طراحی سایت شبیه دیوار

6- سئو و تبلیغات

یکی دیگر از علل موفقیت سایت دیوار برخورداری از سئو قدرتمند و تبلیغات موثر در فضای اینترنت است. همچنین می توان گفت برند دیوار به افزایش سئو آن کمک کرده است. 

 

7- سرعت بارگذاری بالای سایت

یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش سئو سایت دیوار، سرعت بارگذاری آن است. سرعت بارگذاری سایت به طور مستقیم در سئو سایت تاثیر نمی گذارد، اما در تجربه کاربری بسیار موثر است. 

 

8- قابلیت تشخیص تصاویر تکراری

در صورتی که برای معرفی محصولاتتان در سایت دیوار از تصاویر کپی و موجود در سایت استفاده کنید، با خطا مواجه می شوید. سایت دیوار با تشخیص تصاویر تکراری، کاربران را به تهیه تصویر واقعی از محصولات تشویق می کند.

 

9- رابط کاربری بالا

یکی دیگر از دلایل موفقیت سایت دیوار، رابط کاربری بالای آن است. فرآیند جستجو های پیشرفته در دیوار بسیار ساده است به این صورت که هر فردی با هر میزان دانشی می تواند با آن کار کند و نیاز های خود را برطرف نماید. انجام فعالیت های دیگری مثل: درج آگهی، بارگذاری تصاویر، نردبان کردن آگهی و .. در دیوار آسان است و اغلب افراد بدون کمک می توانند آن ها را انجام دهند.

 

پیشنهاد ما به شما

یکی از راهکارهایی که به شما کمک می کند تا موفقیت بیشتری را کسب کنید، الگو گرفتن از افراد و کسب و کارهای موفق در همان حوزه است. به عنوان مثال وب سایت دیوار الگو گرفته از یک سایت درج آگهی در آمریکای شمالی است. شما نیز می توانید با الگو گرفتن از سایت دیوار و با پیاده سازی ایده های جدید، کسب و کاری تازه را راه اندازی کنید.

یکی از پیشنهاد های ما برای ایده های کسب درآمد مثل دیوار راه اندازی سایتی مشابه دیوار اما با ایده جدید است؛ از طرفی شما می توانید با قرار دادن قابلیت هایی در سایت، رضایت افراد بیشتری را جلب کنید. یکی از این قابلیت های مهم، تفاوت قائل شدن بین مشتری عادی و وفادار است. یعنی برای کاربرانی که چندین بار از سایت شما استفاده کرده اند، امکانات و مزایای خاصی را در نظر بگیرید. با این کار او را به استفاده بیشتر از سایتتان تشویق خواهید کرد.

 

هزینه طراحی سایت دیوار با وردپرس

یک سایت و اپ شبیه دیوار برای خودت!

طراحی سایت شبیه دیوار در وب پویا با امکانات پلتفرم دیوار و حتی بالاتر ارائه شده است. با کمک این سایت ساز با کمترین هزینه و در سریعترین زمان، کسب و کاری با ایده نو، به سبک دیوار راه اندازی کنید.

شروع قیمت از:

5.200.000 تومان

   طراحی سایت دیوار

  

نحوه کسب درآمد سایت دیوار چگونه است؟

اگر تا کنون در وب سایت دیوار آگهی هم ثبت نکرده باشید، به احتمال زیاد آگهی‌های این سایت را دیده‌اید. همان طور که می‌دانید هر کسی می‌تواند بدون ثبت نام و به صورت رایگان در این سایت آگهی درج کند. بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که درآمد سایت دیوار از کجاست و این سایت چگونه کسب درآمد می‌کند؟ در ادامه این مطلب با راه های کسب در آمد سایت دیوار و نمونه‌های خارجی این سایت آشنا می‌شویم.   

درآمدزایی با طراحی سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار

  • تمدید کردن آگهی

آگهی‌هایی که به طور رایگان در دیوار درج می‌شوند، بعد از یک ماه از سایت حذف خواهند شد. اما شما می‌توانید با پرداخت مبلغی آگهی خود را تمدید کنید. با تمدید کردن آگهی و طولانی شدن مدت زمان بودن آگهی در سایت نه تنها کاربران مستقیم سایت دیوار آگهی شما را خواهند دید بلکه به احتمال زیاد آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل نیز قابل مشاهده خواهد بود و جویندگان مرتبط با آگهی شما به این ترتیب نیز می‌توانند شما را بیابند.

  • قابلیت نردبان

آگهی‌های درج شده در دیوار بر اساس تاریخ ثبت آگهی نشان داده می‌شوند. به این ترتیب که کاربر سایت ابتدا آگهی‌هایی را می‌بیند که اخیرا درج شده‌اند و هر چه از زمان درج آگهی بگذرد، آگهی پایین رفته و احتمال دیده شدنش کم می‌شود. اما اگر بخواهید آگهی‌تان برای مدتی در صدر آگهی‌ها قرار بگیرد، می‌توانید با پرداخت مبلغی به سایت دیوار از امکان نردبان استفاده کنید. نردبان گزینه‌ای است که در صورت استفاده از آن آگهی شما برای مدت معینی در صدر آگهی‌ها می‌ماند. شاید فکر کنید با حذف و درج دوباره آگهی هربار می‌توانید آن را به شکل رایگان به صدر ببرید، اما با توجه به اینکه آگهی شما در سرور سایت حفظ می‌شود، دیوار تکراری بودن آگهی را تشخیص داده و مانع از این کار خواهد شد.

  • زدن برچسب فوری

دیوار این قابلیت را دارد که بتوانید بر روی آگهی خود برچسب فوری درج کنید، اما برای این کار باید هزینه پرداخت نمایید. با پرداخت یک مبلغی سایت دیوار برای مدت سه روز یک برچسب قرمز رنگ بر روی آگهی شما با مضمون فوری زده و آگهی به شکلی ویژه نمایش داده می‌شود. این برچسب باعث می‌شود تا آگهی شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

  • قرار دادن نام سایت در آگهی

شما نمی‌توانید در آگهی‌هایی که در سایت دیوار درج می‌کنید، آدرس وب سایت خود را قرار دهید مگر اینکه مبلغی پرداخت کنید. با پرداخت هزینه این امکان را خواهید داشت که لینک وب سایت خود را در آگهی خود درج کرده و به این ترتیب کاربران پس از دیدن آگهی شما در صورت تمایل می‌توانند به سایت شما نیز سر بزنند و از آن بازدید کنند.

  •   سیستم مارکت پلیس یا چندفروشندگی دیوار

مارکت پلیس درواقع بستری است که مدیر سایت برای فروشندگان فراهم می کند تا بتوانند در سایت فروش داشته باشند. سایت دیوار نیز به تازگی و با شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت یک استراتژی جدید در کار خود ایجاد کند. سایت دیوار این امکان را به کاربران خود داده است که در سایت دیوار فروشگاه خود را داشته و محصولات نو و دسته دوم را به فروش برسانند. هم اکنون دیوار به ازای فروش این کاربران کمیسیونی دریافت نمی کند، اما این خدمات را تا 3 ماه بصورت رایگان در اختیارشان قرار می دهد. متاسفانه این خدمات جدید دیوار تنها برای ساکنین تهران قابل دسترسی می باشد.

طراحی سایت مشابه دیوار

سایت های خارجی مشابه سایت دیوار

قطعا سایت‌های خارجی زیادی هستند که کارشان مشابه با سایت دیوار است. یکی از مهمترین این سایت‌ها، سایت eBay است که با هدف خرید و فروش لوازم دست دوم ساخته شده است. علاوه بر آن وب سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که فعالیتی مشابه دیوار و eBay داشته یا با این رویه کار خود را آغاز کرده‌اند اما در ادامه فعالیت خود را تغییر یا گسترش داده‌اند . برای مثال سایت آمازون در ابتدا کار خود را با خرید و فروش کتاب‌های دست دوم آغاز کرد اما امروز مهمترین فروشگاه اینترنتی برای فروش هر نوع کالای نو و کهنه است.

سایت Craigslist دیگر وب سایت خارجی مشابه با سایت دیوار است. در این سایت مانند سایت دیوار کاربران می‌توانند آگهی‌های خود را درج کنند و کالاهای دست دوم خود را فروخته و یا محصول و خدمات مورد نظر خود را بیابند. این سایت در سال 1995 شروع به کار کرده است. در این زمینه می‌توان به سایت‌های دیگری که در زیر آمده اشاره نمود:

letgo.com

OfferUp.com

sell.com

poshmark.com

  

نکته منفی سایت دیوار

مهمترین مشکلی که در مورد سایت‌هایی مشابه سایت دیوار وجود دارد، لزوم توجه بیشتر به مسائل امنیتی است. از آنجا که هر کسی می‌تواند در سایت دیوار آگهی درج کند، لازم است که کاربران برای خرید یک کالا پیش از پرداخت پول یا دریافت خدمات پولی پرداخت نکنند، مگر اینکه اطمینان کامل داشته باشند. افراد اگر در این زمینه دچار مشکل شدند باید به پلیس فتا شکایت کنند. در مورد استفاده از خود سایت مشکل خاصی توسط کاربران گزارش نشده است.

 

در پایان ...

سایت و اپلیکیشن دیوار از مهمترین و محبوب‌ترین سایت های نیازمندی در ایران است. شما با پرداخت مبلغ کم می‌توانید یک آگهی طولانی مدت و موثر در این سایت درج کنید. بعد از دیوار سایت‌های دیگری نیز به این شکل ایجاد شدند مانند شیپور که مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفتند، اما هنوز نتوانسته‌اند به اندازه دیوار کاربر و طرفدار داشته باشند. حال اگر شما قصد طراحی سایت شبیه دیوار دارید می توانید، با تیم وب پویا تماس بگیرید و یا کلمات کلیدی مانند قالب سایت دیوار، طراحی سایت مشابه دیوار و... را در گوگل جستجو کنید و سفارش طراحی سایت آگهی خود را ثبت کنید.

تماس با ما

بروزرسانی در شنبه, 18 فروردين 1403 13:02

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا