طراحی سایت بیمارستان و مراکز درمانی

دوشنبه, 05 شهریور 1403 11:37
امتیاز شما به این مطلب
(17 رای‌ها)

طراحی سایت بیمارستان

 

همانطور که موسسات و شرکت های مختلف برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز به طراحی سایت شرکتی دارند، مراکز درمانی و بیمارستان ها هم برای ارتباط بهتر با بیماران و بهبود فرآیند خدمات رسانی، باید سایت داشته باشند. ما در وب پویا تمامی دغدغه های شما را در طراحی سایت مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها رفع می کنیم، تا رضایت خاطر هر چه بیشتر مراجعین شما فراهم شود.

اهمیت طراحی سایت کلینیک و مراکز درمانی

به دلیل افزایش نیاز مردم به خدمات درمانی و بیمارستانی، طراحی سایت بیمارستان و کلینیک ضرورت بیشتری پیدا کرده است، کاربران با مشاهده سایت می توانند از خدمات آن مرکز درمانی به صورت کامل اطلاع پیدا کنند. از طرفی بیمارستان ها بنا به دلایلی مثل: داشتن کارمندان زیاد، حجم بالای کارها، مراجعه کنندگان زیاد و خدمات مختلف احتیاج به طراحی سایت دارند تا بتوانند فعالیت های خود را به خوبی مدیریت کنند. بیمارستان ها و مراکز درمانی با راه اندازی یک سایت حرفه ای میتوانند خدماتی مثل نوبت دهی، تشکیل پرونده مراجعین، مشاوره، امور اداری و مالی را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر ارائه کنند.

طراحی سایت مراکز درمانی و کلینیک

 

ویژگی های طراحی سایت مراکز درمانی

در طراحی سایت کلینیک باید ویژگی هایی مثل: معرفی کامل مرکز به همراه آدرس و لوکیشن،لیست خدمات ارائه شده و معرفی کادر پزشکی رعایت شود. بهتر است برای تمامی کارمندان مجموعه، پنل کاربری به تفکیک طراحی شود. برنامه حضور پزشکان و زمان بندی خدمات ارائه شده مشخص شود، بیمه های طرف قرارداد مجموعه معرفی شود و سرویس نوبت دهی آنلاین سرعت خوبی داشته باشد و فضا و تجهیزات مرکز به تور مجازی نمایش داده شود، تمامی این ویژگی ها موجب تسهیل در فرایند خدمت رسانی به مراجعین و مدیریت مجموعه می شود.

 

امکانات طراحی سایت بیمارستان و مراکز درمانی

مهم ترین امکاناتی که باید در طراحی سایت بیمارستان و کلینیک ها در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • سیستم نوبت دهی آنلاین
  • طراحی صفحه مخصوص هر پزشک برای ارائه بیوگرافی
  • تشکیل پرونده بیماران به صورت اینترنتی
  • سیستم مشاوره آنلاین پزشکی
  • ارائه جواب آزمایش، رادیولوژی و … به صورت اینترنتی
  • طراحی صفحه مخصوص بروز ترین مقالات در حوزه های پزشکی و علمی
  • سیستم ارسال پیامک نوبت دهی
  • طراحی صفحه راهنمای طبقات
  • طراحی صفحه پرسش و پاسخ و نظر سنجی
  • درج نظرات مشتریان
  • گالری تصاویر نمونه درمان ها
  • اطلاع رسانی تغییر در زمانبندی حضور پزشکان و خدمات ارائه شده
  • نمایش چارت سازمانی مرکز
  • امکان پرداخت آنلاین هزینه های بیمارستانی

 

نمونه طراحی وب سایت پزشکی

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

نمونه کار سایت پزشکی

⇦ مشاهده نمونه کار

نمونه کار طراحی سایت پزشکی

نمونه طراحی سایت پزشکی

⇦ مشاهده نمونه کار

نمونه سایت پزشکی

نمونه سایت پزشکی

⇦ مشاهده نمونه کار

 

سیستم نوبت دهی آنلاین در طراحی سایت مراکز درمانی

جلب رضایت مراجعین و بیماران مهم ترین موردی است که باید در طراحی سایت مرکز درمانی رعایت شود. سیستم نوبت دهی آنلاین نقش مهمی در رضایت بیماران دارد. بیماران می توانند بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت، نوبت خود را از طریق طراحی سایت خدمات درمانی دریافت کنند. در سیستم نوبت دهی آنلاین کاربر پسند بودن و سرعت، گزینه بسیار مهمی است. کاربران باید بتوانند تنها با چند کلیک پزشک و خدمت مورد نظر خود را پیدا کرده و نوبت خود را ثبت کنند. بهتر است برای رضایت همه قشر بیماران از سیستم نوبت دهی پیامکی و گاها تلفنی هم استفاده کنید، تا برای همه، از جوانان گرفته تا سالمندان فرآیند رزور ساده باشد. 

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

 

قیمت طراحی سایت بیمارستان

هزینه طراحی سایت بیمارستان بسته به قابلیت ها و امکانات مورد نظر و همینطور ظاهر و پوسته انتخابی شما کاملا متفاوت است. همچنین قیمت طراحی سایت بیمارستان با کد نویسی اختصاصی متفاوت از طراحی سایت بیمارستان با وردپرس یا CMS آماده است. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت بیمارستان با ما تماس بگیرید.

 

سئو سایت مرکز درمانی و بیمارستانی

طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگر هستند و هیچ کدام به تنهایی معنایی ندارند. سایت مرکز درمانی باید در نتایج گوگل جایگاه خوبی داشته باشد تا کاربران از آن بازدید کنند و از خدمات آن مرکز استفاده کنند. تولید محتوای حرفه ای در سئو و بهینه سازی سایت ها نقش بسیاری مهمی دارد. انتشار اخبار به روز علمی و پزشکی و آخرین مقالات پزشکی در زمینه درمان بیماری ها گزینه های خوبی برای تولید محتوا وبلاگ این سایت ها هستند. در زمینه سئو و تولید محتوا می توانید از خدمات سئو و خدمات تولید محتوا مجموعه وب پویا کمک بگیرید.

 

❔︎ سوالات متداول

طراحی سایت بیمارستان و مرکز درمانی چقدر زمان می برد؟

طراحی سایت کلینیک و بیمارستان توسط وب پویا حدود 4 روز کاری زمان می برد.

 

پس از طراحی سایت، وب پویا چه مدت از سایت من پشتیبانی می کند؟

وب پویا از زمان تحویل سایت به مدت یک سال از سایت شما بصورت رایگان از پشتیبانی می کند و بعد از یکسال نیز، پشتیبانی سایت با پرداخت هزینه انجام می گیرد.

 

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت بیمارستان و کلینیک به چه صورت است؟

در وب پویا نصف هزینه طراحی سایت در ابتدا دریافت می شود و مابقی بعد از اتمام پروژه و تحویل آن دریافت می گردد.

 

کلام آخر

در مجموع؛ طراحی سایت کلینیک و مراکز درمانی، به مدیریت بهتر و باکیفیت تر مرکز ، جلب رضایت بیماران و کاهش هزینه های اضافی کمک زیادی می کند. کسب و کارهای مختلف همگی اقدام به راه اندازی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی کرده اند، زیرا به این باور رسیده اند؛ اگر در دنیای آنلاین حضور نداشته باشند، مشتریان واقعی خود را از دست می دهند. اینکه بیماران بتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر مراحل درمانی خود را دنبال کنند، یک ایده عالی برای جلب رضایت بیشتر این افراد است.

 

بروزرسانی در دوشنبه, 05 شهریور 1403 11:37

نیاز به مشاوره دارید؟

031-32640006 / 09129252046
شنبه تا پنجشنبه / 9 الی 17
 

اینماد و مجوزها

اینماد

  کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا  لینکداین وب پویا