11 ایده برای کسب درآمد مثل دیوار

پنج شنبه, 14 دی 1402 11:38
امتیاز شما به این مطلب
(87 رای‌ها)

کسب درآمد مثل دیوار

 

در ادامه این مطلب 11 ایده برای کسب درآمد از دیوار را برای شما گفته ایم تا شما بتوانید با کمک آنها درآمد داشته باشید یا بتوانید خوتان سایتی را شبیه به دیوار طراحی کنید. در واقع زمانی می توانید به موفقیت برسید که خدماتی متفاوت تر از سایت دیوار را به مردم عرضه کنید. به این شکل شما نیز می توانید کسب و کار مخصوص به خود را داشته و به کسب درآمدی شبیه به دیوار برسید.

ایده های کسب درآمد از سایت دیوار

دیوار یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار و محبوب بین مردم است که روزانه تعداد زیادی کاربر به آن سر میزنند. افراد زیادی هم هستند که از این برنامه درآمدهای بالایی کسب می کنند. در این قسمت قصد داریم به سوالات شما درباره روش های کسب درآمد از طراحی سایت هایی مثل دیوار، اینکه خرید و فروش چه چیزی در دیوار سود دارد؟ پرفروش ترین های دیوار چه محصولاتی هستند؟ پاسخ دهیم. در ادامه با آموزش کسب درآمد از دیوار با ما همراه باشید.

 

1. راه اندازی اپلیکیشن و سایت خرید و فروش کتاب برای دانشجویان

 فرض کنید در یک دانشگاه دانشجویان ترم بالایی تصمیم دارند کتاب ها و جزوات خود را از طریق نرم افزاری مانند دیوار به فروش برسانند. دانشجویان ترم های اول به دنبال همین جزوات و کتاب های معرفی شده از سمت استادان همان دانشگاه هستند. بنابراین سایت طراحی شده می تواند منبع خوبی برای خرید آنها باشد.

کسب درامد از دیوار

 

از طرفی همان طور که می‌دانیم فروش کتاب و جزوات متاسفانه در کشور ما به صورت کیلویی و با واسطه دلال های کتاب و با قیمت بسیار پایین تر از قیمت روی جلد به فروش می‌رسد؛ درحالیکه خرید همین کتاب ها با قیمت بالا برای علاقمندان توسط همین دلال ها ارائه می شود. بیشترین فروش در دیوار متعلق به سایت خرید و فروش کتاب می باشد.

  

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد 5 ایده کسب درآمد از دیوار گوش بدهید:

 

 

 یک ایده جالب که می توان از سایت دیوار گرفت، فروش این کتاب ها و جزوات از طریق یک نرم افزار تخصصی کتاب و جزوه و یا خرید کتاب و جزوه از آن می باشد.

اگر دانشجو هستید می‌توانید به عنوان شغل دوم یک سایت و نرم افزار برای خرید و فروش کتاب به سبک دیوار راه اندازی کنید. از این طریق یک مرجع کامل از خرید و فروش کتاب برای دانشگاه خود تاسیس کنید. افرادی که می‌خواهند مجموعه کتاب های خود را سریعتر و با قیمت بهتر بفروشند، می توانند مانند سایت دیوار آگهی خود را ویژه کرده یا آن را نردبان کنند؛ درآمد شما در واقع از همین آگهی‌های ویژه فوری و نردبان است. روش دیگری هم برای فروش کتاب وجود دارد و آن ها ثبت فروشگاه در دیوار است.

 

طراحی سایت دیوار

طراحی سایت با امکانات دیوار |  یک فرصت اشتغال زایی 

طراحی سایت دیوار

 

2. ایده معرفی متخصص و خبره های استان خود

ایده دیگر در پاسخ به سوال چگونه در دیوار چیزی بفروشیم؟ این است که  شما برای شهر یا منطقه محل سکونت خود می توانید یک دیوار اختصاصی برای خبره ها و استادکاران راه اندازی کنید. قطعاً در هر شهر و یا شهرستانی عده ای متخصص هستند که نمی توانند خود را به خوبی به همشهریان و یا بازار هدف خود معرفی کنند.

شما می توانید با راه اندازی سایت مشابه دیوار در زمینه متخصصان شهر خود، به راحتی کسب درآمد کنید و به عنوان یک مرجع کامل برای افرادی که به دنبال متخصص در زمینه های مختلف می گردند و یا متخصصانی که به دنبال جایی برای معرفی خود هستند، شناخته شوید.

این کار چند حسن دارد، اول اینکه نیاز نیست که تبلیغات کنید و در ابتدای کار برای تبلیغات خود هزینه های زیاد پرداخت کنید؛ چون محدوده مکانی شما کوچکتر است، می توانید از طریق ارسال پیامک به مناطق اطراف خود، از طریق کد پستی که شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه در اختیارتان قرار می دهند، سایت و اپلیکیشن خود را به همشهریان خود معرفی کنید.

درآمد از دیوار

 

3. ایده خرید و فروش قطعات نو و دست دوم خودرو

ایده دیگری که امکان خرید و فروش مثل دیوار را فراهم می کند، این است که می‌توانید در مورد یک موضوع خاص مثلاً صرفاً خرید و فروش قطعات خودرو یک اپلیکیشن و سایت شبیه دیوار راه اندازی کنید.

اکثرا در منزل اتومبیلی داریم که قطعاتی دسته دوم و بدون استفاده دارد و دیگر به کارمان نمی آید. از قالپاق های اضافی گرفته، آینه بغل خودرو، روکش صندلی، باند و ضبط یا لوازم اسپرت که به دلیل تعویض خودرو برای ما بلا استفاده شده است. اگر یک مرجع خاص فقط برای خرید و فروش قطعات مربوط به خودرو راه اندازی شود، خیلی سریع در بین مردم آن منطقه شناخته می شوید و کسانی که قطعات خودرو در خانه دارند یا برای خودروشان وسیله ای نیاز دارند، می توانند از این سایت و اپلیکیشن استفاده می کنند.

همچنین تعمیرکاران خودرو میتوانند دسته مهمی از کاربران شما باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که مدت زمان زیادی به دنبال یک قطعه استوک و اصلی 206 بوده اید و چون پیدا نکردید، مجبور شدید جنس بی کیفیت آن را به مبلغ بالاتری خریدار کنید. در حالیکه یک تعمیرکار آن را در گاراژ خود دارد و به دنبال مشتری برای آن است. یادتان باشد اگر بتوانید گره ای از کار عده ای باز کنید، پول هم به دنبال آن خواهد آمد.

سایت و اپلیکیشن طراحی شده توسط وب پویا قابلیت استفاده برای تمامی ایده ها را دارد، چرا که تمامی دسته بندی ها در این سایت ساز دیوار کاملا داینامیک است و می توانند دسته بندی ها به مواردی که شما نیاز دارید، تغییر کنند یا ایجاد شود.

همچنین فرم های ارسال آگهی های هر دسته بندی می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. مثلا فرم ارسال آگهی برای فروش خودرو با فرمت ارسال آگهی برای فروش ملک یا خانه متفاوت باشند.

جالب اینکه اپلیکیشن این سایت ساز با سایت کاملاً همسان است؛ به این معنی که آگهی هایی که در اپلیکیشن وارد می‌شوند، در سایت خودکار وارد می‌شود و آگهی هایی که در سایت تایید یا رد می‌شود در اپلیکیشن هم همزمان اعمال می‌شود.

کسب در آمد از دیوار 

 

4. فروش لپ تاپ استوک و موبایل دست دوم

این روزها  قیمت لپ تاپ و گوشی های هوشمند به صورت نجومی افزایش پیدا کرده است. این در حالیست که اکثریت قشر جامعه برای تهیه لپ تاپ، کامپیوتر و یا تلفن هوشمند توان مالی لازم را ندارند. از طرفی با دیجیتالی شدن دنیای امروز بیش از پیش نیاز به وسایل ارتباط جمعی احساس میشود. بنابراین یکی دیگر از محصولاتی که بیشترین خرید و فروش در دیوار را به خود اختصاص داده است، فروش لپ تاپ استوک و دست دوم است. در نتیجه پاسخ دیگری که به سوال در دیوار چه بفروشیم؟ می توان داد، فروش لپ تاپ و موبایل دست دوم است.

در چنین شرایطی شما میتوانید یک وبسایت و اپلیکیشن شبیه دیوار راه اندازی کنید و دو گروه فروشنده لپ تاپ های دست دوم و خریداران آن را بصورت تخصصی با یکدیگر آشنا کنید. یک سایت اختصاصی برای خرید و فروش لپ تاپ و گوشی دست دوم راه اندازی کنید. به این ترتیب ضمن حل مشکل بسیاری برای پیدا کردن مرجع لپ تاپ و گوشی های دست دوم، میتوانید بابت درج آگهی هزینه دریافت کنید و برای خود کسب درآمد مناسبی داشته باشید.

کسب در آمد از دیوار

 

5. ساخت دیوار برای استان یا کشور خاص

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از دیوار، ساخت دیوار برای یک منطقه، استان ویا کشور خاص است. تعداد زیادی از مشتریانی که با ما تماس میگیرند و در خواست طراحی سایت دیوار میدهند، می خواهند برای استان و یا کشورهای همسایه این سایت را راه اندازی کنند. یکی از مزایای این نوع وب سایت این است که می توانید از پتانسیل های منطقه خود به خوبی استفاده کنید.

فرض کنید شما ساکن شمال کشور هستید، از آنجایی که گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و بیشتر آنها برای اقامت خود به ویلا نیاز دارند، راه اندازی یک اپلیکیشن و سایتی که فقط ویلاها و اقامتگاه های آن منطقه را نشان دهد، گزینه خوبی برای کسب درآمد است.

با این کار علاوه بر معرفی تمام اقامتگاه ها به گردشگران، می توانید سایر مکان های رفاهی را نیز در این جا نشان دهید. شما به ازای معرفی ویلاها در اپلیکیشن خود می توانید از صاحبان آنها کمیسیونی را دریافت کنید.

یکی از امکانات خوبی که شرکت وب پویا برای شما فراهم کرده است، امکان دسته بندی موضوعات سایت و اپلیکیشن و امکان افزودن استان های مختلف یک کشور به برنامه است. در نتیجه سایت دیوار طراحی شده توسط وب پویا تمام امکانات لازم برای کسب درآمد از دیوار را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده است.

 

6. فروش حیوانات خانگی

یکی از ایده های کسب درآمد از دیوار، فروش حیوانات خانگی در آن است؛ امروزه استقبال زیادی از نگهداری حیوانات خانگی شده است و در اغلب منازل می توانید حیوانی را به عنوان حیوان خانگی پیدا کنید. شما می توانید با طراحی سایت دیوار مخصوص حیوانات خانگی، مشتریان زیادی را از شهر های مختلف جذب کنید. همچنین که پرفروش ترین کالا در دیوار فروش حیوانات خانگی است.

شما می توانید در دسته بندی های خود انواع حیوانات از جمله پرنده های زینتی، انواع خرگوش، سگ و گربه را تعریف کرده و اقدام به فروش آنها کنید.

چه چیزی در دیوار بفروشیم

 

7. راه اندازی سایت نیازمندی های آموزش حضوری و آنلاین

این ایده برای مربیان، استادان و افرادی که در زمینه خاصی مهارت دارند، بسیار جذاب است. فرض کنید که برای یادگیری ریاضی نیاز به مربی حرفه ای و ترجیحا نزدیک به محل زندگی خود دارید. به کمک طراحی سایت دیوار می توانید مربیان هر منطقه را جذب و با آنها همکاری کنید.

درواقع درآمد شما از پورسانتی خواهد بود که به ازای معرفی آنها به دیگران دریافت می کنید.

 

8. راه اندازی سایت نیازمندی های سفر 

در پاسخ به سوال چگونه از دیوار کسب درامد کنیم؟ می توانیم به راه اندازی سایتی شبیه به دیوار برای نیازمندی های سفر اشاره کنیم. شما می توانید با طراحی این نوع وب سایت، از هتل داران، اقامتگاه ها، آژانس های هوایپمایی، فروشندگان بلیط، تورهای تفریحی، فروشندگان تجهیزات مسافرتی و ... بخواهید تا در سایت شما عضو شوند. سپس اقدام به سئو و بهینه سازی سایت خود کرده و با تبلیغات هدفمند، آن را به یک مرجع معتبر برای نیازمندی های سفر تبدیل کنید.

شما می توانید تمرکزتان را در شهر یا استان خودتان بگذارید؛ البته این در صورتی امکانپذیر است که شهر یا استان شما پتانسیل جذب مسافر و توریست را داشته باشد. همچنین در آینده نیز با طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، می توانید کسب و کارتان را رونق بیشتری بدهید.

