طراحی سایت گردشگری | ساخت سایت توریستی و گردشگری

یکشنبه, 15 مهر 1403 14:32
امتیاز شما به این مطلب
(12 رای‌ها)

طراحی سایت گردشگری

 

در این سال‌های اخیر راه و رسم سفر کردن مردم خیلی تغییر کرده است. در بین اطرافیان خود مواردی دیده‌ایم که از طریق اینترنت به دنبال بلیط وسیله سفر و محل اقامت خود هستند. به عبارتی بازار گردشگری مسافرت‌های اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده است به همین علت قصد داریم برای کسانی که صاحب آژانس‌های گردشگری هستند و دیگر افرادی که به سفر علاقه مند هستند، طریقه طراحی سایت گردشگری را آموزش دهیم.

طراحی سایت برای آژانس گردشگری

مهمترین دلیلی که برای راه اندازی سایت گردشگری می‌توانیم بگوییم، استناد به آماری هست  که سایت گردشگری علی بابا منتشر کرده است. بر اساس آمار گفته شده؛ در سال ۹۷ سایت علی بابا سهم بسیار زیادی از فروش بلیط‌های فرودگاهی را داشته است و در نتیجه سود زیادی کسب کرده است. اگر فکر می‌کنید با وجود علی بابا جایی برای شما نیست، اشتباه فکر می‌کنید، چرا که بازار گردشگری و مسافرت در ایران خیلی داغ است و فضا برای اینکه تمام نیازهای مخاطبان پاسخ داده شود زیاد است.

 

اما برای اینکه یک سایت گردشگری داشته باشیم چه کار باید بکنیم؟

این مژده را به شما بدهم که برای داشتن یک سایت گردشگری راه سختی ندارید، با استفاده از خدمات شرکت ما، وب پویا می‌توانید به راحتی و با هزینه بسیار مناسب سایت گردشگری خود را راه‌اندازی کنید.

برای این کار کافی است، با کارشناسان وب پویا تماس بگیرید و وب سایت گردشگری خود را در عرض ۳ الی ۴ روز کاری و به صورت مادام العمر دریافت کنید. در مورد نحوه کار کردن با سایت هم اصلاً نگران نباشید، ویدیوهایی از نحوه مدیریت سایت رایگان آماده کرده‌ایم که در اختیار شما قرار می‌دهیم و علاوه بر این به مدت یک سال از پشتیبانی رایگان وب پویا برخوردار هستید.

 

طراحی سایت گردشگری

  

ویژگی های طراحی سایت گردشگری

  • امکان جستجوی پیشرفته تورهای مسافرتی
  • فیلتر قیمت و دیگر آیتم های جستجو
  • طراحی ریسپانسیو سایت توریستی
  • بخش نظرات مشتریان
  • پشتیبانی آنلاین
  • راهنمای خرید و استرداد 

 

چرا طراحی سایت گردشگری و سفر؟

اگر هنوز تصمیم جدی برای ساخت وب سایت گردشگری نگرفته اید، متن زیر را بخوانید تا با لزوم طراحی سایت مسافرتی و توریستی آشنا شوید.

 

ساخت سایت گردشگری

 

1. مشتریان بیشتری دارید

در این سال‌های اخیر سبک خرید کردن مردم تغییر کرده است، همان گونه که می‌بینید اینترنت در تمام زندگی مردم جریان پیدا کرده است. اگر در گذشته خانواده‌ای قصد سفر داشتند به آژانس مسافرتی مراجعه می‌کردند و یکی از تورهای پیشنهادی را انتخاب می‌کردند، اما امروزه می‌تواند در کنار بقیه اعضای خانواده بنشینند و با جستجو در سایت‌های مسافرتی تور مد نظر خود را انتخاب کنند. در واقع تعداد کسانی که در گذشته به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کردند، خیلی کمتر شدند.

 

2. ۲۴ ساعته بفروشید

اگر یک آژانس مسافرتی آنلاین ۲۴ ساعته داشته باشید می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز خدمات رسانی کنید و فروش داشته باشید. به همین خاطر است که می‌گویند در کسب و کارهای اینترنتی در خواب هم می‌توانید پول در بیاورید. مشتریان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به سایت شما مراجعه کنند و بلیط و تور مد نظر خود را انتخاب کنند.

 

3. از خطر انقراض در امان باشید

اگرچه در کشور ما کسب و کارهای اینترنتی همچون کشور هایی مثل آمریکا و اروپا آنچنان رشدی نکرده است، اما بازار کسب و کارهای اینترنتی در فضای مجازی رو به رشد است. دیده‌ایم که در سال‌های اخیر چقدر از کسب و کارهای فیزیکی از بین رفتن و یا سهم زیادی از بازار خود را از دست داده‌اند، مثل تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی که جای تاکسی‌های تلفنی را گرفتند یا آنلاین شاپ‌های لباس و لوازم آرایشی.

بنابراین اگر می‌خواهید با وجود اینترنت هنوز هم کسب و کارتان رونق داشته باشد، بهتر است از همین امروز به فکر باشید و کسب و کار خود را به سمت اینترنتی شدن ببرید.

 

نمونه کار سایت گردشگری

نمونه کار طراحی سایت گردشگری

⇦ مشاهده نمونه کار

نمونه کار طراحی سایت گردشگری

نمونه کار طراحی سایت گردشگری

⇦ مشاهده نمونه کار

 

امکانات سایت مسافرتی و گردشگری

از جمله امکاناتی که سایت‌های گردشگری و مسافرتی باید در اختیار مشتریان قرار دهند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

 

طراحی سایت گردشگری
  • معرفی تورهای گردشگری  به همراه قیمت
  • امکان ثبت نام در تورهای گردشگری به صورت آنلاین
  • معرفی خدمات مسافربری آژانس گردشگری
  • معرفی کامل برنامه‌های هر تور مسافرتی
  • معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و دیگر کشورها
  • امکان خرید بلیط
  • گالری تصاویر و ویدیوها از تورهای اجرا شده
  • معرفی پکیج‌های تورهای ترکیبی
  • قرار دادن رضایت مسافران 

 

راهکارهایی برای افزایش درآمد از سایت گردشگری و توریستی

اگرچه همین طراحی سایت توریستی و گردشگری خود باعث افزایش درآمدتان می‌شود، اما اگر راهکارهایی را که در ادامه بیان می‌کنیم به کار بگیرید می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید.

 

  • نیچ مارکتینگ کار کنید

اولین راهکاری که می‌گوییم این است که به صورت نیچ مارکتینگ کار کنید، یعنی اینکه سعی کنید یک گوشه بازار را در دست بگیرید. به خصوص اگر اول راه هستید بهترین کار این است که به جای اینکه از همین ابتدا وارد بازار فروش تمام تورهای خارجی و داخلی شوید، در یک حوزه کار کنید برای مثال فقط در زمینه فروش تورهای جنوب یا شمال کشور فعالیت داشته باشید. اگرچه مخاطبان کمتری دارید، اما رقبایتان نیز هم کمتر است و می توانید با سرمایه کم هم خیلی سریع رشد کنید. بعد از اینکه در این بازار به خوبی شناخته شدید می‌توانید وارد بقیه بازار هم بشوید.

 

  • رویای سفر را زنده کنید

اگر بتوانی رویای سفر را در ذهن کاربران ایجاد کنید، می‌توانید مشتریان بیشتری داشته باشید. از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید و با نمایش مکان‌های جذاب تفریحی و بکر آنها را علاقمند به سفر کنید.

 

  • از مدل بازاریابی b2b استفاده کنید

b2b از مدل های بازاریابی است که منجر به فروش خدمات و محصولات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود. اما چگونه از این مدل در آژانس گردشگری استفاده کنیم؟ به این صورت که شما به عنوان یک شرکت باید خدمات و محصولاتتان را به شرکت‌های دیگر ارائه کنید. برای مثال به شرکت‌های دیگر پیشنهاد دهید تورهای شما را با هزینه کمتر و تخفیف، برای کارمندانشان تهیه کند. بدین ترتیب می‌توانید در مرحله اول مشتریانی به دست آورید که همان‌ها در ادامه به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

 

❔︎ سوالات متداول

برای مدیریت سایت گردشگری نیاز به دانش خاصی است؟

خیر؛ برای مدیریت سایت گردشگری طراحی شده توسط وب پویا نیاز به دانش خاصی ندارید. سایت‌های طراحی شده توسط تیم وب پویا به گونه‌ای هستند که هر فرد با هر میزان دانشی می‌تواند آن را مدیریت کند. علاوه بر آن فیلم‌های آموزشی از نحوه مدیریت سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

امکان تغییرات ظاهری در سایت وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی با توجه به سلیقه خود ظاهر سایت را تغییر دهید و صفحات آن را نیز ویرایش کنید.

 

سایت گردشگری من قابلیت بهینه سازی و سئو دارد؟

بله؛ ساختار سایت گردشگری طراحی شده توسط تیم وب پویا از همان ابتدا مطابق با اصول سئو می‌باشد، همچنین شما می‌توانید از خدمات سئو سایت وب پویا نیز استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب شما را بهترین و ساده‌ترین راه برای راه‌اندازی سایت گردشگری و توریستی آشنا کردیم. پیشنهاد می‌کنم اگر صاحب یک آژانس گردشگری هستید، هرچه زودتر سایت خود را راه‌اندازی کنید و به جمع کسب و کارهای اینترنتی بپیوندید. شرکت وب پویا به شما در طراحی سایت گردشگری با وردپرس کمک می کند.

 

بروزرسانی در یکشنبه, 15 مهر 1403 14:32

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا