هزینه طراحی سایت با وردپرس (تعرفه 1403)

یکشنبه, 19 فروردين 1403 13:20
امتیاز شما به این مطلب
(119 رای‌ها)

هزینه طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس

محدوده هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است. بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را، با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد. 

بنابراین می توان گفت تعرفه طراحی سایت وردپرسی، تضمین کننده کیفیت یک سایت نیست. اگر می خواهید با اطمینان، سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه گفته ایم را نیز بررسی کنید. 

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است; چرا که هر یک از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و همین عامل می تواند تعیین کننده قیمت خرید وب سایت وردپرس باشد. در ادامه به طور کامل عوامل موثر بر نرخ سفارش طراحی سایت با وردپرس را بررسی می کنیم.

سفارش ساخت سایت وردپرس

همانطور که گفتیم شما می توانید به کمک وردپرس با صرف هزینه بسیار کم، سفارش سایت حرفه ای با امکانات کامل داشته باشید؛ فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. (وردپرس چیست؟ و چه مزیت هایی دارد؟) شما می توانید انواع وب سایت را با وردپرس طراحی و آماده کنید. در ادامه این مطلب می توانید علاوه بر سفارش ساخت سایت وردپرس به لینک صفحات که در زیر آمده است مراجعه کرده و از قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز آشنا شوید.

 

 هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

هزینه ساخت فروشگاه وردپرسی

 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس برای فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی توسط وب پویا تنها در 3 روز کاری آماده خواهد شد. شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان، یکی از پکیج های صفحه زیر را انتخاب و سفارش سایت وردپرس خود را ثبت کنید:

شروع هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از :

3.900.000 تومان

فروشگاه ساز

  

هزینه طراحی سایت شبیه دیوار با وردپرس

 هزینه طراحی سایت دیوار با وردپرس

 

طراحی سایت شبیه دیوار در وب پویا با امکاناتی کاملا شبیه به دیوار و حتی بیشتر طراحی شده است. شما می توانید با کمک این سیستم با کمترین هزینه و سریعترین زمان، کسب و کاری نو مشابه دیوار راه اندازی کنید.

شروع قیمت سایت وردپرسی از:

5.200.000 تومان

طراحی سایت دیوار

   

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

 

وب سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و برند یک مجموعه یا شرکت طراحی می شود. اگر در حال حاضر ارائه کننده خدماتی هستید، با طراحی سایت وردپرسی شرکتی می توانید برندتان را در سطح اینترنت مطرح کنید. مدیریت این وب سایت کاملا فارسی بوده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. قیمت طراحی سایت شرکتی به شرح زیر است:

شروع تعرفه طراحی وبسایت وردپرس از:

6.900.000 تومان

ساخت سایت شرکتی ارزان

   

هزینه طراحی سایت وردپرسی تخفیف گروهی

 هزینه طراحی سایت تخفیف با وردپرس

 

طراحی سایت تخفیف گروهی در وب پویا با امکاناتی بیشتر از وب سایت های نت برگ و تخفیفان، امکان شروع کسب و کاری متفاوت را به شما می دهد.

شروع تعرفه سایت وردپرسی از:

4.900.000 تومان

طراحی سایت تخفیف گروهی

 

هزینه طراحی سایت املاک با وردپرس

هزینه طراحی سایت املاک با وردپرس

 

طراحی سایت املاک بهترین گزینه برای کم کردن حجم کاری و رسیدگی به مشتریان حتی در ایام تعطیل است؛ این امکان برای شما فراهم است تا با توجه به منطقه، قیمت و متراژ زمین دسته بندی های مختلفی را ایجاد کنید. با طراحی سایت املاک می توانید در هر ساعتی پاسخگوی مشتری باشید:

شروع قیمت سفارش طراحی سایت وردپرسی از:

5.900.000 تومان

طراحی سایت املاک

 

هزینه طراحی سایت خبری

 هزینه طراحی سایت خبری با وردپرس

 

طراحی سایت خبری آماده با امکانات کامل و مدیریت فارسی در وب پویا به شما عرضه می شود. با بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر می توانید درآمد زیادی را تجربه کنید.

شروع هزینه ساخت سایت با وردپرس از:

5.900.000 تومان

طراحی وب سایت خبری

 

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت املاک با وردپرس

 

طراحی فروشگاه اینترنتی در وب پویا با طراحی قالب اختصاصی متناسب با کسب و کار شما انجام می شود. حتی این امکان برای شما فراهم است تا طرح مورد نظر خود را به ما سفارش بدهید.

شروع قیمت سایت فروشگاهی وردپرسی از:

5.900.000 تومان

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

همانطور که گفتیم هزینه طراحی سایت وردپرس و قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله طراحی زیبا و کاربر پسند، کیفیت کدنویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت خرید سایت وردپرسی می‌باشد. یک جدول قیمت طراحی سایت بایستی، شامل امکانات و ویژگی های سایت به همراه تعرفه متناسب با امکانات آن باشد. شما می توانید با بررسی نمونه کارهای هر شرکت به رعایت این نکات در طراحی ها پی برده و با خیالی راحت برای سفارش سایت وردپرسی اقدام کنید. در این مطلب خدمات طراحی سایت وردپرس را توضیح داده ایم. در ادامه شما می توانید تعدادی از نمونه کارهای وردپرسی موفق تیم وب پویا را مشاهده کنید.

 

 

سوالات متداول کاربران 

 

 

هزینه طراحی قالب وردپرس

یکی از دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای آماده، امکان طراحی قالب های متنوع است؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی سایت هایی با ظاهر متفاوت برای خود طراحی کنید. طراحی قالب وردپرس را برخی از سایت ها انجام می دهند؛ یعنی شما می توانید آنچه از ظاهر سایتتان انتظار دارید را با طراح در میان گذاشته یا نمونه ای از یک سایت را به او نشان بدهید. طراح نیز با توجه به این موضوع اقدام به طراحی قالب سایت می کند. طراحی قالب یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت با وردپرس می باشد. وب پویا نیز با ارائه قالب های متنوع به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با ظاهری متفاوت و جذاب آماده کنید. برای اطلاع از تعرفه طراحی قالب وردپرس با ما تماس بگیرید.

 

سئو سایت یعنی چی؟

هر وب سایتی برای اینکه رتبه خوبی در گوگل بگیرد و در نتایج اول جستجو نمایش داده شود، نیاز به رعایت اصول و قوانینی دارد؛ به این مجموعه قوانین که مطابق با الگوریتم های گوگل تعیین شده است، سئو یا بهینه سازی سایت می گویند.

 جالب است بدانید 70% از کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند، سایت های رتبه اول تا سوم نتایج را مشاهده می کنند. پس میتوان گفت سایت هایی که دارای سئوی قوی هستند، بازدید و طبیعتا فروش بیشتری خواهد داشت.

بنابراین در انتخاب افرادی که برای سئو و یا سفارش تولید محتوا مراجعه می کنید، دقت نمایید. چراکه ممکن است قیمت سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها پایین باشد، اما به دلیل عدم تجربه و تخصص کافی، ناخواسته رتبه سایت شما را کاهش دهند و یا گوگل وب سایت شما را جریمه کند.

سئو سایت وردپرسی

 

هزینه سئو سایت وردپرسی

همانطور که گفتیم هر وب سایتی، برای بهبود رتبه خود در گوگل و جذب بازدید کننده، نیاز به پیاده سازی اصول سئو سایت دارد. به طور کلی افزایش سرعت سایت، تولید محتوا سئو شده، بهبود رابط کاربری، گرفتن رپورتاژ، بک لینک و ... از جمله اقداماتی است که باید روی هر سایتی اجرا شود تا وضعیت سئو آن، بهبود پیدا کند.

تعرفه سئو سایت با توجه به شدت رقابتی بودن کلمات کلیدی حوزه کاری شما و همچنین اشکالات فنی یک سایت مشخص می شود. سعی کنید شرکتی را برای طراحی سایت وردپرسی انتخاب کنید که خدمات سئو وردپرس را نیز ارائه دهد. چرا که معمولا طراح به وضعیت سایت ساز خود و معماری آن آشنایی کامل داشته و بهتر می توانند آن را سئو کنند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر تعرفه سایت وردپرس، هزینه سئو سایت وردپرسی است.

   

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد هزینه طراحی وب سایت با وردپرس گوش بدهید:

 

  

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت وردپرس

در تعیین قیمت پروژه وردپرس عوامل زیادی تاثیر می گذارند. در ادامه به شما می گوییم که قیمت طراحی وب سایت وردپرس به چه عواملی بستگی دارد و دستمزد طراحی سایت با وردپرس چگونه محاسبه می شود.

هزینه طراحی سایت وردپرس

  • تعیین نوع وب سایت و قابلیت های آن 

یکی از عوامل موثر بر هزینه راه اندازی سایت با وردپرس، نوع وب سایت و قابلیت های آن است. پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و فعالیت مورد نظر آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام، قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند.

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است. برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

 

بیشتر بخوانید: هزینه راه اندازی وب سایت حرفه ای

 

  • اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران یا طراحی سایت در سایر شهرها، اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس است. اصولا تجربه، تخصص و سابقه شرکت طراحی سایت در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر زیادی دارد. اما آیا راهی هست که شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنید؟

یکی از بهترین اقدامات برای تحلیل شرکت طراحی سایت، مشاهده نمونه کارهای شرکت است. در کنار بررسی نمونه کارها باید به این نکته توجه کنید که شرکتی را انتخاب کنید که سایر خدمات مانند سئو و بهینه سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی را نیز داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که نرخ طراحی سایت وردپرس ممکن است در شرکت هایی که اعتبار بالایی در این زمینه دارند، مقداری بالاتر باشد.

 

  • ظاهر سایت طراحی شده

علاوه بر اعتبار شرکت طراحی سایت وردپرس تهران، ظاهر سایت نیز در هزینه سایت وردپرس و قیمت وب سایت در ایران موثر است. طراحی رابط کاربری یا UI باید به نحوی باشد که تمام استانداردهای لازم در آن پیاده سازی شود. از آنجایی که اولین چیزی که کاربران می بینند ظاهر سایت است، پس باید به این نکته توجه زیادی شود.

از طرفی تجربه کاربر در استفاده از سایت نیز بسیار مهم است که به آن UX می گویند. هر چه یک سایت به نحوی طراحی شده باشد که کاربر در سریعترین زمان و به راحتی بتواند به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد، کاربر پسند تر است و ممکن است در هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد. 

     

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

 

  • خرید هاست یا میزبانی وب

هزینه هاست بسته به نوع فعالیت شما بسیار متفاوت است و بر قیمت طراحی سایت وردپرسی تاثیر گذار است. هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از گزینه هایی که برای طراحی سایت میتوان مورد استفاده قرار داد.

معمولا برای شروع راه اندازی طراحی سایت بهتر از هاست اشتراکی استفاده نمایید و سپس متناسب با نیاز سایت، تعداد کاربران و امکانات سخت افزاری هاست خود را ارتقا دهید. بدین ترتیب در هزینه طراحی سایت نیز صرفه جویی خواهید کرد. پیش از سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی، بایستی شرکت هاستینگ خود را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده هاست، محتوای معرفی شرکت برتر هاستینگ را حتما مطالعه کنید. هزینه طراحی سایت وردپرسی

  • چند زبانه بودن سایت

هنگام فروش سایت وردپرس چند زبانه بودن سایت نیز بر تعرفه طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار است. بسیاری از کسب و کارها محدود به ایران نبوده و با سایر کشورها در ارتباط هستند، به همین دلیل سایتشان باید به نحوی طراحی شود که از زبان دیگری نیز پشتیبانی کند. سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا روابط خود را گسترش دهند. با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید فروش و اعتبار برند خود را افزایش دهید.

به طور کلی قیمت طراحی سایت وردپرسی چند زبانه از وب سایت های معمولی، کمی بیشتر است.

 

  • درج اطلاعات یا data entry

وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد، در ابتدای امر هیچ محتوایی درون آن نیست؛ تنها چیزی که وجود دارد تعدادی متن و عکس نمونه هستند. محتوا می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، محصولات، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا برای دیتا اینتری سایت خود یک متخصص استخدام کنید تا بر اساس اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نماید. دیتا اینتری در نرخ طراحی سایت وردپرس تاثیر می گذارد.

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت. البته شرکت طراحی سایت وب پویا بدون در نظر گرفتن هزینه ای، برخی از اطلاعات اولیه سایت را نظیر اطلاعات صفحه درباره ما و تماس با ما را در سایت وارد می کند.

 

  • اضافه کردن امکانات خاص برای هر مشتری

همانطور که می دانید سایت های وردپرسی از پیش آماده شده و امکانات مشخصی را دارند؛ اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید. هر چه امکانات مد نظرتان بیشتر باشد، قاعدتا هزینه ساخت سایت وردپرسی نیز بیشتر خواهد شد. چرا که طراح مجبور است تا وردپرس را با توجه به خواسته شما سفارشی سازی کند.

 

  • آموزش نحوه کار کردن با سیستم مدیریت محتوا

پس از آنکه وب سایت خود را تحویل گرفتید، باید بتوانید به راحتی با آن کار کرده و از پنل مدیریت آن استفاده کنید. این موضوع نیازمند آموزش کار با پنل مدیریت سایت است. به طور کلی شرکت های طراحی سایت، به صورت های زیر آموزش کار کردن با سایت را به مشتریان خود ارائه می دهند :

  1. بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی وب سایت با ساخت فیلم آموزشی به کاربران خود، نحوه کار کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.
  2. برخی دیگر از طریق فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری، آموزش نحوه کار کردن و مدیریت سایت را انجام می‌دهند.
  3. عده‌ای دیگر، سایت را پس از طراحی بدون هیچ آموزشی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد. کیفیت و نحوه ارائه آموزش استفاده از سایت در هزینه طراحی سایت با وردپرس موثر است.

آموزش نحوه کار کردن با سیستم مدیریت محتوا

  • پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که در واقع این امر نشان دهنده توجه و تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است. با راه اندازی سایت، تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین بروزرسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالاتش خواهد بود.

بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت وب پویا، پشتیبانی سایت را تا مدت یک سال به صورت رایگان ارائه میدهند و پس از اتمام این زمان، در صورت تمایل مشتری با پرداخت هزینه ای، پشتیبانی ادامه خواهد داشت.

این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های طراحی سایت از همان ابتدا، هزینه ای را برای پشتیبانی در نظر می گیرند که همین امر می تواند، تعرفه طراحی وب سایت شما را افزایش دهد.

     

  • تولید محتوا برای سایت

یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس، هزینه تولید محتوا برای سایت است. اگر بخواهید برای صفحات مختلف سایتتان تولید محتوا کنید یا به صورت برنامه ریزی شده در وبلاگ خود محتوا بگذارید، بهتر است از کارشناس تولید محتوا کمک بگیرید.

در صورتی که بخواهید از خدمات تولید محتوا شرکت مورد نظرتان استفاده کنید، هزینه طراحی سایت وردپرس بیشتر خواهد شد.

 

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

علاوه بر طراحی سایت وردپرسی، روش های دیگری نیز برای طراحی سایت وجود دارد که یکی از آنها طراحی سایت با کدنویسی است. در این روش همانطور که از نامش پیداست، برای ایجاد امکانات مورد نیاز در سایت نیاز به کدنویسی خواهید داشت. این روش طراحی سایت به دلیل گسترده بودن مراحل، نیاز به زمان بیشتری دارد. تیم برنامه نویسی با دریافت نیازها و انتظارات شما، کدنویسی را آغاز می کند. به همین خاطر هزینه طراحی سایت توسط کدنویسی نسبت به سایر روش ها بیشتر است. هرچقدر امکانات بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه طراحی سایت با کدنویسی نیز افزایش می یابد. در بهار سال 1403 شروع قیمت طراحی سایت با کدنویسی از 80 میلیون می باشد.

 

در نهایت ...

اکنون که از قیمت ساخت سایت با وردپرس مطلع شدید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب، اقدام به سفارش طراحی سایت وردپرس یا راه اندازی سایت وردپرسی حرفه ای و بر اساس اصول سئو نمایید. طراحی سایت اختصاصی برای افرادی مناسب است که می خواهند یک ایده پیچیده و جدید را از پایه اجرا کنند و در این صورت سایت های آماده جوابگوی آن نیست. همانطور که متوجه شدید طراحی سایت وردپرس قیمت های گوناگونی دارد و قیمت آن بر اساس ویژگی های آن تعیین می شود.

تیم وب پویا با تجربه اجرای انواع طراحی وب سایت با وردپرس، شما را در داشتن یک وب سایت مقرون به صرفه، امن و سریع یاری میکند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و قیمت سایت اماده از طریق پنل زیر با ما در ارتباط باشید.

  

بروزرسانی در یکشنبه, 19 فروردين 1403 13:20

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا