فروش محصول در ترب | چگونه در ترب فروشنده شویم؟

جمعه, 24 فروردين 1403 09:34
امتیاز شما به این مطلب
(8 رای‌ها)

فروش محصول در ترب

 

ترب یکی از سایت‌های معرفی فروشگاه های اینترنتی هست که خیلی زود جای خود را در میان کاربران اینترنتی باز کرده است. اغلب کاربران به این وب سایت اعتماد دارند و خریدهای خود را با استفاده از آن انجام می‌دهند. در این مطلب قصد داریم نحوه فروش در ترب و روش‌های افزایش فروش از طریق ترب را با شما در میان بگذاریم.

آموزش فروش از طریق ترب

برای اینکه بتوانید از طریق وب سایت ترب فروش داشته باشید، ابتدا باید یک سایت فروشگاهی داشته باشید که حتماً نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد. پس از آن باید به وب سایت ترب به نشانی https://torob.com رفت و در آن ثبت نام کنید. در فرم ثبت نام باید اطلاعات صاحب کسب و کار و حوزه فروشگاه اینترنتی خود را وارد کنید.

پس از تکمیل فرم ثبت نام، کارشناسان ترب با شما تماس خواهند گرفت و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد. زمانی که سایت شما تایید شود، باید ثبت نام خود را کامل کنید و حساب کاربری خود را شارژ کنید تا طی حدود یک هفته محصولاتتان توسط ربات ترب خزش شود و د نتایج جستجو قرار گیرد.

پس ا نمایش محصولات شما در نتایج گوگل، هر بار که کاربران روی محصولات شما کلیک کنند مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان از شارژ حساب کاربری شما کسر می‌شود. در صورت اتمام موجودی حسابتان از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. اگر حساب خود را شارژ نکنید محصولات شما از لیست نتایج جستجو حذف می‌شود. اینکه باید چه مبلغی حسابتان را شارژ کنید بستگی به تعداد محصولات شما دارد.

 

علت فروش بیشتر از طریق ترب چیست؟

قبلاً برای اینکه خریداران یک محصول ارزان قیمت بخرند، باید در فروشگاه‌های زیادی گشت می‌زدند، اما در سایت و اپلیکیشن ترب کاربران می‌تواند یک محصول را جستجو کند و ارزان‌ترین فروشنده آن محصول را در سراسر ایران پیدا کنند. در واقع ترب مشتری های بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. در این حالت بیشتر فروشگاه های اینترنتی، محصولات خود را در ترب با قیمت های رقابتی عرضه می کنند و مشتری زیادی جذب می کنند. در این باره می توانید مطلب فروش بیشتر در ترب و ایمالز را مطالعه کنید.

 

روشی ساده برای فروش محصول در ترب

روشی که در بالا برای فروش محصول در ترب اشاره کردیم، نیاز به کدنویسی روی قالب سایت شما برای اتصال به ترب دارد، بنابراین ما راه ساده‌تری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما این روش چیست؟ فروشگاه ساز وب پویا ساده‌ترین روش برای فروش محصولات در ترب است. با استفاده از فروشگاه ساز وب پویا به سادگی می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و آن را به ترب متصل کنید.و فروش چند برابری را تجربه کنید.

در رابطه با اتصال سایت به ترب، هرگونه سوالی داشته باشین کارشناسان ما پاسخگو هستند و می‌توانید از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید از همان ابتدای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و قبل از شناخته شدن در گوگل، فروش واقعی را تجربه کنید هر چه زودتر نسبت به راه‌اندازی سایت و اتصال آن به ترب اقدام کنید.

 

فروش در ترب

 

چگونه فروش خود را در ترب بالا ببریم؟

در اینجا قصد داریم روش های افزایش فروش در ترب را مرور کنیم.

استفاده از قیمت رقابتی

همواره قیمت محصول خود را با رقبایتان در ترب چک کنید و سعی کنید قیمتی که برای محصولاتتان می‌گذارید، قابل رقابت با سایرین باشد. در نظر داشته باشید خریداران در ترب همواره به دنبال محصولاتی با قیمت ارزان‌تر هستند. در واقع رسالت ترب این است که انواع رنج قیمت را به مشتریان نشان دهد، مشتریان هم به این دلیل به ترب سر می‌زنند که محصول مد نظر خود را با کمترین قیمت پیدا کنند.

 

معرفی دقیق محصولات

معرفی کامل و دقیق محصولات یکی از روش‌هایی است که فروش شما را در ترب بیشتر می‌کند، برای مثال اگر محصول شما کرم آبرسان لدورا است به صورت L'DORA STRONG HYDRATING CREAM  حجم ۱۲۰ میلی لیتر مدل تیوپی بنویسید.

 

عکس با کیفیت از محصولات

برای فروش بیشتر در هر پلتفرمی از جمله ترب باید از محصولات خود عکس‌های واقعی و با کیفیت بالا تهیه کنید. مشتریان در خرید اینترنتی توانایی لمس و دیدن محصول از نزدیک را ندارند، شما باید از تمام زوایای محصول عکسبرداری کنید و تمام جزئیات محصول را نشان دهید.

 

عکاسی محصول

 

فروش محصولات پرطرفدار

برای فروش بیشتر در ترب بهتر است سراغ محصولات پرطرفدار بروید. محصولاتی که عمومی هستند معمولاً طرفداران بیشتری دارند و افراد بیشتری خواهان آن هستند. در این باره می توانید محتوای پرفروش ترین محصولات اینترنتی را مطالعه کنید.

 

مزایای فروش در ترب

فروشنده‌های زیادی در ترب فعالیت دارند، اگر بتوانید با قیمت و مزایای رقابتی با آنان رقابت کنید، با توجه به بازدید بالای سایت ترب فروش خیلی خوبی خواهید داشت.

مسئله بعدی اعتمادی است که کاربران به ترب دارند، مشتریان می‌توانند با چک کردن رتبه فروشگاه و نماد اعتماد الکترونیک سایت، خرید بهتری تجربه کنند.

فروشندگان به ازای فروش محصولات در ترب کارمزدی پرداخت نمی‌کنند، تنها برای هر کلیک کاربر مبلغ ناچیزی از شارژ حسابشان کم می‌شود. این مسئله باعث می‌شود که فروشندگان یک سود منطقی روی محصولات خود اعمال کنند و قیمت محصولات در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها پایین بیاید.

 

مزیت های راه‌اندازی سایت فروشگاهی با وب پویا

  • متصل به فروشگاه ترب
  • اعمال کد تخفیف به صورت دوره ای
  • قابلیت اتصال سایت به اینستاگرام
  • سئو و بهینه سازی قدرتمند
  • امکان چت آنلاین با کاربران
  • امکان ساخت فروشگاه چند فروشندگی
  • روش های مختلف پرداخت و ارسال
  • قابلیت اتصال به سیستم حسابداری

 

افزایش فروش در ترب

 

❔︎ سوالات متداول

آیا بابت فروش محصولات در ترب باید کارمزد پرداخت کنیم؟

خیر، در ترب شما بابت فروش محصولات کارمزدی پرداخت نمی‌کنید، بلکه تنها به ازای هر کلیک کاربران و ورود آنها به سایت شما، مقدار بسیار کمی از شارژ حسابتان کم می‌شود.

 

افزایش فروش با ترب امکان‌پذیر است؟

بله به این دلیل که سایت ترب یکی پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است و هر روزه کاربران زیادی برای خرید محصولات مورد نیاز خود به آن سر می‌زنند،می‌توان با اتصال سایت خود به ترب فروش بیشتری را تجربه کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب نحوه فروش در ترب و روش‌های افزایش فروش با این سایت را به طور کامل بررسی کردیم، با استفاده از فروشگاه ساز وب پویا در کمترین زمان ممکن اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی کنید و سپس آن را به ترب وصل کنید و فروش چند برابری را تجربه کنید.

 

بروزرسانی در جمعه, 24 فروردين 1403 09:34

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا