بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

یکشنبه, 19 فروردين 1403 12:32
امتیاز شما به این مطلب
(51 رای‌ها)

بهترین شرکت طراحی سایت

اگر قصد راه اندازی وب سایتی را دارید، ابتدا باید شرکتی را پیدا کنید که بهترین طراحی سایت فروشگاهی و دیگر سایت ها را داشته باشد. برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در ایران باید فاکتورهایی چون میزان رضایت مشتریان قبلی، نوع سیستم مدیریت محتوا، نمونه کار‌های آن شرکت و ... را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می پردازیم و سپس شما را با فاکتور‌های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت آشنا میکنیم.

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

یکی از عوامل موثر در کیفیت وب سایت طراحی شده، سابقه، تخصص و مهارت شرکتی است که برای طراحی سایت به آن مراجعه می کنیم. اگر می خواهید برای طراحی سایت اقدام کنید، قطعا این دغدغه را دارید که یک شرکت طراحی سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ بهترین شرکت های طراحی سایت ایران کدام اند؟ بهترین های طراحی سایت کدامند؟ در ادامه بهترین طراحان وب سایت در ایران را به شما معرفی کرده ایم:

 

اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، پیشنهاد میکنیم پادکست صوتی زیر در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را گوش بدهید:

 

 

1. شرکت طراحی وب سایت webpouya

وب پویا

  ⇦ نمونه سایت فروشگاهی

شرکت برتر طراحی سایت وب پويا یکی از بهترین طراحان وب سایت در ایران و موفق ترین گروه طراحی سایت در ایران است که با بيش از 1500 شرکت و میزبانی بیش از 2800 سايت فروشگاهی، فعالیت رسمی خود را از تابستان سال 85 آغاز کرد. این شرکت که بهترین طراحی سایت های ایرانی را در رزومه خود دارد، همواره می کوشد سرويس های خود را با بالاترين کيفيت ممکن و با بهره‌گيری از استاندارد های جهانی وب و نازلترين هزينه ها ارائه کند.

طراحی سايت حرفه ای ميتواند به درستی تمام زوایای پنهان فعالیت تجاری شما (هرچند کوچک) را به کاربران نشان داده و نظر مثبت مشتری را نسبت به کار شما جلب کند. همین امر در نهايت می تواند کاربران را به خريد از شما ترغيب نمايد. در حالی که يک وب سايت ضعيف و غیر حرفه ای می تواند حتی خسارات زیادی را به شما وارد نمايد. این گروه موفق شده بهترین سایت از نظر طراحی کاربری را طراحی کند.

مزایای شرکت طراحی سایت وب پویا را می توان پشتیبانی قوی، استفاده از تیم متخصص و موفق بودن بسیاری از نمونه کارهای طراحی شده دانست. وب پویا با ارائه بهترین طراحی های سایت، توانسته به تعداد زیادی از کسب و کارها در حوزه های مختلف، خدمات موثری کند.

 

2. شرکت طراحی وب سایت websima

شرکت طراحی سایت وبسیما

یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، وبسیما است که نتیجه یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه در سال 2012 میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه در زمینه تجارت جهانی شروع بکار کردند و از همان ابتدا با واکنشی انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی، توانسته است تا به حال در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف این سایت رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران است. این شرکت در سال 95 و 96 جایزه جشنواره وب و موبایل را دریافت کرد. از ویژگی های برتر این شرکت می توان به کد نویسی بهینه شده و طراحی خلاقانه اشاره کرد.

وبسیما ارائه دهنده یک پکیج کامل از خدمات و سرویس ها است. این بدین معنی است که آنها با بهره مندی از بهترین طراحان سایت ایران، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات فوق العاده را ارائه می دهند و سعی در طراحی برترین سایت ایران را دارند.

 

3. شرکت طراحی وب سایت parscms

 شرکت طراحی سایت داده ورزان

یکی دیگر از بهترین شرکتهای طراحی سایت، شرکت داده ورزان است. شرکت داده ورزان فعالیت تخصصی خود را در زمینه وب از اواسط سال 1381 آغاز نمود. در آن زمان تقریبا تمامی cms های موجود به زبان خارجی بودند که حتی با فارسی سازی آنها، باز هم مشکلاتی برای کاربران اینترنت به وجود می آوردند. اما این شرکت توانست این موضوع را حل کند.

در واقع این شرکت تلاش کرد نیازهای کاربران را اعم از راهنمایی در تمامی زمینه ها، پشتیبانی فنی و ... را پاسخ دهد.

 

4. شرکت طراحی سایت وب 24

بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت برتر طراحی سایت وب 24 را می توان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران دانست که در ابتدا از برنامه نویسان خارج از ایران کمک می گرفت. اما پس از اعمال تحریم ها در سال 1388 در زمینه های سئو و بهینه سازی، طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی در ایران شروع به فعالیت کرد. از دیگر خدمات این مجوعه طراحان وب سایت تهران می توان به طراحی اپلیکیشن، میزبانی هاست، تولید محتوا و ... اشاره کرد.

این شرکت با استفاده از فریم ورک asp.net سایت های خود را طراحی می کند. از مزایای قابل توجه این شرکت می توان به مشاوره رایگان و پشتیبانی خوب اشاره کرد.

اما در کنار مزایا، این شرکت معایبی از جمله مشخص نبودن تعرفه خدمات و مشکل ریسپانسیو نبودن سایت را نیز دارد.

 

5. شرکت طراحی سایت آی وحید

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

آی وحید، یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت است که در سال 1389 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. این شرکت از بهترین طراحان سایت ایران در زمینه های مختلف استفاده کرده است. آی وحید با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس و زبان php وب سایت های خود را طراحی می کند.

از مزایای این شرکت می توان به طراحی سایت ریسپانسیو، پشتیبانی مناسب و رعایت اصول سئو در کد نویسی اشاره کرد. همچنین از ایرادات بزرگ آی وحید را می توان پایین بودن سرعت بارگیری سایت و عدم کارایی منو در طراحی سایت دانست.

 

6. شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین

بهترین شرکت طراحی سایت

مجموعه طراحی سایت نوین، بهترین سایت طراحی سایت، با شعار رشد چند برابری کسب و کار شما، کارش را شروع کرد. شرکت نوین دارای نمونه کارهای حرفه ای و موفقی همچون سایت آقای چاپ، سایت ملی پیامک و ژیکال است. سابقه کاری این تیم به بیش از 10 سال می رسد. از ویژگی های برتر این تیم می توان به طراحی خلاقانه، پشتیبانی حرفه ای، نمونه کارهای موفق و ... اشاره کرد.

البته این شرکت در کنار مزایایی که دارد، ایراداتی نیز دارد که می توان آنها را بالابودن هزینه خدمات، سرعت متوسط نمونه کارها دانست.

 

7. شرکت طراحی سایت همیار توسعه

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

در لیست بهترین شرکت های طراحی سایت، می توان از شرکت همیار توسعه نیز یاد کرد. تیم همیار توسعه از 20 جوان خلاق تشکیل شده است که می توان از بهترین نمونه کارهای آنان را سایت صنایع چرم روما، سایت خبری آشپزی با ما و ... دانست. این شرکت در سال 96 و 97 در جشنواره وب و موبایل، نامزد دریافت جایزه شد. از مزایای این شرکت می توان به پشتیبانی حرفه ای، نمونه کارهای جذاب، تعرفه های معقول و ... اشاره کرد. در کنار مزایا و ویژگی های مثبتی که این شرکت دارد، عدم بهینه بودن کد ها را می توان عیب این شرکت دانست.

 

8. شرکت طراحی سایت دارکوب

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت دارکوب از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال های اخیر علاوه بر طراحی سایت به ارائه خدماتی همچون سئو و بهینه سازی، دیجیتال مارکتینگ نیز رو آورده است. از ویژگی های برتر این شرکت می توان به سابقه کاری بالا، نمونه کارهای حرفه ای و ... اشاره کرد.

 

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌ هایی دارد؟

اگر بخواهید وارد دنیای اینترنت شوید و خودی نشان دهید و یا به فکر راه انداختن یک کسب و کار اینترنتی هستید، بهتر است گام اول را درست بردارید؛ یعنی پیدا کردن بهترین طراحان وب سایت در ایران. البته اینکه کدام طراحی یا کدام شرکت برای شما بهترین باشد، به بودجه و هدفی که از داشتن سایت دارید، بستگی دارد. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که هنگام انتخاب بهترین طراحی سایت های ایرانی باید به چه مواردی توجه کنید.

 

فاکتور‌های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

اکنون که با برترین شرکت های طراحی سایت آشنا شدید، برای انتخاب بهترین سایت های طراحی سایت لازم است، یک سری فاکتورها را مدنظر داشته باشید.

 

1 - نوع سیستم مدیریت محتوا

یکی از معیارهای انتخاب بهترین طراح سایت در ایران، تخصص و مهارت شرکت طراحی سایت است. زبان برنامه نویسی و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس و... یکی از اولین موضوعاتی است که هنگام انتخاب شرکت راه اندازی سایت باید به آن توجه کرد. شرکت‌ها بسته به تجربیات خود و مشاهده سایت‌های موفق، تصمیم می‌گیرند که زبان سایتشان php باشد یا asp و اینکه از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنند. در هر صورت آنچه بیش از این در موفقیت وب سایت اهمیت دارد، تسلط متخصصان طراحی سایت بر زبان مورد استفاده است. 

بنابراین هر سیستم مدیریت محتوا یا زبان برنامه نویسی که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صورتی موجب موفقیت سایت خواهد شد که توسط فرد متخصص و خبره به کار گرفته شود. پس به جای اینکه به دنبال یک زبان خاص برای طراحی سایت خود باشید، بهتر است به دنبال افراد خبره در این زمینه بگردید و کار طراحی سایت خود را به آنان بسپارید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید تسلط یک شرکت طراحی سایت در کار را متوجه شوید، بررسی نمونه کار‌های قبلی آن شرکت است تا با اطمینان، پیاده سازی ایده‌هایتان را به آن بسپارید.

 

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید، پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت گوش بدهید:

 

 

2 - طراحی حرفه ای

زیبایی و نوع طراحی سایت، بیانگر خدمات، تخصص و برتری برند شما است. به همین دلیل شرکتی می تواند یک سایت حرفه ای به شما تحویل دهد که از نظر طراحی و رابط کاربری، سایت را به خوبی طراحی کند. نحوه کد نویسی باید به گونه ای باشد که امکان سئو و بهینه سازی سایت به راحتی قابل انجام باشد.

 

3 -  داشتن تخصص و مهارت در طراحی انواع سایت

رقابت در اینترنت هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و آنچه می‌تواند شما را متمایز کند، خلاقیت و تفاوت است. از طرف دیگر هر فرد یا مجموعه‌ای از راه اندازی یک وب سایت هدف خاصی دارد.

بسیاری از شرکت ها توانایی طراحی هر نوع وب سایتی را دارند. به عنوان مثال طراحی سایت آژانس هواپیمایی با طراحی وب سایت فروشگاهی تفاوت های زیادی دارد. به همین دلیل بهتر است که پیش از ثبت سفارش، نمونه کارها و رزومه کاری شرکت را بررسی کنید؛ چرا که به این شکل می توانید از توانایی آنها برای طراحی سایت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

از طرفی به شما پیشنهاد می کنیم که به شرکت هایی مراجعه کنید که به طور تخصصی در زمینه طراحی سایت مورد نظر شما کار می کنند؛ برای مثال اگر قصد طراحی سایت شبیه دیوار را دارید، به سراغ شرکت هایی بروید که تخصص و سابقه در طراحی این نوع سایت دارند.

 

4 - نمونه کار‌های قدرتمند و حرفه ای

از دیگر ویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهی، ارائه نمونه کارهای با کیفیت است. همان طور که اشاره شد دیدن نمونه کار‌های قبلی شرکت طراحی سایت، به شما در انتخاب طراح خوب بسیار کمک می‌کند. برای این کار می‌توانید به سایت آن شرکت مراجعه کرده و فهرست سایت‌های طراحی شده توسط شرکت مورد نظر را ببینید و حتی آن‌هایی که با هدف و کسب و کار شما مرتبط نیستند را بررسی و تحلیل کنید. هنگام بررسی نمونه کارهای قبلی شرکت طراحی سایت مورد نظرتان، مواردی مثل سرعت بارگذاری صفحات، خلاقانه بودن طراحی، نمایش در تلفن همراه و به طور کلی تجربه کاربری آن سایت را مورد توجه قرار دهید.

 

5 - میزان رضایت مشتریان قبلی

مورد دیگری که باید در زمان انتخاب بهترین شرکت راه اندازی سایت به آن توجه کرد، رضایت مشتریان از طراحی سایتشان است. شاید یک سایت در ظاهر خیلی خوب طراحی شده باشد، اما اهداف و ایده‌های مورد نظر مشتری را برآورده نکرده باشد. بنابراین خیلی خوب است که بتوانید با مشتریان قبلی ارتباط برقرار کرده و میزان رضایت آن‌ها را از طراحی و پشتیبانی سایت، مورد بررسی قرار دهید. می‌توانید با سوال از مشتریان قبلی ابهامات خود در مورد شرکت طراحی کننده سایت را برطرف کنید.

علاوه بر نمونه کار‌هایی که در خود سایت شرکت آمده است، شما می‌توانید در اینترنت سایر سایت‌های طراحی شده را پیدا کرده و نظرات کاربران آن سایت‌ها را تحلیل نمایید و دید کاملتری نسبت به عملکرد طراح سایت به دست بیاورید. همچنین می‌توانید از طریق بخش تماس با ما، مستقیما با مدیران سایت‌های طراحی شده صحبت کرده و نظر آن‌ها را در مورد شرکت طراح سایت و عملکرد آن جویا شوید. در زیر چند نمونه سوال آمده است که با پرسیدن آن‌ها از مشتریان قبلی اطلاعات ارزشمندی کسب خواهید کرد.

  • آیا پس از تحویل سایت از پشتیبانی رضایت دارید؟
  • آیا پروژه به موقع و در زمان مقرر تحویل داده شد؟
  • آیا در طی کار هزینه‌هایی درخواست شد که از قبل پیش بینی نشده بود؟
  • به طور کلی از همکاری با آن شرکت طراحی سایت راضی هستید؟

شایان ذکر است که برای داشتن دیدی کاملتر و قضاوت درست، نباید به نظرات یک فرد اکتفا کرده و بهتر است حداقل با ۵ مشتری قبلی شرکت طراحی سایت، صحبت کرده و نظرات آن‌ها را جویا شوید؛ چرا که نظرات می‌توانند کاملا شخصی یا مختص به یک سایت یا کسب و کار خاص باشند.

 میزان رضایت مشتریان

 

6 - قیمت طراحی سایت

فاکتور قیمت از مهمترین عواملی است که روی تصمیم شخص برای سپردن کار خود به یک شرکت تاثیر می‌گذارد. شرکت‌ های طراحی سایت ممکن است برای انجام یک پروژه، مبالغ متفاوتی را درخواست کنند. این اختلاف در  هزینه طراحی وب سایت با وردپرس به عوامل مختلفی مثل کیفیت کار، سابقه، بزرگ بودن شرکت و همچنین نوع پروژه و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته می‌شود، دارد.

مهم است که شرکت طراحی سایت پیش از تعیین قیمت، درک کاملی از پروژه و امکانات درخواستی شما داشته باشد و با بررسی کامل پروژه و زمانبندی مناسب، بودجه لازم را مشخص کند. در غیر این صورت ممکن است در ادامه هزینه‌هایی به شما تحمیل شود که از قبل تعیین نشده‌اند و یا برعکس، مبلغ پرداختی شما در ابتدا بیش از مبلغ لازم برای کار انجام شده باشد. همین عدم درک پروژه و تعیین هزینه مناسب می‌تواند باعث توقف کار در نیمه راه شود.

 

7 - مشاوره رایگان و تخصصی

یکی دیگر از ویژگی های بهترین طراحی سایت ایران، مشاوره تخصصی است. قطعا برای شروع کار، سوالات زیادی ذهن شما را درگیر خواهد کرد که پاسخ این سوالات را باید از افراد مطلع و متخصص بخواهید. یکی از ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت، ارائه خدمات مشاوره رایگان و حرفه ای است. این خدمات می تواند به شما کمک کند تا هدف خود را بهتر مشخص کرده و انتخاب مناسبتری داشته باشید.

 

8 - پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای

پشتیبانی شرکت طراحی سایت یکی از مواردی است که باید در انتخاب بهترین طراحی های سایت آن را حتما در نظر بگیرید. پس از آنکه سایت خود را تحویل گرفتید، کار شما با شرکت طراحی سایت تمام نخواهد داشت. قطعا در ادامه راه مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد که به تنهایی و بدون کمک فرد متخصص، نمی توانید آنها را حل کنید. از این رو پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته که در سریعترین زمان به حل مشکل شما رسیدگی کند، از ویژگی های دیگر یک شرکت خوب است.

 

9. بهینه سازی سایت برای موبایل

طراحی وب سایت واکنشگرا یکی از معیارهای اصلی گوگل برای رتبه بندی سایت ها به حساب می آید. امروزه هیچ عذر و بهانه ای برای اینکه یک وب سایت به خوبی در موبایل نمایش داده نشود، وجود ندارد. در حال حاضر اغلب مردم به کمک گوشی همراه وبگردی می کنند و همین مسئله نشان می دهد که نحوه نمایش سایت در موبایل چه اهمیتی در جذب کاربر دارد. بنابراین می توان گفت یکی از ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران، طراحی سایت به صورت واکنش گرا می باشد. به همین دلیل پیش از خرید سایت، حتما این مورد را بررسی کنید.

  

چگونه بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران را بیابیم؟

در واقع شما می توانید بهترین طراحی سایت های ایرانی را از شرکت های طراحی سایت بخواهید. قطعا نیروهای کارآمد و حرفه ای، بسیار سریع جذب شرکت های برتر طراحی سایت خواهند شد. بنابراین شما به راحتی نمی توانید آنها را آزادانه بیابید تا برای شما پروژه ای انجام دهند.

از این رو بهتر است برای انجام پروژه های خود به دنبال یافتن بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران باشید.

 

ویژگی های شرکت طراحی سایت

 به طور قطع اگر شرکتی بهترین طراحی سایت های ایرانی را انجام دهد، باید سایت هایی که طراحی می کند مشخصات زیر را دارا باشند:

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

  • سرعت بالای لود سایت
  • دارای هاستینگ قدرتمند و کانفیگ درستی باشد
  • امنیت بالای سایت طراحی شده
  • پنل کاربری با امکانات زیاد، متنوع و کاربرپسند
  • پشتیبانی خوب توسط تیمی حرفه ای
  • گرافیک و تم سایت جذاب و به روز باشد
  • طراحی ریسپانسیو سایت، برای منطبق بودن کامل با انواع موبایل و تبلت
  • بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد

 

ارائه خدمات جانبی با کیفیتی همچون:

  • خدماتی چون طراحی لوگو سایت را ارائه دهد
  • اپلیکیشن حرفه ای و رایگان در اختیار شما بگذارد
  • و همچنین جزو بهترین سایت طراحی گرافیک باشد

 

بهترین طراحی سایت فروشگاهی از نظر سئو و بهینه سازی کدام است؟

در میان افزونه های فروشگاه ساز، ووکامرس، پرستاشاپ و مجنتو جزو برترین ها در جهان هستند. در میان تمام موارد یاد شده، ووکامرس که بر پایه وردپرس است یکی از جامع ترین و قدرتمندترین فروشگاه ساز های محبوب ایرانیان است.

بنابراین اگر به دنبال بهترین فروشگاه ساز حرفه ای برای قالب وردپرس خود هستید، ما ووکامرس را به شما پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه ساز آنلاین مطابقت زیادی با نیازهای ما ایرانیان دارد و در دیدی وسیعتر بر طبق آمار جهانی این فروشگاه ساز اینترنتی جزو برترین ها در جهان است. با استفاده از لیست شرکت های طراحی سایت که در بالا به آن اشاره کردیم می توانید از شرکت های معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

انطباق زیاد این فروشگاه ساز با اصول سئو فروشگاهی نیز از دیگر دلایل تبدیل شدن آن به بهترین شرکت طراحی وبسایت است.

  

 

 

بروزرسانی در یکشنبه, 19 فروردين 1403 12:32

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا