طراحی سایت با کمترین قیمت |طراحی سایت ارزان

شنبه, 22 ارديبهشت 1403 08:32
امتیاز شما به این مطلب
(24 رای‌ها)

ارزانترین راه برای طراحی سایت 

امروزه طراحی سایت، ارزان ترین راه کسب درآمد اینترنتی به شمار می رود، اما بسیاری از افراد به سبب هزینه ی بالایی که شرکت های طراحی سایت دریافت میکنند، از این کار منصرف می شوند. اما روش های زیادی برای طراحی سایت با کمترین قیمت وجود دارد. اگر به تازگی می خواهید کسب و کارتان را شروع کنید، بهتر است از این روش های ارزان کمک بگیرید. در ادامه برای شما روش های کاربردی و ارزان طراحی سایت را بیان کرده ایم.

سفارش ساخت سایت ارزان

شما می توانید پس از تماس با مشاوران حرفه ای ما و دریافت مشاوره رایگان، به صورت هدفمند برای طراحی سایت ارزان اقدام کنید. مشاوران وب پویا پس از بررسی انتظارات شما از وب سایت، کامل ترین پکیج با کمترین هزینه را به شما معرفی خواهند کرد. ساخت سایت فروشگاهی ارزان، پس از ثبت سفارش در مدت زمان 3 الی 4 روز کاری انجام و سایت تحویل داده می شود. در ادامه روش های طراحی وب سایت ارزان قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد.

  

ارزانترین روش طراحی سایت

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان قیمت هستید، در ادامه شما را با روش های طراحی وب سایت ارزان آشنا خواهیم کرد.

1. استفاده از قالب های آماده

تمامی روش های گفته شده، مناسب افرادی است که می خواهند با کمترین هزینه یک سایت داشته باشند. اما همانطور که گفتیم، روش های بالا می توانند معایبی نیز داشته باشند. بهترین روش برای طراحی وبسایت ارزان، استفاده از قالب های آماده است. با این روش حتی خود شما نیز میتوانید بدون نیاز به کدنویسی و با کمترین مهارت، سایت خود را طراحی کنید. تنوع قالب های آماده آنقدر زیاد است، که به راحتی می توانید قالبی مناسب با سلیقه و نیاز خود تهیه کنید. از آنجایی که قالب از قبل طراحی شده، هزینه آن نیز بسیار کمتر از یک طراحی سایت اختصاصی است. در بسیاری از موارد استفاده از قالب آماده یا طراحی اختصاصی برای شما تفاوتی نخواهد کرد. مثلا زمانی که میخواهید سایتی مانند دیجی کالا داشته باشید، کافیست عبارت "فروشگاه ساز دیجی کالا" را در گوگل جستجو کنی تا سایت های ارائه قالب آماده آن را بیابید.

همانطور که گفتیم، طراحی سایت با قالب های آماده بسیار آسان است. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که، در برخی مواقع تا مرحله ای از طراحی سایت پیش می روید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که حل آنها برای شما ساده نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از مشاوره و پشتیبانی شرکت هایی کمک بگیرید که در ازای طراحی سایت حرفه ای، هزینه ی معقولی را از شما دریافت می کنند. 

 

2. طراحی سایت به کمک وردپرس

یکی از روش های طراحی سایت ارزان، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. وردپرس بهترین جایگزین طراحی سایت اختصاصی بوده که به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای طراحی سایت با وردپرس، شما تنها نیاز به خرید هاست و دامنه دارید. کافیست فایل دانلودی وردپرس را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

علاوه بر این وردپرس به نحوی طراحی شده است که اصول سئو به خوبی در آن رعایت شده باشد؛ یعنی پس از طراحی سایت با اعمال تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت به سرعت می توانید به صفحه اول گوگل بیایید. البته لازم به ذکر است که وردپرس به تنهایی نمی تواند یک سایت با امکانات کامل در اختیار شما قرار بدهد؛ بلکه به کمک قالب سایت و نصب افزونه های مختلف، می توانید آن را به یک سایت کامل تبدیل کنید.

اگر در این زمینه مهارت و تخصص کافی دارید، با دانلود قالب های رایگان برای طراحی سایت اقدام کنید. در غیر اینصورت بهتر است از یک طراح یا شرکت کمک بگیرید.

طراحی سایت با وردپرس

3. ارائه خدمات در ازای طراحی سایت

از دیگر روش های ساخت سایت فروشگاهی ارزان، ارائه خدمات در ازای طراحی سایت است. اگر خدمات خاصی را ارائه می دهید، می توانید به ازای ارائه خدمات به طراحان سایت، از آنها بخواهید که برایتان سایت مد نظرتان را طراحی کنند. البته این روش برای همه کاربرد ندارد و ممکن است، سایتی با طراحی حرفه ای و مناسب به شما تحویل داده نشود. اما در بسیاری از کسب و کارهایی که مرتبط با حوزه آی تی هستند، این روش بسیار کارآمد است.

 

4. از وب سایت های فریلنسری کمک بگیرید

یکی دیگر از روش های طراحی سایت با کمترین قیمت، واگذاری آن به سایت های فریلنسری است. وب سایت های زیادی همچون پونیشا وجود دارند که پروژه های مختلف را در سایت خود معرفی می کنند و افراد متخصصی که در آن سایت ثبت نام کرده اند، پس از مطالعه شرایط و قوانین، می توانند پروژه مربوطه را قبول کنند. در این وب سایت ها از هر کجای ایران و یا حتی سراسر دنیا طراح سایت و برنامه نویس حضور دارد. برخی از آنها با هزینه های بسیار پایین، پروژه های مختلف را انجام می دهند و نمونه کارهای فعال بسیاری دارند.

 

5. طراحی سایت توسط دانشجویان

یکی دیگر از روش های راه اندازی سایت ساز ارزان، طراحی سایت توسط دانشجویان است. بسیاری از دانشجویانی که در طراحی وب سایت مهارت دارند، با دریافت هزینه کمتر برای شما سایت راه اندازی می کنند. یکی از دلایلی که آنها هزینه کمتری برای طراحی سایت دریافت می کنند، این است که هنوز شرکت تاسیس نکردند و تجربه طولانی مدت در این زمینه ندارند. البته تعداد زیادی از این دانشجوها به صورت عملی پروژه های زیادی انجام داده اند و می توانند یک سایت معقول با طراحی حرفه ای به شما تحویل بدهند. اما به هر حال اگر به دنبال سفارش کمترین قیمت طراحی سایت از دانشجویان هستید، سعی کنید برخی نمونه کارهای آنان را ببینید و اطمینان حاصل کنید که آنچه نیاز دارید را به شما تحویل خواهند داد. همچنین در بحث طراحی سایت، پشتیبانی بسیار اهمیت دارد. پس مطمئن شوید که پس از تحویل سایت همچنان از سایت شما پشتیبانی می کنند.

 

مزایای طراحی سایت با قالب های آماده

در بالا روش های طراحی سایت فروشگاهی ارزان را برایتان گفتیم. در این قسمت می خواهیم مزایای طراحی سایت با قالب آماده را مورد بررسی قرار دهیم.

1. امکان انتخاب قالب های متنوع

وب سایت های زیادی به صورت تخصصی قالب های خاص و مرتبط با انواع کسب و کارها طراحی کرده و به فروش می رسانند. همچنین شما می توانید قالب های زیادی را به صورت رایگان دانلود کرده و از آنها استفاده کنید. در صفحه " دانلود قالب سایت رایگان" قالب های فوق العاده ای را برای طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی قرار داده ایم، که شما می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید.

طراحی وب سایت ارزان

2. صرفه جویی در وقت و هزینه

اگر به دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب هستید، و زمان کمی برای طراحی سایت دارید، استفاده از قالب های آماده را پیشنهاد می کنیم. روش های گفته شده در بالا، عموما به صورت طراحی سایت اختصاصی صورت می گیرد. طراحی سایت اختصاصی نیازمند صرف زمان طولانی و همچنین هزینه ی زیاد است. از این رو استفاده از قالب های آماده می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند.

 

3. استاندارد بودن قالب های آماده

در گذشته بیشتر قالب های آماده به زبان انگلیسی بودند و استانداردهای لازم جهت طراحی سایت حرفه ای را نداشتند. اما امروزه به سبب استفاده گسترده از انواع قالب های آماده، قالب هایی طراحی شده اند که علاوه بر کیفیت بالا، استاندارد های لازم برای طراحی سایت را نیز دارند. برای مثال قالب های قدیمی، ویژگی واکنش گرایی با انواع صفحه نمایشگرها را نداشتند. 

 

انواع قالب های آماده

برای طراحی سایت با قیمت ارزان می توانید از دو نوع قالب که در زیر به آن اشاره کرده ایم، استفاده کنید.

1- قالب های پولی

برخی قالب های موجود به صورت رایگان وجود ندارد، چرا که امکانات و نوع طراحی این نوع قالب ها خاص تر و حرفه ای تر است. اصولا این قالب ها می توانند تمام نیاز و توقع شما را از یک سایت حرفه ای پاسخ دهند.

 

2- قالب های رایگان

همانطور که گفتیم، وب سایت هایی وجود دارند که قالب های مختلفی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. به طور قطعی نمی توان گفت که قالب های رایگان مناسب نبوده و برای شما خطراتی دارد، چرا که اگر از وب سایت های معتبر آنها را تهیه کنید، خطر کمتری برای شما خواهند داشت. 

 

ارزانترین طراحی سایت

روش های معرفی شده برای طراحی وبسایت ارزان در ابتدای کار برای شما مناسب است، اما رفته رفته و با پیشرفت کارتان با مشکلاتی روبه رو خواهید شد. اگر به دنبال روشی برای ارزانترین طراحی سایت هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به جای استفاده از این روش های ارزان اما پر ریسک، از خدمات طراحی سایت وب پویا کمک بگیرید. این شرکت تمامی وب سایت های خود را با کمک سیستم مدیریت محتوای آماده طراحی کرده است. همچنین با دریافت هزینه کاملا معقول برای این کار، بیشترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. 

 

امکانات طراحی سایت وب پویا چیست؟

ارزان بودن یک سایت به معنی کامل نبودن امکانات آن نیست. سایت های طراحی شده توسط وب پویا امکانات زیادی دارند که در ادامه به چند مورد از برترین امکانات آن اشاره کرده ایم :

طراحی واکنشگرا : کاربرد گوشی های همراه در زندگی مردم به قدری افزایش یافته است که بیش از 50 درصد کاربران اینترنت، فعالیت های خود را با کمک گوشی انجام می دهند. به همین دلیل تیم طراحی وب پویا تمامی سایت های خود را به نحوی طراحی کرده است که در تمامی صفحه نمایشگر ها مانند تلبت و گوشی همراه، به خوبی نمایش داده شود.

طراحی وبسایت ارزان

قابلیت ارتقا سایت : به مرور زمان وب سایت شما نیاز به ارتقا و به روز رسانی دارد. این کار سبب می شود امکانات سایت افزایش یافته و مشکلات قبلی برطرف شود. از طرفی در طول زمان سلیقه کاربران سایت تغییر می کند و شما باید سایت خود را با توجه به استانداردهای جدید به روز کنید. وب سایت های طراحی شده توسط وب پویا این امکان را برای شما فراهم کرده اند که به راحتی سایت را ارتقا دهید.

 

کاربری و پنل مدیریتی آسان : یکی از دغدغه های صاحبان سایت، مدیریت آن است. از طرفی زمانی می توانید رضایت کاربران را جلب کنید که تمام امکانات سایت به راحتی برای کاربر در دسترس بوده و در حین بازدید از سایت با مشکلی روبه رو نشوند. پنل مدیریتی سایت های آماده شده توسط وب پویا کاملا فارسی بوده و بدون نیاز به دانش فنی، می توانید به راحتی آن را مدیریت کنید. همچنین تمام استانداردهای لازم جهت کاربری آسان سایت نیز در نظر گرفته شده است.

 

❔︎ سوالات متداول

بهترین روش برای طراحی سایت ارزان چیست؟

روش های مختلفی برای طراحی سایت ارزان مانند استفاده از قالب های آماده، طراحی سایت با وردپرس و ... وجود دارد. اما با رشد و پیشرفت کسب و کارتان به یک سیستم قدرتمند تر نیاز خواهید داشت. طراحی سایت توسط فروشگاه ساز وب پویا یک انتخاب مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد.

 

طراحی سایت ارزان شامل خدمات پشتیبانی می شود؟

با خرید فروشگاه ساز وب پویا از 6 ماه پشتیبانی رایگان برخوردار می باشید و پس از آن نیز می توانید با پرداخت هزینه، پشتیبانی سایت خود را تمدید کنید.

 

مدیریت سایت ساز وب پویا نیاز به دانش قبلی دارد؟

مدیریت سایت ساز وب پویا بسیار آسان بوده و هر شخصی با هر سطح دانشی می تواند به مدیریت کسب و کار اینترنتی خود بپردازد. تیم وب پویا به منظور راحتی کاربران ویدیو آموزشی برای مدیریت فروشگاه ساز تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

 

در پایان

اگر قصد دارید به روش ارزان ترین طراحی سایت، یک وب سایت حرفه ای داشته باشید، بهتر است ریسک نکرده و به جای استفاده از روش های گفته شده، به تیم وب پویا اعتماد کنید. شما با سفارش سایت در وب پویا، خدمات پشتیبانی را نیز به صورت کاملا رایگان دریافت خواهید کرد. با این کار دیگر نگرانی بابت مشکلات احتمالی سایت نخواهید داشت و به راحتی می توانید، مدیریت سایت خود را در دست بگیرید و برای پیشرفت کار خود برنامه ریزی کنید.

بروزرسانی در شنبه, 22 ارديبهشت 1403 08:32

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

شمـاره های تمـاس:  32640006-031 / 09129252046 / 09133045663
پسـت الـکترونیـک: info at webpouya.com
ساعـات کـاری: شنبه تا پنجشنبه / 9 صبح الی 5 بعدازظهر

اینماد و مجوزها

اینماد

             کانال تلگرام وب پویا  صفحه اینستاگرام وب پویا  کانال آپارات وب پویا