تو دیوار چی بفروشم

 

9. راه اندازی سایت نیازمندی تناسب اندام و تجهیزات باشگاهی

یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از دیوار، طراحی سایتی مشابه دیوار برای معرفی باشگاه ها، سالن های بدنسازی، متخصصان تغذیه، تجهیزات باشگاهی، مکمل ها و ... است. اگر در این زمینه تجربه یا دانش کافی دارید، می توانید از این مراکز بخواهید که در سایت شما ثبت نام کنند؛ سپس به ازای فعالیت آنها پورسانتی را دریافت کنید.

 

10. راه اندازی سایت نیازمندی زنان خانه دار

بسیاری از زنان خانه دار به دنبال راهی برای کسب درآمد هستند؛ عده زیادی از آنها به حرفه خاصی مشغول هستند یا توانایی های خاصی در تولید محصولات دارند. شما می توانید با فراهم کردن بستری برای این افراد، به کسب درآمد از سایت مشابه دیوار مشغول شوید. یکی از سایت هایی که به تازگی از مشاغل کوچک خانگی حمایت می کند، سایت باسلام است.

شما نیز می توانید با ایده گرفتن از این سایت، کسب و کارتان را راه اندازی کنید. شما می توانید در سایت خود دسته بندی هایی نظیر شیرینی پزی، کارهای هنری، آشپزی و ... ایجاد کنید. سپس افراد مختلف که در این زمینه فعالیت می کنند، به معرفی خود مشغول شوند.

 

11. راه اندازی سایت نیازمندی زیبایی و سلامتی

در دنیای امروز افراد اهمیت زیادی به زیبایی و سلامتی خود می دهند؛ شما می توانید با راه اندازی سایتی مشابه دیوار، از پزشکان زیبایی، آرایشگاه ها و مراکز زیبایی دیگر بخواهید که در این سایت ثبت نام کنند. سپس با دریافت پورسانت به ازای معرفی آنها، درآمد کسب کنید.

 

قیمت طراحی سایت شبیه دیوار

 در زیر می توانید لیست قیمت و امکانات طراحی سایت شبیه دیوار وب پویا را مشاهده نمایید.

نسخه پایه

5.200.000 تومان مادام العمر
  • قابلیت درج بینهایت آگهی و دسته بندی
  • پنل اختصاصی برای هر آگهی دهنده
  • امکان مشاهده سوابق آگهی و پرداختی ها
  • قابلیت جستجوی آگهی بر اساس مکان
  • قابلیت تماس با موبایل و ایمیل آگهی دهنده
  • نمایش آخرین آگهی ها
  • امکان رتبه دادن به آگهی ها
  • دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی
  • قالب کاملا واکنشگرا و هوشمند
  • امکان ساخت بی نهایت فیلد برای جستجو
  • امکان جستجو بر اساس فیلد های دلخواه
  • بخش وبلاگ (تولید محتوا)
  • اتصال به درگاه پرداخت زرین پال و بانک ملت
  • تبلیغات بنری در بخش های مختلف
  • دارای ضد اسپم در استخراج ایمیل و موبایل
  • بهینه ساز هوشمند کاهش حجم تصاویر
  • قابلیت تنظیم هر تعداد تصویر برای آگهی
  • امکان واترمارک خودکار روی تصویر آگهی
  • سیستم آمارگیر حرفه ای و ارائه گزارش
  • انتخاب رنگ بندی دلخواه برای قالب دیوار
  • اپلیکیشن اندروید با امکانات داخل سایت
  • قابلیت اتصال و درج پست در کانال تلگرام
  • سئو با امکان ایندکس آنی (Auto Ping)
  • پیشنهاد هوشمند بهترین کلمات کلیدی
  • ثبت نام از طریق کد فعال سازی پیامکی
  • درج لینک فیلم از آپارت در آگهی
  • قابلیت چت آنلاین روی سایت
  • قابلیت چند زبانه شدن
  • قابلیت نردبان کردن آگهی ها
  • قابلیت فوری کردن آگهی ها
  • ارسال خودکار ایمیل تمدید و پیشنهاد نردبان
  • روبان آگهی ویژه، فوری، نردبان
  • امکان ارسال سریع آگهی بدون نیاز به ایمیل

نسخه حرفه ای

7.900.000 تومان مادام العمر
  • قابلیت درج بینهایت آگهی و دسته بندی
  • پنل اختصاصی برای هر آگهی دهنده
  • امکان مشاهده سوابق آگهی و پرداختی ها
  • قابلیت جستجوی آگهی بر اساس مکان
  • قابلیت تماس با موبایل و ایمیل آگهی دهنده
  • نمایش آخرین آگهی ها
  • امکان رتبه دادن به آگهی ها
  • دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی
  • قالب کاملا واکنشگرا و هوشمند
  • امکان ساخت بی نهایت فیلد برای جستجو
  • امکان جستجو بر اساس فیلد های دلخواه
  • بخش وبلاگ (تولید محتوا)
  • اتصال به درگاه پرداخت زرین پال و بانک ملت
  • تبلیغات بنری در بخش های مختلف
  • دارای ضد اسپم در استخراج ایمیل و موبایل
  • بهینه ساز هوشمند کاهش حجم تصاویر
  • قابلیت تنظیم هر تعداد تصویر برای آگهی
  • امکان واترمارک خودکار روی تصویر آگهی
  • سیستم آمارگیر حرفه ای و ارائه گزارش
  • انتخاب رنگ بندی دلخواه برای قالب دیوار
  • اپلیکیشن اندروید با امکانات داخل سایت
  • قابلیت اتصال و درج پست در کانال تلگرام
  • سئو با امکان ایندکس آنی (Auto Ping)
  • پیشنهاد هوشمند بهترین کلمات کلیدی
  • ثبت نام از طریق کد فعال سازی پیامکی
  • درج لینک فیلم از آپارت در آگهی
  • قابلیت چت آنلاین روی سایت
  • قابلیت چند زبانه شدن
  • قابلیت نردبان کردن آگهی ها
  • قابلیت فوری کردن آگهی ها
  • ارسال خودکار ایمیل تمدید و پیشنهاد نردبان
  • روبان آگهی ویژه، فوری، نردبان
  • امکان ارسال سریع آگهی بدون نیاز به ایمیل

چرا سایت دیوار محبوب شد؟

امروزه به لطف تکنولوژی تقریبا همه ما یک گوشی هوشمند داریم؛ این در حالیست که در حدود ۱۰ سال پیش گوشی‌های موبایل به این شکلی که الان استفاده می ‌کنیم، نبودند. امروزه به راحتی می توانیم از کالای دسته دوم و نو خود عکس بگیریم و در سایت آگهی مثل دیوار منتشر ‌کنیم و تنها در چند ساعت محصول یا کالای خود را با بهترین پیشنهادهایی که می‌شود، به فروش برسانیم.

همچنین میتوانیم در سایت ‌های نیازمندی جدید مانند دیوار و شیپور، به ساده ترین شکل کالای مورد نیاز خود را  پیدا کنیم و در بسیاری از مواقع حتی با هزینه کمتر از هزینه واقعی و قیمت بازار خریداری کنیم.

 چگونه از دیوار کسب درامد کنیم؟

1. اپلیکیشن در کنار سایت

پس از آمدن سایت دیوار با ساخت اپلیکیشن دیوار، کار از این هم راحت تر شد و اکنون در هر شرایطی می توانیم از دیوار در گوشی همراه استفاده کنیم. همین طور امکان چت و گفتگویی که در سایت دیوار اضافه شده کار را آسان تر هم کرده است و میتوان پیش از تماس تلفنی از طریق بخش گفتگوی دیوار، با فروشنده صحبت کنیم. همچون زمانی که در یک فروشگاه با فروشنده صحبت می‌کنیم و چانه زنی می‌کنیم و کالا را با مبلغی توافقی خریداری می کنیم.

به همین خاطر سایت های مثل دیوار و شیپور خیلی زود در بین مخاطبان ایرانی محبوب شدند و عده ای به این فکر افتادند که با طراحی و راه اندازی سایت مثل دیوار یا شیپور به کسب درآمد اینترنتی برسند، که در ابتدا به نظر کار دشواری می آید.

 

2. عملکرد متفاوت با رقبا

اگر قرار باشد ما اقدام به راه اندازی سایتی شبیه دیوار و اشتغال زایی از آن کنیم، در حالی که هیچ تفاوتی با نسخه اصلی دیوار نداشته باشیم، قطعاً از دیوار موفق‌تر نخواهیم بود. چرا که دیوار طی سال های اخیر توانسته از طریق اپلیکیشن بازار، نحوه تبلیغات را تغییر داده و جای خود را در گوشی کاربران ایرانی باز کند و پیدا کردن چنین جایگاهی بدون هیچ گونه تفاوت با دیوار، کار ساده ای نیست.

بنابراین اگر می خواهید مانند دیوار موفق شوید، باید بتوانید متفاوت عمل کنید؛ چرا که دیوار هم با عملکرد متفاوت نسبت به سایت هایی مانند ایستگاه، مخاطبان زیادی را جذب کرد.

به همین خاطر در اینجا چند پیشنهاد و ایده برای راه اندازی سایت به سبک دیوار اما با موضوع خاص خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم که از طریق آن بتوانید یک کسب و کار کوچک تر از دیوار، اما عملا با بازدهی خوب راه اندازی کنید و اقدام به پول درآوردن از دیوار کنید.

 

چگونه از دیوار کسب درامد کنیم؟

همانطور که میدانید دیگر مانند گذشته دیوار تنها محلی برای فروش کالاهای دست دوم نیست، بلکه به منبعی برای کسب درآمد تبدیل شده است. امروزه تعداد افرادی که برای خرید کالاهای مختلف یا دریافت خدمات به این سایت مراجعه می کنند در حال افزایش است.

اما همانطور که گفتیم شما نیز می توانید با داشتن سایتی مشابه دیوار و پیاده کردن ایده های جدید، به کسب درآمد برسید. البته شما می توانید در سایت دیوار نیز کالاهایی را بفروشید، اما سوالی که مطرح می شود این است که چه چیزی در دیوار بفروشیم؟ 

برای انتخاب بهترین کالا برای فروش در سایت دیوار، باید اصولی را بدانید که در ادامه آنها را بیان کرده ایم:

1. شناخت کالا و نیاز مردم جامعه

قبل از هر کاری باید ابتدا بدانید که جامعه کنونی به چه کالایی نیاز دارد. اگر کالایی برای فروش مدنظرتان است، بهتر است این سوال را از خود بپرسید که چرا باید این کالا را به عنوان خریدار بخرم؟

سپس پاسخ خود را بررسی کنید، اگر جواب قانع کننده ای داشتید و به این نتیجه رسیدید که کالای انتخاب شده توسط شما، واقعا نیاز مردم را رفع می کند، برای فروش آن اقدام کنید.

 

2.کیفیت ارائه محصولات

اگر بهترین کالا را برای فروش داشته باشید ولی برای ارائه آن استراتژی درستی نداشته باشید، در این کار موفق نخواهید شد. لازم است که کالاهای خود را با بهترین بسته بندی به مردم ارائه دهید. همچنین برای ترغیب مخاطب برای خرید، لازم است که تصاویر با کیفیت از آن تهیه کنید.

 

3.قیمت گذاری اصولی

قبل از فروش کالاهای خود، بهتر است قیمتی که سایر مردم برای کالای مشابه شما در نظر گرفته اند را بررسی کنید. در واقع سایت دیوار به منظور ارائه کالا با قیمت مناسبتر به مردم طراحی شده است. پس با بررسی قیمت های رقیبان، قیمت معقول و اصولی را ارائه دهید.

 

وسایل پر فروش در دیوار کدام است؟

یکی از سوالاتی که کاربران از ما میپرسند، این است که خرید و فروش چه چیزی در دیوار سود دارد؟ تو دیوار چی بفروشم؟ پرفروش ترین محصولات دیوار چیست؟ 

به طور کلی در سایت دیوار هر نوع وسیله ای را می فروشند؛ از طرفی دیوار یک وب سایت برای فروش وسایل دست دوم نیست. امروزه دیوار جایی برای تبلیغ کسب و کار و خدمات و حتی فروش وسایل نو نیز شده است. بنابراین نمی توان وسایل پر فروش در دیوار را محدود کرد. شما می توانید هر نوع وسیله یا خدماتی را در دیوار تبلیغ کرده و بفروشید.

علاوه بر این با طراحی سایتی شبیه به دیوار، می توانید خودتان این سبک از کسب و کار را راه اندازی کنید.

 

در پایان

در این مطلب ایده های کسب درآمد از دیوار را به شما گفتیم. شما نیز می توانید با خلاقیت و اجرای ایده های خود، وب سایتی مشابه دیوار اما با عملکردی متفاوت داشته باشید. وب پویا به شما کمک می کند تا در کمتر از 72 ساعت سایتی شبیه به دیوار داشته و حتی اپلیکیشنی مشابه با آن نیز تهیه کنید.

تماس با وب پویا

بروزرسانی در پنج شنبه, 14 دی 1402 11:38

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا